هزینه طراحی بنر اینستاگرام چقدر است؟

هزینه طراحی بنر اینستاگرام یکی از سوالاتی رایج شما مدیران و وب مستران عزیز می باشد. امروز در این مقاله به طور کامل قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله همراه با باشید.

هزینه طراحی پست اینستاگرام، استوری، هایلایت و… بستگی به نوع طراحی و تعداد سفارش شما کاملا متغیر می باشد. اگر شما از یک طراح گرافیک بخواهید که فقط ۱ بنر پست به صورت اسلایدی برای شما طراحی کند، نسبت به سطح کیفیت طراحی طراح، قیمت هایی ما بین ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان به شما قیمت خواهند داد!

اما اگر شما هر روز ۱ پست و روزانه حداقل ۲ استوری بخواهید، آیا باید ماهانه هزینه بالای ۱۰ میلیون تومان برای محتواسازی پیج اینستاگرام خود پرداخت کنید؟! خیر

شما می توانید از خدمات بنر اینستاگرام بنرساز استفاده کنید و با هزینه ماهانه ۱ الی ۲ میلیون تومان به صورت حرفه ای روزانه پست، استوری، هایلایت و… داشته باشید.

قیمت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

قیمت طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام چقدر است؟ به طور میانگین هزینه طراحی بنرهای اینستاگرام ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

برای اینکه هزینه های محتواسازی اینستاگرام به صورت روزانه باشد و مبلغ آن به صرفه تر نیز باشد، می توانید از خدمات تولید محتوای ماهانه اینستاگرام بنرساز استفاده کنید.

قیمت طراحی بنر تبلیغاتی، نسبت به نوع و سطح طراحی آن متفاوت می باشد. تیم طراحی بنرساز به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی فعالیت می کنند.

هزینه طراحی استوری

هزینه طراحی بنر استوری و پست به صورت تکی ۳۰۰ هزارتومان می باشد، اما خب اگر قرار باشد شما به صورت روزانه از استوری هایی در پیج خود استفاده کنید به صرفه نخواهد بود این هزینه را برای هر روز اختصاص دهید بهتر است از پیکج های ماهانه استفاده کنید که به صرفه تر است در ادامه پکیج های طراحی بنرهای اینستاگرام را همراه با هزینه قرار داده ایم.

هزینه طراحی بنر اینستاگرام ماهانه

شما می توانید با قرارداد یک ساله با تیم طراحی بنرساز، از خدمات متنوع که شامل ۳ سطح می باشد با هزینه ماهانه ۱ الی ۲ میلیون تومان استفاده کنید.

سطح A : روزانه ۲ بنر استوری و هفتگی ۱ بنر پست به صورت گالری

مبلغ ماهانه ۲ میلیون تومان

سطح B : روزانه ۲ بنر استوری و هفتگی ۳ بنر پست به صورت گالری

مبلغ ماهانه ۳ میلیون تومان

سطح C : روزانه ۴ بنر استوری و هفتگی ۳ بنر پست به صورت گالری

مبلغ ماهانه ۸ میلیون تومان

توجه داشته باشید که تعرفه و تعداد بنرها با توجه به نیاز شما کم و زیاد می شود.

هزینه طراحی بنر

هزینه طراحی بنر استوری

هزینه طراحی بنر استوری سایز اینستاگرام به صورت ۲ صفحه ای، ۲۰۰ هزار تومان می باشد. توجه داشته باشید که تیم طراحی بنرساز با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ می تواند شما را در زمینه طراحی و تبلیغات به مقصد مورد نظر برساند.

مدت زمان تحویل طراحی بنر استوری ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش می باشد و ۳ ویرایش رایگان نیز برای هر سفارش قابل استفاده می باشد.

لازم به ذکر است برای استفاده رایگان ” بنر مسابقه اینستاگرامی ” نیز می‌توانید به صورت رایگان از سایت بنرساز استفاده کنید.

قیمت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

با توجه به پر طرفدار بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام و سپری کردن ساعات ها توسط کاربران در این فرمت،برای تبلیغات نباید این فرصت را از دست داد. زیرا به راحتی می شود در کمترین زمان ممکن برند خود را به جامعه هدف خود معرفی کنید و شناخته شوید و در برابر هزینه های بسیار زیاد تبلیغات محیطی می توانید با کمترین هزینه بهترین نتیجه و بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید . پس همین الان بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود را سفارش دهید.

هزینه طراحی بنر اینستاگرام

گاهی اوقات بسیار از کاربران هزینه کردن برای طراحی بنر را هزینه ی اضافی در نظر می گیرند اما باید بگوییم که اینستاگرام شما ویترین کار شما در فضای مجازی می باشد پس باید این ویترین را بهترین شکل ممکن ارائه دهید و مخاطبی که وارد پیج شما شد با نظم و زیبایی بنر های شما و پیج شما مواجه شود این باعث می شود که برند شما فرصت این که ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشد را پیدا می کند. می توانید زیبا سازی پیج خود را به تیم بنرساز بسپارید ، تیم ما با توجه به این که تجربه هایی در این زمینه در طی چندین سال کسب کرده است حرفه ای ترین و مناسبت ترین ویترین را برای کسب و کار ایجاد خواهد کرد.

نمونه کار طراحی بنر اینستاگرام

شما می توانید با مراجعه به صفحه طراحی بنر اینستاگرام سایت بنرساز، انواع نمونه کارهای ما در زمینه های پزشکی، مهندسی، گردشگری، ارز دیجیتال و… مشاهده کنید.

برای ثبت سفارش یا سفارش آنلاین می توانید از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: