طراحی لوگوتایپ پارلاق

طراحی لوگوتایپ پارلاق

طراحی لوگوتایپ پارلاق

 

طراحی حرفه ای لوگوتایپ پارلاق

توسط تیم طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

طراحی لوگوتایپ پارلاق

اولین اصل برای طراحی یک لوگو حرفه ای سادگی آن است

سعی کنید تصویر مورد نظرتان را ساده طراحی کنید و از کلیشه ها و افکت ها وسایه ها و… پرهیز کنید هر میزان طرح شما ساده تر طراحی شود حرفه ای تر خواهد بود . اگر به لوگو بانک مسکن دقت کنید این اصل را به خوبی مشاهده خواهید کرد . در این لوگو به زیبایی تمام و با استفاده از کمترین خطوط ساده تصویر یک خانه طراحی شده است .

ایده پردازی و خلاقیت در طراحی لوگو
این اصل را میتوان پس از سادگی مهمترین اصل در طراحی لوگو حرفه ای دانست . به جرات می توان گفت تمامی لوگوهای خلاق ، موفق خواهند بود چرا که با انجام اصل خلاقیت درست به هدف زده اند . سعی کنید در طراحی لوگو کسب و کارتان از تصاویر ، نماد ها و آیکون های عمومی استفاده نکنید ، این تصاویر برای بیننده بسیار تکراری بوده و چشم ها به سادگی از آن عبور می کنند . در عوض یک لوگو منحصربفرد و خلاق چشم ها را به خود جذب میکند و در دهن مخاطب بخاطر سپرده می شود .

طراحی لوگوتایپ پارلاق

انعطاف پذیری در طراحی لوگو
لوگوهای حرفه ای از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند . منظور این است که طرح شما باید به نحوی انجام شود تا در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی قابل اجرا باشد و هویت خود را از دست ندهد . به عنوان مثال برای طراحی لوگو شرکت باید در نظر گرفته شود که این طرح باید در نقاط مختلف سایت شرکت از جمله فیوآیکون سایت (سایز کوچک) ، ست اداری ، ساخت مهر ، بیلبورد های تبلیغاتی ( سایز بزرگ ) ، تابلوهای مختلف ، تیزر های تلوزیونی ( انیمیت ) و… قابل اجرا باشد به گونه ای که در تمام موارد هویت خود را از دست ندهد .
گاهی یک لوگو زیبا ، ساده و با خلاقیت بسیار طراحی شده اما قابلیت اجرا در سایز کوچک را ندارد و یا به شکل و رنگی است که در زمینه سفید نا مشخص می شود این به این معنی است که لوگوی شما باید طوری طراحی شود که در هر کانال تبلیغاتی به خوبی جای بگیرد و مشکلاتی از قبیل ترکیب بندی ضعیف، کیفیت نامناسب و یا دیگر مشکلات مقیاسی و اجرایی را نداشته باشد .
توجه داشته باشید برای طراحی یک لوگو حرفه ای از مرسومات کوتاه مدت و مد روز صرفه نظر کنید چرا که اگر به این صورت باشد در آینده ارزش لوگو خود را از دست خواهید داد و نیاز به طرح جدیدی پیدا خواهید کرد .

 

طراحی لوگوتایپ پارلاق

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: