افزایش کلیک بنر تبلیغاتی

افزایش کلیک بنر تبلیغاتی – CTR

در این مقاله می‌خوانید:

افزایش کلیک بنر تبلیغاتی چگونه امکان پذیر است؟ همه کسب و کارها برای بازاریابی خدمات و محصولات خود از انواع بنرهای تبلیغاتی مانند بنر گیف استفاده می کنند. طراحی بنر امروزه به روشی مقرون به صرفه برای افزایش فروش و درآمد در کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. اما نکته مهم برای فروش بیشتر محصولات، توجه به نوع طراحی و ترغیب کاربران برای کلیک بر روی آن هاست. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم با نکات کاربردی برای کلیک بیشتر بنرهای تبلیغاتی آشنا شویم.

افزایش کلیک بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی یکی از سود آور ترین روش های بازاریابی اینترنتی هستند که در دنیای آنلاین امروز از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها به دنبال راهی برای طراحی بهتر بنرهای خود هستند تا از این طریق بازخورد و کلیک بیشتری از کاربران بگیرند. در ادامه مطلب با برخی از نکات مهمی که می تواند باعث افزایش کلیک بنر تبلیغاتی شود، خواهیم پرداخت:

نکات مهم برای طراحی بنر تبلیغاتی با جذب کلیک بیشتر

  • سعی کنید در طراحی بنر تبلیغاتی برای سایت های خود از رنگ های ساده، فونت های استاندارد و متن های کمتری استفاده کنید. سادگی بنر تاثیر زیادی در جذب مخاطبان دارد. با استفاده از این نوع طراحی، مخاطبان ارتباط بهتری با تبلیغ شما برقرار می کنند.
  • در طراحی بنر تبلیغاتی خود حتما اصول طراحی را رعایت کنید. به این صورت که قسمت های مهم تبلیغ را زود تر از سایر بخش ها در بنر قرار دهید. استفاده از لوگو شرکت و برند مورد نظر در بخش اول بنر، می تواند باعث آگاهی از نوع برند شما شود. در بخش دوم می توانید محصولات و خدمات خود را در فضای بیشتری تبلیغ کنید. در قسمت سوم نیز بهتر از دکمه CTA یا دعوت به کلیک، خرید و ثبت نام استفاده کنید.
  • استفاده از رنگ های متناسب با رنگ سازمانی در طراحی بنر، برای جذب بهتر و افزایش کلیک بنرهای تبلیغاتی توصیه می شود.
  • رعایت سایز بنر ها برای افزایش کلیک بنرهای تبلیغاتی
  • در طراحی بنر باید عکس‌ها و گرافیکی انتخاب کنید که مربوط به تبلیغتان باشد. تصاویر انتخابی باید از کیفیت مناسبی هم برخوردار باشند.
  • JPG، PNG و GIF یا فایل‌های ادوبی فلش، پسوندهایی هستند که بنر شما را تحویل بیننده می‌دهند و شما باید با نرم‌افزارهایی مانند ادوبی ایلاستریتور، فتوشاپ یا فلش کار کنید تا این پسوند‌ها را درست کنید. در نظر داشته باشید که بنرهای فلش در تمام دستگاه‌ها خوانده نمی‌شوند. بنابراین بنرها را همواره با پسوند GIF درست کنید تا بازدید‌کننده‌ی را از دست ندهید.

 

افزایش کلیک بنر تبلیغاتی

اجزای یک بنر خوب چیست؟

  • داشتن طراحی ساده و در عین حال جذاب.
  • از یک عنوان خیره کننده استفاده شده باشد.
  • دارای یک تصویر تاثیرگذار باشد.
  • دارای یک دکمه Call to Action بزرگ و مشخص باشد.

اهداف تبلیغات بنری

  • فروش آنلاین
  • بالا بردن بازدید سایت
  • عضو گیری
  • نصب اپلیکیشن
  • ثبت نام یا جمع آوری فرم تماس

Picture of هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *