ظوابط طراحی لوگو

ظوابط طراحی لوگو

 

برای آموزش طراحی لوگو  باید ابتدا اطلاعات کافی درباره  جا و مکانی که قرار است برای آن طراحی لوگو  را انجام دهید بدست بیاورید. همیشه برای شرکت ها یا کمپانی ها  یا افراد نیست که سفارش طراحی لوگو داده می شود. گاهی براییک مناسب یا روز خاصی هم یک لوگو و ارم طراحی می شود. مثلا گاهی برای برگزاری یک همایش یا نشستی مثلا همایش بزرگداشت مولانا و یا چیزی شبیه این وقایع طراحی لوگو حتی سربرگ و  چیزاها دیگر انجام می گردد . برای آموزش طراحی لوگو یک موضوع، باید ابتدا آن موضوع را به خوبی بفهمیم و اطلاعات لازم را از سفارش دهنده آن بگیریم

ظوابط طراحی لوگو

ظوابط طراحی لوگو

۱-قبل از استارت کار برای طراحی لوگو بهتر است یک آموزش طراحی لوگو  مختلف که با همان موضوع شما ، قبلا آموزش طراحی داده شده است ببینید و به درستی، به تفسیر دلایل طراحی لوگو بپردازید. اینگونه ایده های بسیاری از طرح موضوع مشابه دیگر خواهید گرفت. پیشنهاد می شود اگر مشتری شما قبلا برای همان موضوع مورد سفارش ، سعی کنید اگر مشتری شما قلا طرحی سفارش داده و قصد غییر آن را دارد ببینید ان طرح را و اگر از طرح رقیب خود خوشش می آید از آن هم استفاده کنید برای ایده گرفتن

۲-طرح اولیه خود را از همه ظوابط بر روی کاغذ طراحی کنید آن را حسش کنید درک کنید و سپس طر را پیاده ساده کنید تا این گونه به دخواست مشتری خود نزدیک شوید.

۳- سعی کنید قرینه سازی را طراحی لوگوی خود رعایت کنید تا باب میل مشتری شما باشد.

۴-لوگو همواره سیاه و سفید طراحی می شود. لوگوهایی که در همان مرحله اول رنگی یا گرادینت طراحی می شوند، از حرفه ای گری آن کاسته شده است. باید در نظر داشته باشید آرم طراحی شده معلوم نیست در کجاها درآینده قرار است استفاده گردد. ممکن است مجبور به استفاده بدون رنگ یا سیاه و سفید از آن باشیم. ممکن است مجبور باشیم آن را در ابعاد بسیار کوچک استفاده کنیم. طراحی لوگوی شما باید به نحوی باشد که به هیچ وجه از زیبایی و انتقال صریح مفهومی آن در سایزهای مختلف یا در رنگ های مختلف ، کاسته نگردد.

ظوابط طراحی لوگو

ظوابط طراحی لوگو
بعد از طراحی ونشان دادن آن به مشتری ، دست او را برای  تغییر باز گذارید تا در مرحله تکمیلی طرح ،آن را اجرا و اعمال نمایید. یادتان باشد که شما تنها، سفارش گیرنده هستید و نمی توانید سلیقه خود را به مشتری قالب نمایید. دیدن شما در وضعیتی که حق را به مشتری می دهید ، برای او بسار رضایت بخش خواهد بود و او با انگیزه بیشتری به انتخاب طرح شما و دادن دستورات تغییری برای مرحله تکمیلی طرح می پردازد پس به همه ظوابط طراحی لوگو دقت کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: