طراحی لوگو برای فروشگاه اینترنتی

طراحی در سطح حرفه ای

همه دوست دارند کسب‌وکارشان در ذهن مشتری ماندگار شود، یکی با اسمش در ذهن مشتری ماندگار می‌شود، یکی با شعارش، یکی با رنگ سازمانی و یکی هم با لوگوی جذابش.

بعد از آشنایی با مراحل طراحی سایت فروشگاهی، نوبت به انتخاب و طراحی لوگوی سایت‌تان رسیده است. لوگو، چهرۀ کسب و کار شماست.

اگر واقعا قصد داشتین یک لوگوی جذاب برای فروشگاه یا سایت خود داشته باشین کافی است به این کار را به ما بسپارید ما با دانستن تمام نکات مورد نیاز برای داشتن یک لوگو حرفه ای بهترین طراحی ها را به شما ارائه خواهیم داد.

انتخاب یک لوگوی مناسب دغدغۀ همۀ افرادی که می‌خواهند سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند، است و شما هم اگر در این مسیر قرار بگیرید با آن مواجه می‌شوید. علا.ه بر لوگو، انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی هم ممکن است شما را درگیر کرده باشد و ما این درگیری

ذهنی را برطرف میکنیم.

 

 

انتخاب لوگوی ساده

بعضی از طراحان لوگو، تصور می‌کنند هرچه لوگوی پیچیده‌تری طراحی کنند، باعث افزایش اعتبار برند در ذهن مخاطب می‌شوند. در حالی که پیچیدگی لوگو باعث کمتر شدن نرخ ماندگاری آن در ذهن مخاطب می‌شود. اگر نگاهی به برندهای معروف دنیا و لوگوی آنها بیندازید، به خوبی متوجه اهمیت سادگی لوگوهای طراحی شده‌شان می‌شوید.

رنگ دقیقا یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند تعیین کند لوگو شما در ذهن مخاطب ماندگار شود یا فقط ثانیه‌ای مهمان آن باشد. اهمیت تعادل میان رنگ‌ها در طراحی لوگو سایت بسیار اهمیت دارد. مخصوصا اینکه اغلب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از یک رنگ سازمانی استفاده می‌کنند و لوگو باید با این رنگ همخوانی داشته باشد.

در طراحی لوگو سایت فروشگاه باید پس زمینه آن را هم مدنظر داشته باشید. مهم است که قبل از طراحی، رنگ پس زمینه هدر یا هر بخش دیگری که قرار است لوگو قرار بگیرد را مشاهده کرده و نسبت به آن، بقیه رنگ‌ها را تعیین کنید.

 

 

تایپو گرافی لوگو

اگر در لوگوی سایت‌تان یک نوشته وجود دارد، سعی کنید آن را خوانا و واضح بنویسید. چون مخاطب بیش از چند ثانیه برای فهم لوگوی شما زمان صرف نمی‌کند. ممکن است طراح برای ایجاد تناسب میان نوشته‌ها، تگ لاین را با فونت بسیار کوچکی قرار داده و به این صورت خوانایی آن را کم کرده است. یا اینکه، استفاده از یک فونت خاص و شکسته، فهمش را کمی دشوار کرده است.

تیم بنر ساز با انتخاب لوگوی ساده و تایپو گرافی جذاب و خوانا بهترین طراحی را به شما ارائه خواهد کرد.

 

تعرفه مناسب با کیفیت عالی

ارائه این طراحی با قیمت پایین و با کیفیت بسیار بالا انجام میشود و تمامی خدمت رسانی با بهترین متد های روز انجام میشود.

گروه طراحی بنرساز،نسبت به کیفیت کار پایین ترین تعرفه طراحی را برای شما انتخاب کرده است.

برای ثبت سفارش،تعرفه سفارش خود را مشاهده کرده،سپس به قسمت ثبت سفارش مراجعه فرمائید.

 برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: