۸ سایت دانلود فونت انگلیسی

سایت دانلود فونت رایگان انگلیسی برای هر طراحی لازم است ، اگر به شدت دنبال فونت برای طراحی های خود می گردید پس این مقاله را از دست ندهید .

دقت زیاد در انتخاب فونت فراموش نشود!!

هر چقدر هم بنر هایی که طراحی میکنید از نظر المان هایی که استفاده می کنید بسیار سطح بالا باشد با یک انتخاب اشتباه در انتخاب فونت کل طرح را به نابودی خواهید کشاند . پس برای انتخاب فونت خوب باید وقت زیادی بگذارید و بهترین را انتخاب کنید. برای انتخاب یک فونت اول از هر چیز این چند سوال را از خود بپرسید !

  • آیا پروژه ای که روی آن کار می کنم رسمی است یا غیررسمی؟
  • آیا متن طولانی که می نویسم باید ضخیم باشد یا نازک؟
  • آیااندازه فونت برای طرح مناسب است یا کوچک یا بزرگ تر است؟
  • رمگی که قرار است برای فونت خود انتخاب کنم آیا با طرح کلی من سازگاری دارد؟
  • آیا این فونت تاثیری در خوانایی مخاطب دارد؟

با پاسخ دادن به سوال های بالا مطرح شده می توانید به راحتی مناسب ترین فونت را انتخاب کنید.

بهترین سایت دانلود فونت رایگان انگلیسی

۸ سایت برتر دانلود فونت انگلیسی رایگان

سایت های دانلود فونت رایگان انگلیسی که هر طراحی باید آن ها را بشناسید را در ادامه به شما معرفی می کنیم. این مقاله را تا آخر مطالعه کنید زیرا در طراحی بنر خصوصا طراحی بنر تلگرام، بنر اینستاگرام به شدت به فونت های انگلیسی خوب نیاز خواهید داشت.

 

The League of Moveable Type

یکی از معروف ترین سایت هایی که می توان گفت اکثر طراحان از آن استفاده می کنند سایت The League of Moveable Type می باشد. این سایت یک منبع عالی برای دانلود فونت انگلیسی رایگان می باشد البته این سایت دارای تنوع بسیار زیادی نیست ولی خب آن تعداد فونت هایی که در این سایت می توانید دانلود کنید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

مهم ترین هدفی که این سایت دنبال می کند بالا بردن استاندارد های طراحی می باشد.

 Lost Type

این سایت در سال ۲۰۱۱ با شعار  “Pay What You Want” ( به این معنی که هر کاربر بنا به دلخواه می تواند هر مبلغی که بخواهد را پرداخت کند یا حتی مبلغی پرداخت نکند) تاسیس شد که از اولین سایت های دانلود فونت می باشد.در این سایت کاتالوگی از ۵۰ فونت انگلیسی بسیار عالی وجود دارد که می توانید این فونت ها را از طریق پیش نمایش زنده جذاب بررسی کنید.

 MyFonts

سایت My Font بزرگ ترین مجموعه فونت های انگلیسی را در خود جای داده است. یکی از مهم ترین ویزگی های این سایت این است که در همه زبان مختلف دارای فونت های جذاب و قشنگ می باشد. طبقه بندی بسیار عالی این سایت برای انواع فونت کار شما را راحت تر کرده است. هر نوع فونتی بخواهید با رجوع به تگ ها و طبقه بندی این سایت به راحتی می توانید فونت مورد نظر خود را پیدا کنید.

این سایت دانلود رایگان فونت، امکان پیش نمایش فونت‌ها به دو شکل متن و عکس را فراهم کرده است تا بر اساس سلیقه خود اقدام به بررسی و انتخاب فونت‌ها کنید. با استفاده از یک اسلاید نیز می‌توانید سایز پیش نمایش فونت‌ها را کوچک یا بزرگ کرده و دید بهتری نسبت به شکل و شمایل آن‌ها داشته باشید.

Free Design Resources

یکی از ویژگی های برتر این سایت این است که دائما فونت های خود را آپدیت می کند، دسته بندی و مشخصات کامل هر فونت در این سایت دسترسی به فونت هارا راحت تر کرده است.برای هر فونتی که میخواهید دانلود کنید از ثبل یک پیش نمایش زنده قرار داده است که از دانلود مورد استفاده بودن آن فونت برای خود مطمئن شوید سپس دانلود کنید.

Font Squirrel

اگر به دنبال یک فونت برای استفاده تجاری هستید و میخواهید ان را رایگان تهیه کنید باید به این سایت سر بزنید. دسته بندی های مختلفی در اسن سایت برای انواع فونت های وجود دارد که میتوان به چند مورد از این دسته بندی ها اشاره کرد :

  • فونت های قدیمی
  • فونت های پیکسلی
  • فونت های دستنویس انگلیسی

یک ویژگی منحصر به فرد دیگری که دارد که اگر به دنبال فونتی هستید و اسم ان را نمی دانید به راحتی می توانید نام فونت مورد نظر خود با اپلود عکس آن سریعا پیدا کنید. بدون شک این قابلیت بسیار عالی این سایت باعث می شود وقت شما نیز صرفه جویی شود.

Befonts

با عضویت در این سایت به تعداد کالکشنی از بهترین فونت های انگلیسی دسترسی پیدا خواهید کرد. تنوع این سایت نیز از نفر فونت بسیار زیاد می باشد.

 

FontSpace

fontspace می توان گفت تقریبا شبیه به Dafont است اما از برخی از فونت ها  Dafont بهتر عمل کرده است اما تعداد فونت هایی که در FontSpaceوجود دارد از Dafon بیشتر است و به تعداد ۲۰۸۵۸ فونت شمارش شده است .

پس اگر دنبال تعداد بسیاری از فونت ها هستید به این سایت سر بزنید.

Awwwards Free

می توان گفت بیشترین تمرکز این سایت روی فونت های تایپوگرافی است. البته فونت های متنوعی در این سایت وجود دارد ولی خب  فونت های قسنگی برای تایپوگرافی می توانید بیابید.

نمونه فونت های خود را با نمونه های گرافیکی در سایت قرار داده است تا درک درستی از فونت داشته باشید و بعد از دانلود و جایگزاری متن خود از دانلود این فونت پشیمان نشوید!!

سایت فونت انگلیسی

در قسمت بالا، ۸ سایت معتبر دانلود فونت انگلیسی را معرفی کردیم و در ادامه نیز ۷ مورد از پر طرفدارترین فونت های رایگان انگلیسی را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. این مقاله از دست دادنی نیست، تا انتها همراه ما باشید…

پرکاربردترین فونت‌های انگلیسی

اگر به سایت دانلود فونت رایگان انگلیسی سر زدید مطمئنا این سوال برای شما پیش می آید که بهترین و پر کاربرد ترین فونت انگلیسی کدام است در اینجا چند نمونه از بهترین فونت های انگلیسی را برای شما معرفی میکنم:

  • Bebas Neue
  • Talk Dark and Handsome
  • Abraham Lincoln
  • RBNO2
  • Couture
  • Nexa
  • Merriweather

سایت های برتر دانلود فونت رایگان انگلیسی

اگر به صورت جدی و حرفه ای به طراحی بنر پرداخته اید این ۸ سایت دانلود فونت رایگان را در اطلاعات خود داشته باشید، که حتما به درد شما خواهد خورد. تیم بنر ساز با چندین سال سابقه در زمینه طراحی نمونه بنرتلگرام و بنر اینستاگرام در سایت خود نمونه کارهای خود را قرار داده است.  در سایت بنر ساز می توانید نمونه کارهای زیادی را مشاهده کنید تا بهتر به کاربرد انواع فونت در انواع بنر ها پی ببرید.

سایت دانلود فونت انگلیسی رایگان

برای دانلود فونت انگلیسی رایگان به راحتی می توانید از سایت هایی که ابتدای مقاله به آن ها اشاره کردیم استفاده کنید. فونت های انگلیسی جذاب و رایگان بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها در طراحی های خود استفاده کنید.

منبع: بنرساز

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: