طراحی کتابچه آلومکس

طراحی کتابچه آلومکس

طراحی کتابچه آلومکس

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کتابچه آلومکس

اصول طراحی و صفحه‌آرایی : طراحی و صفحه‌آرایی نشریات را می‌توان در سه قالب مهم روزنامه، کتاب و مجلات تقسیم‌بندی نمود. از این میان روزنامه‌ها به دلیل وظیفه اطلاع‌رسانی و داشتن آیتم‌های مختلف خبری، خوانندگان خاص و تقریباً ثابتی را دارا می‌باشند که دیگر احتیاجی به صفحه‌آرایی و گرافیک خاص و خلاقیت و نوآوری‌های بدیع در هر شماره را ندارد، اگرچه نوع طراحی آنها باعث جذب بیشتر خوانندگان و افزایش تیراژ روزافزون‌شان می‌شود.

طراحی و صفحه‌آرایی کتاب‌ها نیز مطابق با سلایق خوانندگان و موضوعات آنها انجام می‌پذیرد؛ سادگی و در اغلب موارد عدم گرافیکی بودن صفحات از ویژگی‌ خاص کتاب‌هاست، چرا که پیش‌فرض مطالعه کتب، نیاز مخاطب به مطالب کتاب تشخیص داده شده و صفحه‌آرایی گرافیکی را جزو عوارض و فرعیات آن می‌شمارند و بیشتر به نوع چاپ و جنس ورق‌های کتاب بها داده می‌شود.

طراحی کتابچه آلومکس

گروه سوم نشریات و مجلات هستند، آن‍‌ها نشریاتی هستند که اغلب به صورت متناوب و در بازه زمانی مشخص برای گروه سنی خاصی چاپ شده که در آن سعی می‌شود موضوع واحدی در قالب‌های مختلف بررسی شود.

مهم‌ترین بعد یک مجله را گرافیک و صفحه‌آرایی ممتاز آن مشخص می‌کند، شاید بتوان جمله را بدین سان گفت که تکنیک‌های گرافیکی مجلات، امری ضروری، لازم و غیرقابل اجتناب است؛ چرا که وقتی مجله‌ای در پیش‌خوان روزنامه‌فروشی‌ها یا فروشگاه‌های تصویرسازی پرزرق و برق مجلات می‌باشد. از این‌روست که صفحه‌آرایی و طراحی مجلات نوعی اصول تبلیغی به شمار می‌رود و گرافیست‌های مجلات می‌بایست علاوه بر دانش گرافیکی لازم و تجربه کافی، از علم روان‌شناسی در جذب مشتری نیز آگاه باشد.

 

طراحی کتابچه آلومکس
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: