طراحی بیلبورد دکوراسیون داخلی آویژه

طراحی بیلبورد دکوراسیون داخلی آویژه

طراحی بیلبورد دکوراسیون داخلی آویژه

طراحی بیلبورد دکوراسیون داخلی آویژه توسط گروه طراحی بنرساز

طراح: فرزام قلیزادگان | نرم افزارهای استفاده شده: فتوشاپ

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی بیلبورد دکوراسیون داخلی آویژه

 

بیلبوردهای شهری که هزاران عدد از آنها را هر روزه مشاهده میکنید هر کدام مقاصد مختلفی را دنبال میکنند ، از بیلبوردهای تبلیغاتی برندها ، بانک ها و تولیدکنندگان گرفته که هدفشان جذب مشتری بیشتر و فروش و ارائه خدمات هر چه بالاتر است تا بیلبوردهای فرهنگی که بیشتر مربوط به ارگان های دولتی مانند شهرداری ، نیروی انتظامی و … می باشد که هدفشان فرهنگ سازی و آموزش به هموطنان عزیزمان است.

طراحی بیلبورد دکوراسیون داخلی آویژه

۱- طرح و شعار مفهومی یک بیلبورد همیشه تاثیرگذار نیست

اگر فکر کرده اید که برای طرح بیلبورد خود بهترین تصویر سازی و طراحی را انتخاب کرده اید و یک شعار مفهومی هم برگزیده اید ، پس حتما فیدبک و بازخورد خوبی از جامعه میگیرید در اشتباه هستید. طرح بیلبورد بالا از دید بسیاری جالب و فان بود و از دید بسیاری نامفهوم و بی معنا. به عقیده شخصی من برای مسئله مهمی مانند تشویق برای افزایش جمعیت که امریست بسیار مهم باید خیلی جدی تر برخورد شود و در طراحی بیلبورد برای این موضوع فرهنگی، اجتماعی میشد از طراحی گویا تر ، جدی تر و قابل فهم تر برای عموم مردم استفاده کرد. به همین دلیل انتقادات بسیاری به طرح بالا شد ، نتیجه اینکه برای بیلبوردی از این نوع که مخاطب ما عموم مردم هستند ، طرح و شعار باید بسیار بسیار حساب شده و جذاب باشد.

۲- قبل از طراحی بیلبورد تبلیغاتی حتما اطلاعات دقیق از محل قرارگیری بیلبورد ، نوع و زاویه سازه نگهدارنده بیلبورد و مهمتر از همه که اکثرا به آن توجه نمیکنند خیابان ، پل و یا اتوبانی است که قرار است بیلبورد در آنجا نصب گردد و حتی نوع طراحی باید با فرهنگ و آداب آن شهر یا محل مطابقت داشته باشد ، به طور مثال تبلیغ یک رستوران ایتالیایی در شهر یا نقاط محروم کشور کشور یا تبلیغ اینترنت پرسرعت در مناطقی که هنوز گاز شهری ندارند که قاعدتا فیدبک مناسبی نخواهند گرفت.

۳- طراحی بیلبورد باید به گونه ای باشد که در سریعترین زمان ممکن پیام خود را منتقل کند و تاثیرش را در ذهن بیننده بگذارد، حال این بیننده یک استاد دانشگاه باشد یا یک فرد کم سواد ، اینجاست که قدرت طراحی و هنر انتقال مفاهیم از طریق گرافیک بزرگترین نقش را ایفا میکند و در اصل رسالت هنر گرافیک که همان سخن با زبان تصویر است به درستی وظیفه اش را ایفا میکند.

 

طراحی بیلبورد دکوراسیون داخلی آویژه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: