طراحی کارت ویزیت طلاکوب

طراحی کارت ویزیت طلاکوب

طراحی کارت ویزیت طلاکوب

 

طراحی کارت ویزیت طلاکوب گالری ارژنگ نیا

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت طلاکوب

امروزه بسیاری از افراد به نکات مهم طراحی کارت ویزیت توجه نمی‌کنند ! درحالی‌که کارت ویزیت یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که شما باید به‌عنوان یک مدیر و یا بازاریاب حرفه‌ای  به آن توجه کنید ؛ زیرا کارت ویزیت شما،معرف شما و معرف هویت شرکتتان شماست!

شاید از نظر شما خیلی عجیب باشد که من به همین سادگی این جمله را به کار ببرم و بگویم که کارت ویزیت شما هویت شرکتتان را مشخص می‌کند ؛ اما این حقیقتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.تحقیقات نشان داده که یک کارت ویزیت مؤثر می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم احساسات و تفکرات مثبتی را نسبت به شما و سازمان شما به مشتری انتقال دهد.

شما از کارت ویزیت خود برای در ارتباط بودن با افراد مشتریان جدید و همچنین مشتریان قدیمی‌تان استفاده می‌کنید.پس از شما می‌خواهم  که به طراحی کارت ویزیت خود اهمیت دهید و آن را نادیده نگیرید زیرا کارت ویزیت شما معرف شرکت شماست.

در ادامه نکات مهم طراحی یک کارت ویزیت خوب و تأثیرگذار را بیان می‌کنم :

شما باید اطلاعات اساسی سازمان خود را بر روی یک قطعه کاغذ کوچک ثبت کنید، و این کار نیازمند دقت زیادی است.زیرا شما باید اطلاعات محدودی را در یک فضای مشخص(۳ طول و ۲ اینچ عرض) وارد کنید.

 

طراحی کارت ویزیت طلاکوب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: