نکات مهم طراحی بنر گیف را باید بدانید تا در طراحی آن به صورت حرفه ای عما کنید با ما همراه باشید تا به ان نکات مهم بپردازیم.

 

در طراحی بنرگیف چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • از رنگ های مناسب و زنگ سازمانی آن کسب و کار استفاده کنید.
  • اگر قرار است از تصاویر استفاده کنید از تصاویر خوب و جذاب استفاده کنید.
  • یک احساس فوریت در مخاطب ایجاد کنید.  میتوانید از رنگ های جسور و متضاد استفاده کنید.
  • بنر گیف با نام تجاری شما سازگار ی داشته باشد تا مخاطب سردرگم نشود.
  • سایتی که قرار است بنر شما در ان تبلیغ شود باید از اعتبار زیادی برخوردار باشد تا تا بازدید کنندگان زیادی را جذب کند.
  • متن خود را بلافاصله خوانا کنید .
  • وزن فونت کم باشد.
  • نوشته ها باید خوانا  کمتر از ۴ خط باشند.
  • از شلوغ شدن طرح خودداری کنید.
  • حتما کاربران را به کلیک کردن دعوت کنید.
  • آرم شرکت و کسب و کار خود فراموش نشود.
  • از موثر ترین و استاندارد ترین سایز های گیف استفاده کنید.

طراحی بنر گیف

موثر ترین و استاندارد ترین سایز بنر گیف

  • ۶۰۰*۳۰۰
  • ۲۵۰*۳۰۰
  • ۹۰*۷۲۸
  • ۲۸۰*۳۳۶

بنر گیف یکی از مهم ترین ایزار های تبلیغاتی می باشد پس اگر به دنبال رونق کسب و کارتان هستید. اگر تمایل دارید که از بنرهای تبلیغاتی برای این امر استفاده کنید. بنرهای متحرک یا همان گیف انتخابی هوشمندانه هستند. در این مقاله سعی کردیم نکات مهم طراحی بنر گیف برای شما لیست کنیم تا در طراحی بنر بهترین خروجی را داشته باشید. برای طراحی بنر گیف میتوانید از برنامه فتوشاپ استفاده کنید. دلایل بسیاری برای این پیشنهاد وجود دارد یکی دو مورد از ان ها تاثیر بسیار زیاد و سریع و کم حجم بودن می توان اشاره کرد. بنر گیف به صورت داستان وار خدمات و محصول شما را معرفی خواهد کرد. برای مشاهده نمونه “بنر های گیف” طراحی شده توسط تیم بنر ساز کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.