طراحی و چاپ منو رستوران در ارومیه

طراحی وچاپ منو رستوران

طراحی شده توسط گروه طراحی بنرساز

طراحی و چاپ انواع منو رستوران  با طراحی حرفه ای و تحویل فوری

برای ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

سادگی و زیبایی در عین شیک بودن از شاخص‌های مهم یک لیست انتخاب غذاست. منوها معمولاً بازاریابان رستوران‌ها هستند و در ایجاد حس خوب در مشتری اثر گذارند. امروزه طراحی و تنظیم منو غیر از توجه به جنبه هنری و کیفیت چاپ، به تجربه، مطالعه و آشنایی به تمام جوانب رستوران داری نیاز دارد. از این رو چیدمان و تنظیم منو به افرادی با تجربه رستوران داری سپرده می‌شود تا نهایت دقت و توجه به همه ابعاد رستوران داری در آن لحاظ گردد مانند سرلیست هر صفحه، ترتیب براساس حاشیه سود بالا، نحوه قیمت گذاری، استفاده از صفات خوشمزه.

هیچ پاسخ ثابتی برای بهترین و مناسب ترین متریال برای منوی غذایی وجود ندارد . به خاطر داشته باشید که انتخاب جنس منو ارتباط زیادی به سبک رستوران شما دارد . مشتریان شما ، قبل از اینکه منوی شما را ببینند لوگوی شما، تبلیغاتتان و دکوراسیون شما را می بینند و یک بک گراند ذهنی از تم شما دارند .

اگر رستوران شما یک تم رسمی دارد و یا یک فضای بسیار سطح بالا و درجه یک دارید ، چنانچه یک منوی کاغذی با طراحی ضعیف را به دست مشتری دهید ممکن است در ذهن وی شک و تردید نسبت به کیفیت غذاها ایجاد گردد و به شما توصیه می گردد از جنس های سخت و یا چرمی برای جلد منو استفاده کنید.

هم چنین اگر شما یک کافه یا رستوران خیلی دوستانه و صمیمی دارید که می تواند به پاتوق خوبی برای جمع های دوستانه ، خانوادگی و حتی دانشجویی تبدیل گردد و می خواهید حس صمیمیت را به مشتری القا کنید ، چنانچه منویی مجلل با جلد سخت در اختیار مشتری قرار دهید ممکن است در مورد به صرفه بودن رستوران شما از نظر اقتصادی و انتخاب خود دچار تردید گردد .

کلمات حجم بالایی از منو را به خود اختصاص می دهند . به همین دلیل تایپوگرافی ار مهم ترین بخش های طراحی منو است .تایپوگرافی باید با آهنگ کلی و احساس منوی شما هماهنگ باشد . توجه داشته باشید که فونت انتخابی باید خوانا باشد .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: