طراحی بروشور، یکی از خدمات تخصصی ما می باشد. در این صفحه می توانید جدیدترین نمونه کارهای ما را در زمینه بروشور مشاهده کنید. همچنین برای مشاوره طراحی می توانید با شماره 09398899595 تماس حاصل فرمائید.
در این قسمت انواع بروشور های طراحی شده را مشاهده می کنید
برای ثبت سفارش و رسیدن به یک بروشور حرفه ای، فقط 3 قدم راه دارید…
ارتباط با بخش کارشناسی و فروش سایت با شماره گیری 09128938665 و مشاوره در زمینه بروشور
ثبت سفارش و پرداخت هزینه برآورد شده طراحی و 2 روز کاری تا زمان تحویل اتود اولیه طرح بروشور
تحویل طرح به مشتری! در صورت نیاز به ویرایش و اصلاحیات به صورت رایگان انجام می شود!
بروشور یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی برای هر کسبوکاری به شمار میآید. این محصولات در زمان افتتاحیه نمایشگاهها یا برای توضیح خدمات ارائه شده بیشترین کاربرد را دارند.
شما میتوانید با طراحی یک بروشور حرفهای محصول، خدمات، آموزش و… کسبوکار خود را بهصورت کامل به مشتریان ارائه دهید. طراحی زیبا و منحصربهفرد بروشور میتواند حس خوبی به مشتری و مخاطب هدف شما القا کند. اگر یک بروشور به شکلی خلاقانه تولید شود میتواند تا چند دقیقه مخاطبان را مشغول خود کند و این اتفاق موجب تثبیت نام برند یا کسبوکار در ذهن افراد خواهد شد؛ بنابراین بهتر است طراحی بروشور خود را به دست افرادی بسپارید که تجربه خوبی در این زمینه دارند.
بروشورها از جمله پرطرفدارترین روشهای تبلیغاتی غیردیجیتال هستند که باگذشت نیمقرن هنوز هم مورداستفاده قرار میگیرند و بازدهی بسیار بالایی دارند. این محصولات با ارائه کاملترین اطلاعات در قالبی جذاب و خلاقانه، مشتریان را با خود همراه میکنند.
بنابراین، میتوان گفت بروشورها از جمله روشهای تبلیغاتی هستند که با یک تیر سه نشان زدهاند. در وهله اول این محصولات به جلب نظر مخاطب و تبلیغات میپردازد. در وهله دوم بروشورها خدمات کسبوکار را به طور کامل شرح میدهند و جنبه آموزشی دارند. در وهله سوم نیز میتوان به قیمت مقرونبهصرفه آن اشاره کرد. بروشورها در کنار خدماتی که ارائه میدهند، قیمتی مناسب و اقتصادی دارند.
قیمت طراحی بروشور
بهطورکلی میتوان گفت که قیمت طراحی بروشور به سطح کاری انجام شده بازمیگردد؛ به عبارت سادهتر هر چقدر که طراحی شما از جزئیات و خلاقیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر میرود؛ اما همواره بهخاطر داشته باشید که این افزایش قیمت موجب تثبیت هرچه بیشتر نام برند و کسبوکار شما در ذهن مشتریان خواهد شد.
مطمئناً شما نیز بارها بروشورهای مختلف شرکتها و محصولاتی را مطالعه کردهاید که در آنها درباره خدمات خود توضیح میدهند؛ اما کدام یک از آنها شما را بیشتر به خود جذب کردهاند؟ آیا تابهحال به فکر سفارش طراحی بروشور برای برند خود بودهاید؟ در این مقاله تمامی نکات مربوط به طراحی یک بروشور مناسب را ذکر خواهیم کرد تا بتوانید انتخابهای مطمئنی در این زمینه انجام دهید.
از مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت بروشور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بدون شک هر چقدر زمان بیشتری برای طراحی بروشور صرف شود، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. طراحیهای خلاقانه مخاطبین بیشتری را جذب میکنند و قیمت بالاتری دارند.
چاپهای دیجیتال هزینه کمتری نسبت به چاپهای افست دارند؛ البته لازم به ذکر بوده که چاپ افست کیفیت و زیبایی بسیار بیشتری دارد.
بروشورهایی که باتوجهبه نوع کسبوکار طراحی و بهاصطلاح سفارشی میشوند، هزینه بالاتری دارند؛ برای مثال میتوان به بروشورهای سهبعدی اشاره کرد.
بسیاری از برندها به دنبال سفارش طراحی بروشور کاملاً اختصاصی هستند؛ به همین دلیل است که برای تولید آن به دنبال تهیه عکسهای دستاول میروند. این کار میتواند هزینه نهایی طراحی را بالا ببرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خدمات طراحی تیم بنرساز میتوانید از صفحه تماس با ما، با مشاوران و متخصصین مجموعه در ارتباط باشید. بهترین مشاورهها به شما ارائه خواهد شد تا بتوانید انتخاب و تصمیماتی مطمئن در زمینه طراحی یک بروشور مناسب اتخاذ کنید.
در طراحی Brochure می توان از نرم افزارهای ایلاستریتور، فتوشاپ، کورل و… استفاده کرد. کلیه بروشور های طراحی شده توسط تیم طراحی بنرساز با فتوشاپ و ایلاستریتور می باشد.
از نرمافزارهای مختلفی برای طراحی Borchure استفاده میشود. از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
Adobe In Design CC
Adobe Illustrator CC
Scribes
Inkscape
Microsoft Publisher
از بین نرمافزارهای نامبرده شده، نرمافزار Adobe Illustrator CC (ایلاستریتور سیسی) بهترین رابط کاربری را دارد. این نرمافزار گزینههای بسیار مختلفی را در اختیار طراح قرار داده و خروجی حرفهایتری را ارائه میدهد. کلیه بروشورهای تولید شده توسط تیم طراحی بنرساز با فتوشاپ و ایلاستریتور طراحی میشوند.
برای سفارش طراحی بروشور خود میتوانید به زبانه سفارش آنلاین سایت بروید. فرایند ثبت نهایی سفارش شما بهصورت آنلاین انجام میشود. ما در سایت بنرساز، با گردآوری تیمی از خلاقترین طراحهای گرافیک ایران، آماده ارائه بهترین خدمات طراحی Brochure به مشتریان عزیز هستیم.
طراحی و چاپ بروشور برای کسبوکارها معمولاً برای محقق کردن 3 هدف آموزش، ارائه اطلاعات لازم و معرفی برند انجام میشود. در ادامه مقاله هر کدام از این اهداف را بیشتر توضیح میدهیم تا شما نیز با زوایای مهم این روش تبلیغاتی آشنا شوید.
آموزش:
همه ما محصول یا خدماتی داریم که مشتری برای استفاده از آنها باید آموزشهای خاصی ببیند یا مطالب مهمی را مطالعه کند؛ همچنین ممکن است نیاز باشد که این آموزش و اطلاعات را همیشه همراه خود داشته باشد.
یکی از بهترین راههای آموزش نحوه استفاده از محصولات یا خدمات ارائه شده، تهیه بروشور است. شما میتوانید با طراحی یک بروشور دو لت یا سه لت متناسب با نوع محتوای خود، رابط کاربری بینظیر برای مشتریان خود رقم بزنید. ارائه آموزشهای لازم در قالب بروشور میتواند مخاطب را بیشازپیش به خود جذب کند. استفاده از این محصولات بسیار آسان بوده و بیشترین اطلاعات را در قالب یک راهنمای مناسب و قابلحمل در اختیار مشتریان قرار میدهد.
ارائه اطلاعات:
ارائه اطلاعات صحیح و بهجا موجب جلب مخاطب میشود. زمانی که شما به شکلی صادقانه و درست به ارائه اطلاعات درباره برند، خدمات و محصولات خود بپردازید، میتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید. در واقع شما با ارائه جزئیات و اطلاعات نشان میدهید که حرفهای و قابلاعتماد هستید.
اطلاعات محصول یا خدمات ذکر شده میبایست بهصورت صحیح، حرفهای و قابلفهم در بروشور درج شود به دست مشتری برسد. همواره بهخاطر داشته باشید که طراحی بروشور باید بهگونهای انجام شود که اطلاعات ارائه شده به شکلی منسجم در اختیار مخاطب قرار گیرند. در صورت پراکندگی اطلاعات، مشتری دچار سردرگمی شده و ممکن است بههیچعنوان شما را برندی حرفهای و قابلاعتماد تلقی نکند.
معرفی برند:
معرفی برند یکی از مهمترین و اساسیترین امور برای رونق و توسعه کسبوکارها به شمار میآید. همه ما میدانیم که برندسازی، حرف اول را در فروش محصول یا ارائه خدمات میزند. به همین دلیل بوده که باید تمامی امور مربوط به برندسازی را به حرفهایترین شکل ممکن انجام داد.
طراحی بروشور نیز از این موضوع مستثنا نیست. در واقع این محصولات بخش مهمی از برندسازی شما محسوب میشوند و اطلاعات باارزشی دررابطهبا کسبوکارتان در اختیار دیگران قرار میدهند. با طراحی و چاپ یک بروشور حرفهای، خلاقانه و ارائه آن در کنار محصول، میتوانید فرایند برندسازی خود را توسعه دهید.
چاپ بروشور مزایای زیادی را برای برندها، کسبوکارها و افراد به ارمغان میآورد. از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کنیم:
بروشور بهعنوان یک ابزار بازاریابی تأثیر به سزایی روی مخاطبین موردنظر شما میگذارد. در واقع شکل کلی انواع بروشورهای تبلیغاتی بهگونهای است که مخاطب را وامیدارد تا حداقل به مطالعه تیترهای اصلی آن بپردازد؛ بنابراین شما با طراحی بروشور حرفهای و گنجاندن اطلاعات باارزش و مفید در آن، میتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.
اگر بروشورها بهصورت حرفهای و جذاب طراحی شده باشند، میتوانند موجب ماندگاری برند و محصولات شما در ذهن مخاطب شوند. از جمله خلاقانهترین نوع این محصولات میتوان به بروشورهای سهبعدی اشاره کرد؛ همچنین بهرهگیری از عکسهای دستاول و جذاب میتواند بیشترین تأثیر را بر تثبیت نام برند شما در ذهن مخاطب بگذارد.
چاپ بروشور یکی از اقتصادیترین روشهای تبلیغاتی غیردیجیتال حال حاضر به شمار میآید. در واقع اگر بخواهیم مقدار هزینه و کاربرد این محصولات را با هم مقایسه کنیم، میتوانیم بگوییم که هزینه بروشورها در قبال کارایی که دارند، بسیار مقرونبهصرفه است.
از بروشورها میتوان بهصورت چاپی و دیجیتالی استفاده کرد؛ برای مثال میتوان از نسخه دیجیتال بروشورهای دو لت و سه لت برای انجام تبلیغات در صفحات پلتفرم اینستاگرام استفاده کرد. پستهای اسلایدی از بهترین گزینههای این پلتفرم برای بهرهبری از بروشورهای چند صفحهای دیجیتال هستند.
از طرف دیگر استفاده از نسخههای چاپی نیز مزایای خودش را دارد و میتواند مشتریان را چنددقیقهای به خود مشغول کند. بهطورکلی میتوان گفت که بروشورهای چاپی از میزان محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.
از جمله مهمترین اطلاعاتی که در بروشورها درج میشود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
لوگوها از اولین و مهمترین عناصر تبلیغاتی هر برند به شمار میآیند؛ بنابراین طراحی و درج مناسب آنها در انواع بروشور بسیار مهم است.
در بروشور باید اطلاعات مناسبی درباره خدمات یا محصولات درج شده باشد. این اطلاعات باید در قالبی منسجم و به شکلی جامع در اختیار مخاطب قرار بگیرند تا زمینهساز جلباعتماد وی شوند؛ اما همواره بهخاطر داشته باشید که درج اطلاعات اضافه و بیربط میتواند موجب دلزدگی مخاطب شود؛ بنابراین در طراحی بروشور مهمترین و لازمترین اطلاعات را در قالبی منسجم و مناسب بگنجانید.
اگر قرار است در بروشور عکسی از محصولات قرار گیرد، باید این عکسها بسیار باکیفیت و جذاب باشند تا مخاطب را جذب کنند. پیشنهاد میکنیم که از عکسهای آماده در اینترنت استفاده نکنید. بهکاربردن عکسهای دستاول از کسبوکار خودتان اعتماد مخاطب را افزایش میدهد.
شعارهای تبلیغاتی نیز یکی از تأثیرگذارتری عوامل تثبیت نام برند در ذهن مخاطب هستند؛ بنابراین انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب و گنجاندن آن در بروشور میتواند تأثیر به سزایی در توسعه کسبوکار شما داشته باشد.
حال که اطلاعات لازم را در اختیار مخاطب قرار دادید و اعتماد او را جلب کردید، وقت آن رسیده که راههای ارتباطی خود را درج کنید. همواره بهخاطر داشته باشید شمارهتلفن یا ایمیلی را در طراحی بروشور درج کنید که حتماً در دسترس و پاسخگو باشند.
بهطورکلی میتوان گفت که بروشور باید بهگونهای طراحی شود که اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطب قرار دهد و او را دچار سردرگمی نکند.
برای طراحی بروشور میتوان از سایزهای مختلف استفاده کرد. از محبوبترین سایزهای بروشور میتوان به DL، بروشورهای سایز A5، بروشورهای سایز A4 و همچنین بروشورهای Legal و A3 اشاره کرد.
به طور کل می توانیم بگوییم کاتالوگ دقیق تر و و کامل تر از بروشور است و بروشور تنها کلیتی از خدمات شما را با افراد به اشتراک میگذارد.
ممکن است از نظر شما نیز این دو مورد با هم برابر باشند؛ ولی تفاوتهای مهمی بین بروشور و کاتالوگ وجود دارد. از مهمترین اطلاعات آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
کاتالوگ بسیار پیچیدهتر و دقیقتر از بروشور است. شما در طراحی کاتالوگ باید اطلاعات مربوط بهتمامی محصولات موردنظر خود را به شکلی کامل درج کنید. درحالیکه بروشور میتواند بسیار خلاصهتر باشد و فقط اطلاعات یا تصاویری که جلبتوجه میکنند را به اشتراک بگذارد.
کاتالوگها بیشتر جنبه اطلاعرسانی دارند و ممکن است دستورالعمل کارکردن با یک محصول را در خود جایداده باشند؛ اما بروشورها بیشتر برای تبلیغات به کار میروند و توجه مخاطب را به محصولات و خدمات جلب میکنند.
یکی از تفاوتهای عمده بروشورهای فرمی با بروشورهای لتی در به نمایش گذاشتن اطلاعات است. شما در بروشورهای فرمی نمیتوانید تمام صفحات را در یک نگاه ببینید؛ زیرا آنها به یکدیگر متصل هستند. اما در بروشورهای لتی امکان این وجود دارد. صفحات مختلف این محصول در کنار هم قرار دارند و میتوان با باز کردن رد تا بروشور، همه آنها را در کنار یکدیگر مشاهده کرد.
تفاوت دیگر بروشورهای فرمی و لتی به نوع اتصال صفحات آنها باز میگردد. صفحات بروشور فرمی در بیشتر موارد تهدوخت میشوند. این دوختها میتوانند به شکل منگنه، مفتولهای سیمی یا فنر باشد.
بروشورها عموماً دارای جلد هستند. این طراحی مخصوصاً در بروشورهای لتی که باید جلد رو و پشت آنها جدا از صفحات تاخورده طراحی شود، بسیار حائز اهمیت است. این جلدها باید بهگونهای طراحی شوند که بین آنها و صفحات بروشور فضای لازم ایجاد شود.
نام برند، لوگوی آن، تصویر یا تصاویری مرتبط که میتوانند جنبة مفهومی یا تزیینی داشته باشند از جمله مواردی هستند که روی جلد بروشور درج میشوند. همچنین در بعضی موارد شعارهای تبلیغاتی نیز روی جلد چاپ خواهند شد. معمولاً نشانی در روی جلد بروشور قید نمیشود. توضیحات نوشتاری متن بههیچعنوان نباید از روی جلد آغاز شود. نشانی و در بسیاری موارد عنوان برند و لوگو مواردی هستند که در پشت جلد درج میشوند.
آموزش طراحی بروشور حرفهای را میتوانید بهصورت تخصصی در این بخش ببینید. قبل از هر چیزی ابتدا باید سایز و تعداد لت Borchure خود را مشخص کنید.
اکثر بروشورها در ابعاد A4 (21cm – 29.7cm) و 3 لت طراحی میشوند. نوع طراحی کاملاً به سلیقه طراح و کارفرما بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهیم یک بروشور سایز A4 افقی داشته باشیم و آن را به 3 بخش تقسیم کنیم، باید طراحی خود را به گونهای انجام دهیم که عرض هر لت معادل 9.9cm باشد.
برای این تقسیمبندی بهتر است از ابزار New Guide Layout فتوشاپ از بخش View استفاده و طبق تصویر زیر طرح خود را بهصورت اتوماتیک به 3 بخش جدا با خطهای فرضی تقسیم کنید. ( این خطهای آبی رنگ فقط در برنامه فتوشاپ نمایش داده میشوند و در فایل خروجی تاثیری ندارند )
در مرحله دوم شروع به طراحی هر بخش از بروشور طبق سلیقه کارفرما میکنیم. توجه داشته باشید پس از چاپ، حتماً باید تراکتهای شما از جاهای مشخص شده تا بخورند تا مشتری بتواند بهراحتی از آنها استفاده کند.
در طراحی Borchure حتماً باید اصول و نکات مهمی را رعایت کنید تا پس از چاپ، خروجی کار با کیفیتی داشته باشید. اصول طراحی بروشور به ترتیب عبارتاند از:
تعیین تعداد لت (2 لت، 3لت، 4 لت و…)
گذاشتن فضای برش از اطراف طرح (حداقل 0.5 سانتی متر)
طراحی در مد رنگی CMYK
ایجاد خط تا پس از چاپ
استفاده از یک پسزمینه یکنواخت در همه لتها
اور پرینت همه متنهای مشکی
هماهنگی المانهای لازم با کارفرما قبل از طراحی بروشور
استفاده از تصاویر باکیفیت و دستاول
استفاده کافی از متون نوشتار به شکلی منسجم و در قالبی خلاقانه
بهرهگیری از هارمونی رنگها (۲ تا ۳ رنگ)
استفاده از فونتهای بهروز، زیبا و متناسب با محتوای ارائه شده
بروشورها یکی از بهترین روشهای تبلیغات غیردیجیتال هستند که باگذشت بیش از ۵۰ سال از قدمت آنها، هنوز هم بازدهی بالایی دارند. از مهمترین انواع این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بروشورهای معرفی خدمات و شرکتها
بروشورهای آموزشی مانند بروشورهای آموزش کار با دستگاهها
بروشوهای منوی غذا
بروشورهای گردشگری
بروشورهای کارت دعوت
و…
همواره بهخاطر داشته باشید که قیمت طراحی بروشور به میزان خلاقیت و کیفیت کار نهایی باز میگردد. تیم بنرساز آماده ارائه مشاورههای تخصصی در زمینه طراحی بروشورها بوده و سفارشهای شما را مطابق با آخرین استانداردهای تبلیغاتی تولید میکند.
در طراحی Borchure حتما باید اصول و نکات مهمی را رعایت کنید تا پس از چاپ، خروجی کار با کیفیت داشته باشید. اصول طراحی بروشور به ترتیب عبارت اند از:
راههای ارتباطی
تمام حقوق این وبسایت نزد بنرساز محفوظ میباشد.