طراحی لوگو برای کافه گیم هایو

طراحی لوگو برای کافه گیم هایو یکی از نمونه های تیم طراحی بنرساز می باشد. زمانی که تمام جنبه های ایجاد یک کسب و کار را در نظر می گیرید، داشتن یک لوگو باید یکی از اولویت های شما باشد. این موضوع برای موفقیت در بازاریابی و ساخت کلی هویت برند شما ضروری است. یک لوگوی خوب و جذاب با اعتبار بخشیدن به حرفه‌ای بودن شما اعتماد ایجاد می کند. این موضوع در کافه گیم یا گیم نت ها نیز صدق می کند. لوگوی کافه گیم باید هیجان انگیر و شاد باشد تا مخاطبان هدف خود را به خوبی مجذوب خود کند. در این مقاله از سایت “بنرساز” به بررسی لوگوی کافه گیم هایو و اصول طراحی آن پرداخت خواهیم کرد.

لوگو کافه گیم

لوگوی شما چهره کسب و کار شماست. پس، داشتن یک لوگوی هماهنگ و قابل تشخیص برای کافه گیم می تواند به ایجاد اعتماد بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین با رقابت شدیدی که در در دنیای گیمینگ وجود دارد، برای متمایز کردن کسب و کارتان، به یک لوگوی حرفه ای و در عین حال پر نشاز و جذاب نیاز خواهید داشت. اما چه نوع لوگویی می تواند این تاثیر بالا را در کسب و کار شما ایجاد کند؟

لوگوتایپ

در طراحی لوگوها از متدهای گوناگون استفاده میشود که یکی از این متدها لوگوتایب است. لوگوتایپ لوگویی است که فقط از نام برند استفاده می کند. اگر در طراحی لوگوی کافه گیم به دنبال تشخیص نام هستید، لوگوتایپ گزینه بسیار خوبی است. لوگوتایپ ها فضای بیشتری را برای اطلاعات در مورد یک کسب و کار فراهم می کنند و اغلب می توانند فضایی را برای یک شعار ایجاد کنند. لوگوتایپ ها را مطمئنا همه جا دیده اید و در ذهن شما ماندگار شده اند، از عنوان فیلم ها گرفته تا برندهای تجاری و بسته بندی محصولات.

لوگوی ترکیبی

لوگوی ترکیبی تلفیقی از لوگوتایپ و لوگو تصویری است. داشتن هماهنگی این دو جزو در لوگوی ترکیبی بسیار مهم است. در طراحی لوگو کافه گیم هایو از این متد استفاده شده تا به خوبی در یادها ماندگار شود. اصول طراحی باید اینگونه باشد که با تمام سادگی و حتی تک رنگی تمام زیبایی خود را حذف کند و در ذهن ها ماندگار شود. لوگوی ترکیبی این امکان را می دهد که خلاقیت بیشتری در طراحی لوگو داشته باشید و با یک تیر دو نشان بزنید.

طراحی لوگو برای کافه گیم

در طراحی لوگو برای کسب و کارهای مرتبط با گیمینگ، مثل کافه گیم ها، باید اصول خاصی رعایت شود و با توجه به نوع مخاطب تعیین گردد. یکی از مهم ترین نقش های یک لوگو برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شماست. بنابراین، در مسیر طراحی یک لوگوی خوب، اولین قدم تجزیه و تحلیل مشتریان شما خواهد بود. نکته حائز اهمیت دیگر، هماهنگی بین لوگو و نوع کسب و کار شماست. به این شکل که، انخاب رنگ و سبک لوگو باید متناسب و در هارمونی کامل باشند. رنگ لوگو برای کافه گیم نیز بسیار مهم و تاثیرگذار است. استفاده از رنگ های هیجان انگیر و پرنشاط می تواند مخاطب را جذب کرده و حس هیجان در او القا کند.

در طراحی لوگو برای کافه گیم هایو به تمامی این نکات توجه کرده و در نهایت لوگویی متناسب با خواسته کارفرما و همچنین هماهنگ با مخاطب هدف ایشان طراحی کرده ایم. در این لوگو از ترکیب نمادهای نوشیدنی، دسته بازی و شش ضلعی (مرتبط با نام برند که در فارسی به معنی کندو می باشد) استفاده شده که خلاقیت و جذابیت بسیاری را به نمایش می گذارد. همچنین استفاده از رنگ زرد در لوگو نه تنها با نام برند هماهنگی دارد، بلکه به هیجان آن نیز می افزاید.

طراحی لوگو گیم نت

صنعت گیمینگ و کسب و کارهای مرتبط با آن مثل گیم نت ها جزو پرسودترین مشاغل به حساب می آیند. همین موضوع اهمیت طراحی یک لوگوی خوب برای گیم نت ها را چند برابر می کند. زمانی که فردی لوگوی شما را می بیند، باید بتواند متوجه خدماتی که ارائه می دهید شده و با آن ارتباط برقرار بکند. در واقع لوگوی خوب باید جذاب، به یاد ماندنی و منحصر به فرد باشد. این موضوع به خصوص در طراحی لوگو گیم نت اهمیت پیدا می کند. اما چه چیزی لوگوی گیم نت را به این اندازه مهم می کند؟ لوگوی کسب و کارتان، شما را از رقبا متمایز می کند و جایگاه شما را در دنیای بازاریابی بالا می برد.

مانند لوگوی تمامی کسب و کارها، لوگوی گیم نت نیز باید هماهنگی لازم با نوع خدمات ارائه شده را داشته باشد. گیم نت کسب و کاری بسیار تخصصی است. با توجه به اینکه معمولا قشر نوجوان و جوان را به خود جذب می کند، طراحی لوگو باید منحصر به فرد، خلاقانه، شاد با رنگ های هیجان انگیز باشد.

تعرفه 

با مراجعه به هر سایتی برای طراحی لوگو با قیمت های بسیار هنگفتی مواجه میشوید.

بنرساز تفاوت بسیاری بین خود و مابقی سایت ها ایجاد میکند.

با بهترین کیفیت ها پایین ترین قیمت را در اختیار شما قرار داده است.

گروه طراحی بنرساز،نسبت به کیفیت کار پایین ترین تعرفه طراحی را برای شما انتخاب کرده است.

با ورود به سایت و مشاهده نمونه کارها و همچنین مشاهده تعرفه های مناسب میتوانید از این عوامل با خبر شوید.

اندازه لوگو و طراحی آن باید طوری باشد که در کوچیکترین مقیاس و حتی در رنگ های کاملا سفید و یا کاملا سیاه قابل روئیت باشد.

 

مقیاس و ندازه 

اندازه لوگو و طراحی آن باید طوری باشد که در کوچیکترین مقیاس و حتی در رنگ های کاملا سفید و یا کاملا سیاه قابل روئیت باشد.

اندازه لوگو در طراحی لوگو از اهمیت زیادی بر خور دار است.

بازدهی عالی

طراحان فوق العاده بنرساز با انجام بهترین خدمت رسانی در ایجاد بهترین طراحی باعث عالی بودن کار و در نتیجه بازدهی بسیار خوب لگوگ میشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید:

مقالات مرتبط