راه های افزایش اعضای کانال تلگرام

راه های افزایش اعضای کانال تلگرام بسیار زیاد می باشد اما اکثر آن ها اعضای غیر واقعی را به کانال شما اضافه می کند و این کار اشتباهی است، در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه اعضای خود را به صورت واقعی افزایش دهید!!

 

موثر ترین راه های افزایش واقعی اعضای تلگرام

اگر کانالی برای برای فروش محصولات و تبلیغ برند خود دارید باید سریعا به افزایش اعضای این کانال بپردازید، اما از روش های غیر اصولی که برای این کار وجود دارد بپرهیزید زیرا نه تنها فایده ای برای کانال شما ندارد بلکه صدمه زیادی به کانال شما وارد می کند. پس به جای خرید اعضای غیر واقعی کانال با چند روش ساده اعضای کانال خود را به راحتی افزایش دهید. با من تا آخر مقاله همراه باشید.

۱٫ نام کانال خود را کوتاه انتخاب کنید.

نام های طولانی برای کانال خود انتخا نکنید. چون احتمال این که این نام در یاد مخاطبان و کاربران شما بماند کم می شود. دقت کنید از نام های دیگر کانال ها نیز کپی کنید این اصلا برای کانال شما خوب نیست. کلمه ای که انتخاب می کنید سعی کنید حداکثر ۱۲ حرف داشته باشد.

۲٫ آیدی کانال خود را با نام کانال یکی کنید.

اگر نام کانال و آیدی کانال یکی نباشد سبب سردرگمی مخاطبان خواهد شد. با وارد کردن نام کاربری در تلگرام دیگران به راحتی میتوانند کانالتان را جستجو کنند. بنابراین، سعی کنید یک نام کاربری را که مطابق با نام کانال شما است درج کنید. تا مخاطبین به راحتی کانال شما پیدا کنند و همچنین نام کانال شما از ذهنشان پاک نشود.

۳٫ عکس پروفایل باید نشانگر کسب و کار شما باشد

حتما حتما از عکسی برای پروفایل خود انتخاب کنید که کاملا گویای محتوای کانال و کسب و کار شما باشد . در این صورت پیدا کردن کانال شما در بین دیگر کانال ها راحت تر خواهد شد.

نکته مهمی که باید به ان توجه کنید اندازه سایز پروفایل در تلگرام ۵۱۲ پیکسل در ۵۱۲ پیکسل است. پس در انتخاب سایز عکس دقت کنید قسمت های کامل عکس در پروفایل دیده شود.

۴٫ بیو کانال خود را جذاب بنویسید.

بیو یا توضیحات، می‌تواند به صورت کوتاه و خلاصه، برند و کسب و کار شما را برای مخاطبین معرفی کند. بنابراین باید با دقت زیادی نوشته شود. فراموش نکنید که برای نوشتن بیو، فضای زیادی در اختیار ندارید؛ بنابراین استفاده حداکثری از همین فضا بسیار مهم است.

۵٫ موضوع کانال را یک بار برای همیشه تعیین کنید.

ممکن است بعضی از کانال های تلگرامی را مشاهده کرده باشید که موضوعات مختلف را برای کانال آپلود می کنند و باعث سر درگمی مخاطب می شود و مخاطب نمی داند با وارد شدن به این کانال چه موضوعی را می تواند جستجو کند. پس به همین دلیل محتوای کانال خود را یک بار برای همیشه انتخاب کنید و تا آخرهمان موضوع را در کانال ادامه دهید.

۶٫ استفاده از عکس و ویدئو فراموش نشود.

اگر در کانال خود فقط از محتوای متنی استفاده کنید. کانال شما خسته کننده خواهد شد. پس برای جلوگیری از این امر علاوه بر محتوای متنی از عکس و ویدیو های مرتبط با کانال خود استفاده کنید تا برای مخاطب کانال شما جذاب تر دیده شود.

نکته مهم دیگری که باید به ان توجه کنید این است که برای جلوگیری از کپی برداری توسط بقیه کانال ها از آیدی کانال خود در عکس و ویدیو خود استفاده کنید.

۷٫ زیاده روی در پست گذاشتن اشتباه محض است.

اگر فکر می کنید با گذاشتن تعداد پست های زیاد در کانال خود به صورت روزانه اعضای کانال خود را می توانید افزایش دهید سخت در اشتباهید. سعی کنید برنامه ای برای پست گذاری کانال تعیین کنید . این کار نه تنها سبب خسته شدن اعضای کانال نخواهد شد بلکه اعضای کانال شما در روز های خاصی منتظر پست گذاری شما خواهند بود و پیگیر کانال شما خواهند بود. کانال رو مرتب آپدیت کنید و مثلا برای چند روز ول نکنید و شدیدا توصیه میشود از ارسال پستهای رگباری بیخود خودداری نمایید.

۸٫ برای تبلیغ کانال خود از رسانه های اجتماعی کمک بگیرید.

اگر میخواهید کمترین هزینه را در تبلیغ کانال خود داشته باشید بهتر است از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کانال خود استفاده کنید. اینستاگرام، واتساپ ، فیس بوک می توانند گزینه خوبی برای تبلیغ باشند. تبلیغ در این رسانه ها می تواند بهترین تاثیر را بر روی کانال شما بگذارد و میتوان گفت از بهترین راه های افزایش اعضای کانال تلگرام می باشد.

 راه های افزایش اعضای کانال تلگرام

 

۹٫ تبادل بنر تلگرامی با کانال های مشابه ، روشی تضمینی برای افزایش اعضای کانال تلگرام

بنر های تلگرامی کمک شایانی به شما خواهند کرد تا در سریع ترین راه ممکن اعضای خود را افزایش دهید. بنر تلگرامی برای کانال خود طراحی و تهیه کنید و آن را با کانال های مشابه با کسب و کار خود و دیگر کانال های به اشتراک بگذارید.

نکته ی مهمی که باید به ان توجه کنید این است که حتما کانالی که برای تبلیغ استفاده می کنید از تعداد بازدید بالایی برخوردار باشد تا بنرتبلیغاتی شما به بهترین شکل ممکن دیده شود.

برای دیدن انواع نمونه ” بنر تلگرام ” حرفه ای در سایت بنر ساز کلیک کنید.

 

۱۰٫ سبکی خلاقانه برای کانال خود بیابید!

مطمئنا اگر برای تولید محتوای کانال خود از نکات خلاقانه ای استفاده کنید که در دیگر کانال ها وجود ندارد همین موضوع سبب جذب اعضای بیشتری به کانال شما خواهد شد. بعد از این که تصمیم گرفتید یک کانال تلگرامی برای خود داشته باشید باید دید خود را نسبت به همه چیز تغییر دهید و از همه ی چیزهایی در دنیای واقعی شما هستند الهام بگیرید و خلاقیت به خرج دهید .

 

در این مقاله سعی کردیم شما را با راه های افزایش اعضای کانال تلگرام آشنا کنیم. افزایش اعضا کار بسیار راحتی می شود اگر این چند نکته ای که در بالا به شما گفته شد را به طور کامل رعایت کنید.امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: