سایز بنر گیف یکتا‌نت و صبا‌ویژن

در این مقاله امروز قصد داریم سایز بنرهای گیف مورد نیاز برای تبلیغات کمپینی در سایت های یکتانت و صباویژن را بررسی کنیم.

اگر شما هم قصد ایجاد کمپین بنر کلیکی  Gif در این سایت ها دارید، حتما باید قبل از ایجاد کمپین، نسبت به سفارش ” طراحی بنر گیف ” اقدام کنید.

سایز بنر گیف یکتانت

پکیج تبلیغات بنری یکتانت ( www.yektanet.com ) شامل ۶ سایز می باشد که به ترتیب سایزهای زیر می باشند:

  • ۴۶۸-۶۰
  • ۹۷۰-۲۵۰
  • ۳۰۰-۲۵۰
  • ۳۰۰-۱۰۰
  • ۱۲۰-۶۰۰
  • ۷۲۸-۹۰

توجه داشته باشید که کلیه سایزها نسبت به پیکسل می باشد و محدودیت حجمی هر بنر ۱۵۰kb می باشد.

 

 

سایز بنر گیف صباویژن

اما کپیج بنر گیف صباویژن ( www.sabavision.com ) کمی متفاوت بوده و شامل ۱۰ سایز می باشد که طبیعتا در سایت های بیشتری بنر شما نمایش داده خواهد شد. سایزهای بنر گیف کمپین صبا ویژن به ترتیب زیر می باشد:

  1. ۳۰۰-۲۵۰
  2. ۱۲۰-۶۰۰
  3. ۳۰۰-۶۰۰
  4. ۱۲۵-۱۲۵
  5. ۱۲۰-۲۴۰
  6. ۳۰۰-۶۰۰
  7. ۷۲۸-۹۰
  8. ۳۰۰-۱۰۰
  9. ۱۶۰-۶۰۰
  10. ۲۵۰-۲۵۰

همه این ۱۰ سایز نیز به پیکسل بوده و محدودیت حجمی هر کدام از بنرها نباید بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت باشد.

 

سایت صبا ویژن

 

بنر های گیف یکی از بهترین راه های تبلیغات است، شما با استفاده از بنر گیف باعث اعتبار بخشیدن به برند خود می شوید. بازدید سایت خود را در سریع ترین زمان ممکن افزایش خواهید داد و نرخ کلیک سایت خود را نیز بهبود خواهید بخشید و نسبت به قبل افزایش خواهد یافت.

اگر سایتی که در آن تبلیغات خود را قرار داده اید پر بازدید باشد ، جذب مخاطب و تبدیل مخاطب به مشتری اتفاق خواهد افتاد و اطلاع رسانی خوبی در مورد برند و محصول خود انجام خواهید داد.  اگر جایگاه بنر گیف در سایت انتخابی بالاتر باشد طبیعتا هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد. معمولا تعرفه تبلیغات بنری در سایت های پربازدید بستگی به مدت زمان و جایگاه بنر دارد. اما هزینه کردن برای این نوع از تبلیغات با توجه به نتیجه آن اصلا قابل قیاص نیست و شما در کمترین زمان برند خود را شناخته خواهید کرد.

چرا باید همه بنرها شبیه به هم باشند؟

سوال بسیار خوبی است! چرا باید همه بنر ها شبیه به هم باشد؟ آیا نمی توانیم هر سایز را یک طرح جداگانه طراحی کنیم؟ چرا می توانیم ولی از نظر حرفه ای و برندینگ کار درستی نیست!

سایت یکتانت

فرض کنید یکی از سایزهای شما در سایت ورزش۳ به نمایش در می آید و یک سایز دیگر در سایت آپارات، مشتری وقتی ببیند همان بنر با همان رنگبندی و طرح در یم جای دیگر هم هست، حس بهتری نسبت به برند شما پیدا می کند و CTR و نرخ کلیک شما بالاتر می رود. این تکرار در طرح باعث می شود در ذهن مخاطب رنگ و برند شما ثبت شود .

برای مثال ممکن است کاربر در سایت ورزش۳ روی بنر شما کلیک نکند ولی حتما اگر در آپارات هم ببیند تبلیغات شما را روی آن کلیک می کند.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: