طراحی کارت ویزیت دکتر آرمان امیر فرزانه

طراحی کارت ویزیت حرفه ای در ارومیه

طراحی شده توسط گروه طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید یا با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

از آنجایی که کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای کسب و کار شما است باید تصویر کلی از نوع این کسب و کار را به مخاطبینتان انتقال دهد. از طرفی ابعاد این کارت، کوچک است پس چگونه می‌توان یک پیام را در چنین فضای کوچکی منتقل کرد؟ در پاسخ می‌توان گفت که باید تنها اطلاعات ضروری را وارد کرد و آن هم اطلاعاتی که برای مشتری شما مهم است.

اگر دنبال ماجراجویی هستید می‌توانید مدل‌های مختلف را آزمایش کنید. شاید یک لوگو پشت کارت قرار دهید و یا پشت کارت را خالی بگذارید. با این کار افرادی که کارت شما را گرفته‌اند می‌توانند اطلاعات اضافی پشت و روی کارت بنویسند.

ولی این نکته را از یاد نبرید که برای داشتن کارتی سنگین و رسمی باید همه چیز را ساده نگه دارید.

در صورتی که می‌خواهید پشت کارت هم توضیحاتی را چاپ کنید، حواستان باشد که اطلاعاتی تکمیلی را قرار دهید: مثلا شعار شرکت. با اینکه کارت‌های ویزیت باید به شناخته شدن هرچه بیشتر برند شما کمک کنند ولی نباید با تبلیغات اشتباه گرفته شوند.

می توانید با اضافه کردن نوعی مشوق روی کارت، شانس تماس گرفتن دیگران با خودتان را افزایش دهید.

کد تخفیف، خدمات ویژه یا مشاوره در افراد اشتیاق ایجاد کنید. باید کاری کنید که افراد شما را به یاد بیاورند و حس کنند تماس با شما به آن‌ها سود می‌رساند.

می‌توانید کارت ویزیت‌های ساده را به قیمت کمی تهیه کنید، ولی باید پیامی را که با کاغذ و چاپ ارزان منتقل می‌کنید هم در نظر داشته باشید.

به این فکر کنید که یک مجله‌ی با کیفیت در مقایسه با یک روزنامه‌ چه حسی به شما منتقل می‌کند. فارغ از مطالب درون آن، مجله حسی بهتر را منتقل کرده و حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. پس کیفیت کاغذ را همیشه در نظر بگیرید و به آن بی توجه نباشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: