طراحی ست اداری

Design office set

طراحی ست اداری شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه، یادداشت، فولدر، لیبل و… به صورت تخصصی و حرفه ای

نمونه کارهای ست اداری

برای مشاهده هر نمونه، روی آن کلیک کنید!

آنلاین سفارش بده!

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید…

ست اداری چیست؟

ست اداری به مجموعه اوراق اداری گفته می شود که هدف اصلی آن ایجاد و تکمیل هویت بصری یکی برند یا سازمان است و باعث زیباسازی آن نیز می شود.

داشتن یک ست اداری حرفه ای برای هر کسب و کاری، اولین قدم برای شروع یک تجارت گسترده و ارتباط با دیگر شرکت ها می باشد. یک ست اداری خلاقانه می تواند اعتبار شما را در نزد شرکت هایی که با آن ها مکاتبات اداری دارید بالا ببرد. همچنین با استفاده مکرر از ست اداری در سازمان ها و شرکت های مختلف، افراد به تبلیغات آن برند کمک کرده و اینکار را به نوعی بدون آنکه متوجه آن باشند، انجام می دهند. همین امر نشان دهنده اهمیت بالای ست اداری است.

ست اداری باید در یک رنگبندی و طرح سازمانی به صورت منظم و یک نواخت طراحی و چاپ شده باشند. ایده های طراحی، یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های تیم طراحی بنرساز می باشد. کلیه خدمات طراحی ما با ایده پردازی حرفه ای بوده و کاملا اختصاصی می باشد.

اقلام ست اداری

اقلام ست اداری بسته به نوع فعالیت و هدف شما متفاوت بوده و می‌تواند کاربرد تبلیغاتی یا استفاده در یک‌ مجموعه را داشته باشد. اگر قصد تبلیغات دارید، می توانید از کاتالوگ، بروشور، تقویم رومیزی، سررسید و … استفاده کنید. در مقابل، ست اداری مورد استفاده در یک مجموعه، شامل مواری مثل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه، فاکتور و … می باشد.

 

طراحی حرفه ای ست اداری

طراحی حرفه ای ست اداری برای کسب و کار شما، تخصص ماست! ما در تیم طراحی بنرساز با بهره گیری از بهترین و خلاق ترین طراحان گرافیک کشور آماده ارائه خدمات حرفه ای طراحی برای صاحبین کسب و کارها هستیم.

از آنجایی که ست های اداری معرف و هویت یک برند و کسب و کار به شمار می روند، طراحی آن ها باید کاملا خلاقانه، حرفه ای و جذاب باشد. ما در تیم بنرساز هم خدمات طراحی و هم خدمات چاپ این اوراق اداری را انجام می دهیم.

در قسمت بالا برخی از نمونه کارهای طراحی حرفه ای ست اداری اجرا شده توسط ما را مشاهده می کنید.

 

قیمت طراحی ست اداری

تعرفه طراحی انواع ست اداری وابسته به نوع طراحی و المان های مورد نیاز متفاوت می باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت طراحی می توانید از صفحه ” تعرفه ها ” استفاده کنید یا با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

ست های اداری دارای اقلام متعددی می باشد، شما می توانید با توجه به وسعت و نیاز کسب و کار خود حداقل ۳ مورد از آن ها را برای طراحی انتخاب کنید. سربرگ، پاکت نامه و کارت ویزیت حداقل ست اداری است که نیاز اولیه همه کسب و کارها می باشد.

 

ویژگی های ست اداری حرفه ای چیست؟

در طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای باید نکاتی را رعایت کنیم که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • استفاده از رنگبندی سازمانی و یکسان در همه طراحی ها
  • استفاده از لوگو برای برندینگ
  • راه های ارتباطی منظم و یکسان
  • استفاده از یک فونت سازمانی
  • عدم استفاده از طرح های شلوغ
  • استفاده از طرح کاملا اختصاصی

رنگ سازمانی و لوگو شما، یادآور برندتان در ذهن مخاطب است. به همین دلیل استفاده هوشمندانه از لوگو و رنگ سازمانی در ست اداری، نه تنها باعث ایجاد نظم شده، بلکه در معرفی برند کمک بزرگی می کند.

درج راه های ارتباطی از این جهت مهم است که باعث می شود دسترسی مخاطب به شما آسان تر شود.

همچنین استفاده از فونت های سازمانی و همچنین مرتبط با نوع کسب و کار نیز می تواند در ایجاد هارمونی تاثیر داشته و حس حرفه ای بودن را در ذهن مخاطب القا کند. از طرح های شلوغ نیز باید بپرهیزید تا باعث ایجاد هواس پرتی نشود.

سعی کنید طراحی اوراق و ست اداری کسب و کار خود را به یک تیم طراحی حرفه ای بسپارید.

 

چرا باید ست اداری داشته باشیم؟

دلایل بسیار زیادی برای برندینگ و ایجاد یک کسب و کار موفق و نیاز آن ها به اوراق و ست اداری وجود دارد که از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • افزایش اعتماد مشتری
  • ماندگاری بالا در ذهن مشتری
  • افزایش پرستیژ کاری و برندینگ
  • افزایش بازاریابی با هزینه کم
  • انتقال اطلاعات مورد نیاز به مخاطب

 

در ادامه به چند مورد از مهم ترین اقلام ست اداری می پردازیم.

سربرگ و پاکت نامه

سربرگ ها استفاده رسمی و سازمانی دارند و برای نگارش نامه های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند و می‌توانند کاربرد درون سازمانی یا برون سازمانی داشته باشند. سربرگ نه تنها هویت یک سازمان یا شرکت را در مکاتبات به نمایش می گذارد، بلکه استفاده از آن باعث ایجاد نظم و اعتبار در روابط بین سازمانی می شود. پاکت ها نیز برای انتقال و ارسال این نامه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از موثرترین جزو یک ست اداری می باشد. شاید با خود فکر کنید که در دنیای دیجیتال، کارت ویزیت نقش کمرنگ تری گرفته اما اینطور نیست. کارت ویزیت نه تنها تصویر حرفه ای از شما ایجاد می کند، بلکه در نشر اطلاعات کسب و کار شما نقش بسیار مهمی دارد. در ملاقات با مشتریان بالقوه یا حتی در رویدادهای تجاری، ارائه کارت ویزیت تاثیر اولیه بسیار خوبی ایجاد می کند و نگاه اول همیشه اهمیت بسیاری دارد.

فاکتور

کاربرد اصلی فاکتور فروش در مدیریت امور مالی درون کسب و کارهاست. طراحی حرفه ای فاکتور مانند اقلام دیگر مثل کارت ویزیت، به اعتبار بخشیدن برند شما تاثیر می گذارد. با وجود پیشرفت تکنولوژی، ارائه فاکتور همچنان عامل و سندی مهم در حسابداری است که اهمیت به طراحی آن می تواند به طور نامحسوس به توسعه تصویر کسب و کار شما کمک کند.

 

فولدر یا پوشه

کاربرد اصلی فولدر نظم دهی، طبقه بندی و نگهداری از اوراق می باشد. اما امروزه طراحی فولدرها از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که بسیاری از برندها و شرکت ها به منظور معرفی و توسعه برند خود از آن بهره می برند. می توان از فولدرها در توزیع کاتالوگ، بروشور، لیست قیمت ها، کارت ویزیت و … در نمایشگاه ها، سمینارها و… استفاده کرد.