بنر پر جذب برای کانال روبیکا

برای ثبت سفارش بنر تبلیغاتی روبیکا با شماره 09398899595 تماس حاصل فرمایید تا مشاوران بنر ساز بهتر شما را در این زمینه راهنمایی کنند. هزینه طراحی بنر تبلیغاتی روبیکا 350 هزار تومان می‌باشد.

طراحی بنر پر جذب برای کانال روبیکا یکی از خدمات سایت “بنر ساز” می باشد. برای تبلیغات در شبکه اجتماعی Rubika باید بنر تبلیغاتی جذابی داشته باشید تا بیشترین جذب را تجربه کنید!

سفارش بنر تبلیغاتی روبیکا

برای تبلیغات در روبیکا شما نیاز به یک بنر تبلیغاتی حرفه ای با محتوای جذاب دارید تا بیشترین جذب و بازدهی را داشته باشید.

 

برای یک تبلیغات حرفه ای، شما نیاز به بنر تبلیغاتی حرفه ای دارید، تیم طراحی بنرساز از سال ۱۳۹۳ به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی فعالیت می کند.

سفارش بنر روبیکا

بنر تبلیغاتی کانال روبیکا

بنر کانال روبیکا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چه نوع بنری داشته باشیم تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات بگیریم؟ بنر پر جذب برای کانال روبیکا چه بنری است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که رعایت چند نکته اساسی و حرفه ای در زمینه تبلیغات، می تواند بنر کانال روبیکا شما را تبدیل به یک محتوای حرفه ای و پر بازده کند. این نکات به ترتیب عبارت اند از:

  • استفاده از فونت های خوانا و جذاب
  • استفاده از دکمه های کال تو اکشن ( کاربر را به کاری وا خواستن )
  • استفاده از رنگبندی سازمانی شما در تبلیغات
  • استفاده از لوگو برای اعتماد مخاطب و برندینگ
  • استفاده از عنوان تبلیغاتی و زیر عنوان ها
  • خوانا و مشخص بودن بخش راه های ارتباطی با شما ( شماره تماس، آدرس، ایمیل، وب سایت و… )

با رعایت نکات بالا، می توانید یک محتوای بنری حرفه ای برای تبلیغات در روبیکا و همه شبکه های اجتماعی داشته باشید.

معرفی اپلیکیشن روبیکا

روبیکا یکی از چند پیام‌ رسان پر کاربر ایرانی است که در ردیف پرکاربرد‌ترین اپلیکیشن‌های داخلی قرار می گیرد. این پلتفرم قابلیت و ویژگی های بسیاری دارد که منجر به جذب مخاطبان زیادی شده است. روبیکا به گونه ای برنامه ریزی شده است که افراد بتوانند اکثر فعالیت های روزمره‌ی خود را به راحتی انجام دهند.

بنر پر جذب برای کانال

بنر پر جذب برای کانال های روبیکا، تلگرام، ایتا و… تخصص ماست، اگر می خواهید برای کمپین تبلیغاتی خود یک بنر پر جذب داشته باشید، می توانید با سفارش یک بنر تبلیغاتی حرفه ای از سایت بنرساز، تجربه یکی از بهترین تبلیغات را برای خود داشته باشید.

بنرهای پر جذب برای تبلیغات باید دارای ویژگی هایی باشد که فقط طراحان حرفه ای می توانند آن ها را در طراحی های خود رعایت کنند.

متن برای بنر کانال روبیکا

با داشتن یک متن خوب بری تبلیغ کانال خود در روبیکا، می توانید در ذهن مخاطبین تاثیر بهتری بگذارید. در نتیجه افراد زیادی برای خرید محصولات و خدمات شما عضو کانال می شوند به واسطه ی این متن ها می توان مشتریان دائمی را برای خود به وجود آورده و نظر آنها را نسبت به محصول و یا خدمات تان جلب نمایید.

عنصر اصلی بری کانال شما، متن شماست که حاوی پیامی برای مخاطبان و بازدید کنندگان می باشد. متن تبلیغاتی باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند اثربخش عمل کند. برخی از این ویژگی ها را در ادامه خواهیم گفت:

خلاصه نویسی

خلاصه نویسی یکی از مهارت های اصلی نویسندگان بزرگ است. اینکه کسی بتواند پیام مهمی را با کمترین کلمات بیان کند، هنری است که باید آموخته شود. متن های تبلیغاتی ما برای کانال روبیکا باید مختصر و مفید باشند. بهتر است از اضافه گویی پرهیز کنید.

کنجکاو کردن مخاطبان

شروع متن تبلیغ شما باید به گونه ای باشد که خواننده مجاب شود متن را بخواند. این تیری است که شما به سمت هدف شلیک می کنید. جمله ی آغازین باید جذاب باشد و مخاطب را درگیر کند. معمولا جملات پرسشی یا خبری؛ اگر حاوی پیام مهم و متفاوتی باشند می تواند مخاطب را کنجکاو کنند.

لینک سازی

در بنر تبلیغاتی خود حتما از لینک کانال یا سایت خود استفاده کنید. افرادی که مشتاق محصول یا خدمات شما می شوند باید بدانند کجا شما را دنبال کنند یا کجا محصولتان را خریداری کنند. معمولا لینک های عضویت و ورود را می توان در متن تکرار کرد.

اگر قصد اجرای تبلیغ برای کانال روبیکا خود را دارید، سعی کنید در تبلیغات بنری خودتان، از لینک های خصوصی کانالتان استفاده کنید.

تعرفه تبلیغات در روبیکا چقدر است؟

برای تعیین تعرفه تبلیغات در روبیکا موارد مختلفی نقش دارند، اما به طور کلی نوع تبلیغات، در این باره تاثیر زیادی در تعیین تعرفه ‌های شما دارد. البته ناگفته نماند که هر کدام از انواع تبلیغات در روبیکا نیز برحسب شرایط شما نرخ متفاوتی دارند. به عبارت دیگر نرخ مناسب برای تبلیغات از طریق پاپ آپ در روبیکا برای شما و دیگر کاربران این شبکه یکسان نیست.

چرا باید در روبیکا تبلیغ کنیم؟

با فیلتر شدن اینستاگرام، اکثر کاربران ایرانی از این نرم افزار بومی استفاده می کنند و در پیرو همین موضوع، پیج ها و صفحات اکثر کسب و کارها هم در روبیکا فعالیت می کنند.برای جذب مخاطب بیشتر و تبلیغ کسب و کار باید در شبکه اجتماعی روبیکا تبلیغ کنیم.

ساخت بنر برای کانال روبیکا

ساخت بنر برای کانال روبیکا، از تخصصی ترین خدمات بنرساز می باشد. اگر شما هم می خواهید یک تبلیغات حرفه ای و پر بازده در پلتفرم روبیکا تجربه کنید، حتما باید از یک بنر تبلیغاتی حرفه ای استفاده کنید.

ما در تیم طراحی بنر ساز، شما را در ساخت این بنر همراهی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش بنر روبیکا، می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.8]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: