طراحی کارت ویزیت لوازم خانگی خوشبخت

طراحی کارت ویزیت لوازم خانگی خوشبخت

طراحی کارت ویزیت لوازم خانگی خوشبخت

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت لوازم خانگی خوشبخت

همان طور که مشخص است business card (کارت کسب و کار) که در فرهنگ فارسی ما آن را کارت ویزیت می‌شناسیم کارتی است که نمایان‌گر نوع کسب وکار شما همراه با آدرس، تلفن‌های تماس و راه‌های ارتباطی دیگر نظیر پست الکترونیک، آدرس شبکه‌های اجتماعی و… است.

پس مهمترین نکته این است که در طراحی کارت ویزیت خود سعی کنید موارد اصلی که شامل نام شرکت و فعالیت شرکت در یک خط ( نام شخص وسمت برای کارت‌های شخصی)، آدرس و شماره‌های تماس عنوان شود و از شلوغ کردن بی‌رویه کارت به شدت بپرهیزید، خیلی‌ها کارت ویزیت را با بروشور اشتباه می‌گیرند و کل فضای کارت را پر از اطلاعات می‌کنند که این اشتباه‌ترین کار در طراحی کارت ویزیت است؛ زیرا کسی که کارت شما را نگاه می‌کند در اولین نگاه از شلوغی کارت ویزیت شما دلزده می‌شود و جذب کسب وکار شما نمی‌شود.

 

اشتباه بزرگ دیگر در طراحی و چاپ کارت ویزیت قرار دادن کادر در طراحی کارت ویزیت هست. اگر چند اسکناس (چه داخلی چه خارجی) را کنار هم قرار دهید مشاهده می‌کنید که اسکناس‌هایی که در طرح آنها از کادر استفاده شده یکسان نیستند. دستگاه‌های برش حتی در سطح پیشرفته دارای خطا هستند و قرار دادن کادر باعث می‌شود کارت ویزیت شما بعد از چاپ با چیزی که طراحی کرده‌اید تفاوت محسوسی داشته باشد و کادر موردنظر به شکل نامنظمی در می‌آید.

طراحی کارت ویزیت لوازم خانگی خوشبخت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: