طراحی کارت ویزیت آتیه

طراحی شده توسط گروه طراحی بنرساز

طراحی و چاپ انواع  کارت ویزیت

برای ثبت سفارش کلیک کنید یا با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

کارت ویزیت، مهم‌ترین و موثرترین ابزار بازاریابی و جذب مشتری است که شما می‌توانید در جیب خود داشته باشید. شاید بتوان گفت تقریبا هر کسب و کاری که راه‌اندازی می‌شود، صاحبان آن به دنبال تهیه یک کارت ویزیت مناسب برای آن کسب و کار هستند.

به اعتقاد ما، کارت ویزیت ) در عین حال که مسئله ای ساده، در دسترس و کم هزینه به نظر می رسد بسیار حائز اهمیت است. امروزه طراحی قیمتهای بسیار پایین قابل اجراست. اما آنچه باعث شده که برای این موضوع یک صفحه اختصاصی در سایتدر نظر بگیریم نکات ذیل بود:

۱- درهر شغل و خدمات داشتن و ارائه کارت ویزیت بسیار اهمیت دارد.

۲- در طراحی کارت ویزیت حساسیت بالا ضروریست. کارت ویزیت تابلوی ماندگار شما در دست خدمات گیرنده است.

۳- محول نمودن یک طراحی و چاپ خوب به آینده و استفاده از یک کارت ویزیت نه چندان کارشناسی شده یک اشتباه است. در بسیاری از موارد این کارتهای قدیمی که دیگر شما آنها را دوست ندارید، در دست مشتریان باقی می مانند!

۴- نه لزوما یک شغل حرفه ای بلکه هر تخصص و مهارتی نیاز به یک کارت ویزیت دارد. اگر شما هم باما هم عقیده هستید، آماده ایم تا تجربیات خود را به شما تقدیم کنیم.

اگرچه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و شبکه‌های اجتماعی روز به روز گسترش پیدا می‌کنند، اما کارت ویزیت همچنان یکی از موثرترین راه‌های متصل کردن مشتری به یک کسب و کار محسوب می‌شود.

در مطلب امروز با کمک نرم‌افزار فتوشاپ مراحل طراحی یک کارت ویزیت را به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد. در این مطلب می‌آموزید چگونه با استفاده از اشکال هندسی ساده، متن‌ها ساده و قرار دادن آن‌ها در موقعیت‌های مناسب یک کارت ویزیت مدرن و حرفه‌ای طراحی کنید. با بهترین طراح ها.در ارومیه.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: