طراحی کارت ویزیت فرش فروشی

طراحی کارت ویزیت فرش فروشی

طراحی کارت ویزیت فرش فروشی

 

طراحی کارت ویزیت فرش فروشی امیر قدمیاری

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

طراحی کارت ویزیت فرش فروشی

یک کارت ویزیت حرفه ای باید بتواند یک تصویر کلی از کسب و کار شما ارائه دهد. اما این کار در یک کارت ویزیت چند سانتی متری چندان آسان نخواهد بود. چگونه می خواهید پیامی در خصوص کسب و کار خود به دیگران منتقل کنید آن هم در چنین فضای اندکی؟

نباید انتظار داشته باشید که کارت ویزیت شما معرفی کاملی در خصوص شرکت تان بگوید. تنها باید انتظار داشته باشید که یک تصویر حرفه ای از شما ارائه دهد که سایر افراد آن را همواره به یاد بیاورند.
رنگ بندی ، ساختار کلمات و جنس کارت ویزیت ما باید به گونه ای باشند که تصویری مناسب از شرکت ما ارائه دهند.
اگر شما در بازار اسباب بازی و بازی های کودکانه فعالیت داشته باشید، بهتر است که کارت ویزیت حرفه ای شما از ترکیب رنگ های اصلی با یکدیگر و ترجیحا رنگ های روشن ایجاد شود و فونت های بکار رفته در آن فانتزی باشد تا توجه کودکان را به خود جلب کند. از سوی دیگر اگر شما ارائه دهنده مشاوره و خدمات مالی هستید، کارت ویزیت شما باید به شکلی کاملا حرفه ای طراحی شود تا حس اعتماد سازی در بین مشتری تقویت نماید. بنابراین استفاده از فونت سیاه در پس زمینه خاکستری، بژ و سفید مناسب خواهد بود.
البته طراحان حرفه ای اذعان می کنند که شما نباید هر طرحی که مدنظر کارفرما می باشد را دقیقا طراحی کنید، اما در بسیاری از موارد وقتی مشتری برای سفارش کارت ویزیت حرفه ای به شما مراجعه می کند و پول نقد نیز به شما پیشنهاد می کنند چاره دیگری ندارید!

طراحی کارت ویزیت فرش فروشی

بهترین شیوه طراحی کارت ویزیت حرفه ای به این صورت است: به تمام کارت ویزیت هایی که تا کنون دریافت کرده اید نگاه کنید و کارت هایی را که بیشتر از همه دوست دارید انتخاب کنید. از این کارت ها می توانید در طراحی خود ایده بگیرید و آن را با طراح گرافیست خود در میان بگذارید.

 

طراحی کارت ویزیت فرش فروشی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: