طراحی تراکت 4 لت رستوران دیوان

طراحی تراکت ۴ لت رستوران دیوان

طراحی تراکت ۴ لت رستوران دیوان

طراحی تراکت ۴ لت رستوران دیوان

توسط تیم طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی تراکت ۴ لت رستوران دیوان

با تراکت‌ها می توانید مهارت خود را تبلیغ کرده یا کسب و کاری را شروع کنید. طرح‌های ساده باعث خواهند شد تا به تراکت شما توجهی نکنند.

برای اینکه بتوانید تراکتی تاثیرگذار طراحی کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید.

آیا تراکت خود را از همان ابتدا طراحی می‌کنید؟ بهتر است که از قالب‌های پیش ساخته همچاپ استفاده کنید، که در این صورت با چنین ابزار ساده‌ای می‌توانید تراکت‌های خود را سریع‌تر از آنچه که تصور می‌کردید طراحی کنید.

طرح ساده

شاید شنیده باشید که میزان توجه آمریکاییان به تبلیغات بسیار کم شده برای اینکه به نظر آنها این نوع تبلیغات خسته کننده شده است. پیام شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطب هدف راحت آنرا درک کرده و با آن ارتباط برقرار کند. در صورتی که لازم است که به مخاطبان هدف خود اطلاعات بیشتری ارائه کنید، با درج شماره تلفن، وب سایت می‌توانید این کارها را به انجام دهید.

ساماندهی مطالب

با متون گلوله‌ای (Bullet Texts)، تکست باکس (Textbox)  و اینفوگرافیک پیام خود را زیباتر کرده طوری که کاربر را نسبت به مطالعه آن ترغیب کند.

عناوین و تیترهای جذاب

عنوان و تیتر تراکت T نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. متناسب با کسب و کار خود عنوان جالبی را انتخاب کنید. عنوان باید به گونه‌ای انتخاب شود که گویای کسب و کار و تخصص شما باشد

تاثیرگذاری بر مخاطب هدف

حداقل پنج مزیت شرکت خود را به مخاطبان هدف ارائه کنید. مخاطبان باید بتوانند مزایای شرکت شما را خیلی راحت درک کرده و از آن استفاده کنند. باید به گونه‌ای بر مخاطبان هدف خود تأثیر بگذارید که آنها در انتخاب شرکت شما تردیدی به خود راه ندهند.

طراحی تراکت ۴ لت رستوران دیوان

رقابت

باید با روش‌هایی چنان شرکت و تخصص خود را تبلیغ و معرفی کنید که نسبت به رقبای خود خاص بوده طوری که مشتریان شما را برگزینند. عنوان تراکت خود را درشت و خاص بنویسید طوری که گویای همه چیز باشد

طراحی تراکت ۴ لت رستوران دیوان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: