طراحی وب سایت دکتر مددی

طراحی حرفه ای وب سایت با گرافیک بالا

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما  به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

طمناً شما هم با این نظر موافقیت که حداقل ۶۰% یک وب سایت خوب و حرفه ای را گرافیک و شکل ظاهری و رنگ های به کار رفته در آن تعیین می کند.

شکل ظاهری و گرافیک وب سایت برای هر کارفرمایی که می خواهد وب سایت داشته باشد مهم است.

کارفرمایی که سفارش طراحی سایت میدهد مسلماً دوست دارد که سایتی که می خواهد برای او طراحی شود دقیقاً همان گرافیک و شکلی را داشته بشد که او می خواهد.

ما  برای کارفرمایان خود دقیقا سایتی را طراحی و پیاده سازی می کنیم که کارفرما آن را سفارش داده.

سئو و بهینه سازی عالی

سئو یک‌ رشته بازاریابی است و تمرکزش بر آن است تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. سئو وب سایت شامل تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان انجام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای  سئو  وجود دارد، از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های داخلی و گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را شامل می شود.

و ما تمام اطلاعات لازم برای داشتن سئو خوب برای طراحی سایت شما را داریم.

تعرفه مناسب

گروه طراحی بنرساز،نسبت به کیفیت کار پایین ترین تعرفه طراحی را برای شما انتخاب کرده است.

برای ثبت سفارش،تعرفه سفارش خود را مشاهده کرده،سپس به قسمت ثبت سفارش مراجعه فرمائید.

ما تمام تلاش برای بهترین بودن سایت شما را خواهیم کرد و در مقابل کیفیت بسیار بالا تعرفه خیلی مناسبی را در نظر گرفته ایم.

 

Ui و Ux فوق العاده

UI‌ چیست؟
UI مخفف عبارت User Interface Design به معنای طراحی رابط کاربری است. در واقع UI طراحی بخشی از وب‌سایت یا اپلیکیشن است که کاربر آن را مشاهده می‌کند و بیشتر به جنبه‌ی گرافیکی موضوع می‌پردازد. اینکه ظاهر هر بخش به چه صورت باشد تا جلوه‌ی مناسبی به وب‌سایت دهد را طراح بخش UI مشخص می‌کند.

طراحی رابط کاربری به کمک گرافیست‌های سایت و برنامه‌نویس Front-end پیاده سازی می‌شود. طراحی رابط کاربری مهم است زیرا کاربر مستقیماً با آن ارتباط دارد و معمولاً افراد به وب‌سایت‌هایی با UI ضعیف، کمتر اعتماد می‌کنند.

UX مخفف عبارت User Experience Design به معنای طراحی تجربه‌ی کاربری است. به احساسات و راحتی کاربر حین کار کردن با اجزای مختلف سایت گفته می‌شود و جوانب تعامل کاربر را با هر بخش در نظر می‌گیرد. اینکه وب‌سایت ما طوری طراحی شده باشد که هر بخش به راحتی در دسترس کاربران قرار بگیرد و برای کار کردن با هر قسمت آسودگی و راحتی کاربر در نظر گرفته شود اینها مسائلی از طراحی UX‌ هستند.

البته ناگفته نماند که این فقط جنبه‌ای از طراحی UX بود. جنبه‌ی دوم آن به هدایت کاربر مرتبط می‌شود. اینکه چگونه شما کاربران یک صفحه را به صفحه‌ی دلخواه خود هدایت کنید. اینکه چگونه کاربر اهداف ما را در وب‌سایت دنبال کند. در واقع بعد دوم تجربه‌ی کاربری به مدیریت و هدایت کاربر از لحظه‌ی ورود به سایت تا لحظه‌ی خرید محصول (یا هر هدف دیگر) اشاره می‌کند.

خلاصه حرف در بهترین حالت ممکن و با Ui و Ux فوق العاده وب سایتی برای شما ارائه خواهیم داد که باعث رونق کسب و کار شما خواهد بود.

 برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: