بنر شات اینستاگرام

بنر شات اینستاگرام

اگر شما هم برای تبادل در اینستاگرام به بنر شات نیاز دارید، ما در بنرساز بنر شات اینستاگرام به صورت رایگان قرار داده ایم!
در این مقاله می‌خوانید:

اگر شما هم برای تبادل در اینستاگرام به بنر شات نیاز دارید، ما در بنرساز بنر شات اینستاگرام به صورت رایگان قرار داده ایم! به راحتی می‌توانید از همین صفحه اقدام به دانلود بنرهای تبلیغاتی جذاب برای شات و تبادل در اینستاگرام کنید.

بنر شات اینستاگرام
بنر شات اینستاگرام

بنر اینستاگرام رایگان

در قسمت بالا، 3 بنر تبلیغاتی رایگان برای شما قرار داده‌ایم تا به راحتی محتوای متنی و عکس‌های خود را روی آن بارگزاری کنید و در تبلیغات، تبادل و شات از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای پیج اینستاگرام خود بنر تبلیغاتی اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید سفارش طراحی آنلاین خود را در سایت ما ثبت کنید.

بنر اینستاگرام برای شات

شات کردن یا به اصطلاح تبادل تبلیغات در اینستاگرام، یکی از روش‌هایی است که اکثر پیج‌ها برای افزایش فالوور انجام می‌دهند. در این روش پیج‌هایی که در یک سطح قرار دارند با یکدیگر ارتباط می‌گیرند و به صورت رایگان همدیگر را تبلیغ می‌کنند. بسیاری از پیج ها با مشکل بنر شات اینستاگرام مواجه هستند و نمی‌دانند دقیقا با چه محتوایی تبلیغات تبادلی انجام دهند.

ما در سایت بنرساز به صورت رایگان در همین صفحه بنرهای جذاب برای شات و تبادل را برای شما قرار داده‌ایم. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بازدید استوری و جذب مخاطب، برگزاری مسابقه در پیج می‌باشد. شما می‌توانید یکی از خدمات خود یا درصدی تخفیف برای محصول خود در نظر بگیرید و به عنوان جایزه مسابقه به برنده‌های آن تقدیم کنید.

نگران نباشید! تیم طراحی بنرساز برای مسابقات اینستاگرامی شما نیز بنر رایگان آماده کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای دانلود بنر مسابقه اینستاگرامی کلیک کنید و بنرهای جذاب را به صورت رایگان دانلود کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *