وبلاگ بنرساز

با بنر روز معلم میتونی این روز مهم رو به بهترین شکل به معلمان گرامی تبریک بگی. اینجا چندتا بنر جذاب و خلاقانه تبریک روز معلم رو آوردم
چند مورد از بهترین سایت ها و برنامه های موبایل برای تغییر رنگ لباس با هوش مصنوعی رو تو این مقاله بهت معرفی میکنم.
امروز در این بخش قصد داریم نمونه کار طراحی شده کمپین بهاری تبلیغاتی شرکت شاتل با شعار یک شروع تازه در بهار نو برای یکتانت را معرفی کنیم.
گذاشتن عکس روی عکس یا تکنیک دابل اکسپوژر یه افکت جذابه که خیلی راحت میتونی هم با فتوشاپ، هم با گوشی و هم بصورت آنلاین بسازی.
با پروموت در اینستاگرام میتونی بازدید و تعامل پیجت رو بالا ببری. تو این مقاله با هم این ویژگی کاربردی اینستاگرام رو بررسی میکنیم
ساخت بنر با هوش مصنوعی یک ایده جدید و نوآورانه است و ما در این مقاله برای شما سایت های ساخت بنر با هوش مصنوعی را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.
پالت رنگی در واقع از اصول اساسی طراحی به حساب میاد. تو این مقاله چند مورد از بهترین سایت های ساخت پالت رنگی رایگان رو با هم بررسی میکنیم.
اگه تاحالا به طراحی بنر با فیگما فکر نکردی، این ابزار قدرتمند طراحی رو تو این مقاله بهت معرفی میکنم که استفاده ازش شگفت زده ات میکنه!
با این دو روش ساده ای که معرفی میکنم، کپی کردن کپشن های اینستاگرام برات خیلی راحت امکان پذیر میشه! با من تا آخر این مقاله همراه باش
Flaticon یکی از محبوبت ترین سایت های دانلود آیکون به حساب میاد که بیش از ۱۵ میلیون آیکون رو در اختیارت میزاره!