افزایش بازدید استوری اینستاگرام

در این مقاله می‌خوانید:

افزایش بازدید استوری اینستاگرام را ما برای شما عزیزان بیشتر توضیح خواهیم داد

چه نکاتی برای دیده شدن بسیاردر استوری می شود

استفاده از آمار و اطلاعات خود اینستاگرام…

بعد از هر پست، اینستاگرام اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد که با مقایسه آنها

به مرور زمان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و برای کسب و کار خود، نقشه راه مناسب‌تری ترسیم خواهید کرد.

در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد

این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. اما اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است

در وهله‌ی اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان می‌دهد.

از خرید فالور های فیک یا  تقلبی بپرهیزید

با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود.

از هشتگ استفاده کنید که بسیار مهم است

برای  افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود.

در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و

محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند، از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند

و اینکه اگر در تمام پست‌ها از هشتگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث می‌شود تا هشتگ‌ها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند.

درخواست محترمانه لایک کردن

بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند

و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید

که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.

زمان استوری بسیار مهم است

یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست.

در بخش insight در صفحه‌ی خود می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر

در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید.

متن طولانی نباشد…

طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه، اگر کپشن طولانی باشد، اکثر مخاطبان آن را نمی‌خوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی استفاده کنید.

برای بازدید زیاد باید خلاقیت به کار بگیرید

از معجزه خلاقیت غافل نشوید، تبلیغ‌های خلاقانه و استوری‌های جذاب کلید موفقیت شما خواهند بود. بعد از اینکه برای مدتی محتوا تولید و مخاطبان خود را پیدا کردید، وقت آن است که در پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود تبلیغ کنید، تبلیغ کردن باعث می‌شود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما به سراغ شما بیایند.

لایو برای تاثیر استوری

در مورد موضوعی که در پیج خود دارید، سعی کنید با متخصصان آن موضوع لایو برگزار کنید.

لایو باعث می‌شود تا تعامل شما با مخاطبان بیشتر شود و حس اعتماد پذیری آنها را افزایش می‌دهد.

 

لایو تاثیر گذار برای استوری

برای  کسب اطلاعات بیشتر بنرساز کلیک بفرمایئد

هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *