طراحی بنر سایت عسلو

طراحی بنر سایت عسلو

طراحی بنر سایت عسلو را در این مقاله از سایت “ بنرساز” بررسی خواهیم کرد: همانطور که می دانید، طراحی بنر سایت از پرکاربرد ترین روش های بازاریابی است که در فضای وب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بنر در صفحات وب سایت قرار میگیرد و زمان ورود کاربران به وب سایت شما می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. اگر شما داری فروشگاه آنلاین یا وب سایت شرکتی هستید سفارش بنر سایت می‌تواند جذابیت بسیار زیادی در سایت شما ایجاد کند.

در ادامه مطلب نمونه ای از بنرهای متحرک و ثابت را برای بنر سایت عسلو که توسط تیم بنرساز طراحی شده است، نمایش خواهیم داد:

طراحی بنر سایت عسلو ( بنر ثابت و متحرک)

طراحی بنر سایت عسلو به دو صورت بنر ثابت و متحرک اجرا شده است: طراحی دقیق بنر سایت می‌تواند تأثیر زیادی بر روی گرافیک کلی سایت شما داشته باشد. این بنر اولین چیزی است که کاربران وقتی وارد سایت می‌شوند، مشاهده می‌کنند و به طور مستقیم تصمیم می‌گیرند که در سایت بمانند یا نه. بنابراین، طراحی بنر سایت باید توانایی جلب توجه کاربران و ارائه پیشنهادات جذاب را داشته باشد.

بنرهای ثابت: بنرهای تبلیغاتی ثابت عمدتاً تصاویر استاتیک هستند که محصولات یا خدمات شما را به تصویر می‌کشند. این بنرها به طراحی نسبتاً ساده‌تری نیاز دارند و همین موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی می‌شود.

بنر های متحرک: بنرهای تبلیغاتی متحرک یا GIF‌ ها ترکیبی از چند تصویر ثابت هستند که یک تصویر پویا و متحرک ایجاد می‌کنند. این نوع بنرها در تبلیغات آنلاین بسیار محبوب هستند.

مهم ترین مزایای بنر ثابت سایت

یکی از مزایای بزرگ بنرهای تبلیغاتی ثابت، سرعت انتقال پیام به مخاطبین است. اما در عین حال، شما دارای فضای محدودتری برای معرفی کسب‌وکار خود هستید. در بنرهای ثابت، معمولاً باید با استفاده از تعداد محدودی کلمه، کسب‌وکارتان را معرفی و پیام‌تان را به کاربران منتقل کنید.

مهم ترین مزیت بنر متحرک

یکی از مزیت‌های بزرگ بنرهای متحرک این است که توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. این بنرها اغلب با استفاده از انیمیشن‌های جذاب، کسب و کار شما را معرفی می‌کنند و توانایی جلب توجه بیشتری دارند. به همین دلیل نرخ کلیک روی این بنرها معمولاً بیشتر است.

در این قسمت نمونه ای از طراحی بنر ثابت سایت عسلو را مشاهده می کنید:

طراحی بنر سایت عسلو


طراحی بنر سایت عسلو


طراحی بنر سایت عسلو

نمونه ای از طراحی بنر گیف و متحرک سایت عسلو

طراحی بنر سایت عسلو


طراحی بنر سایت عسلو

اهمیت طراحی بنر برای سایت ها

بنر سایت نوعی ابزار تبلیغاتی است که با استفاده از متن و تصاویر مناسب، در نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ طراحی و ایجاد می‌شود تا که یک پیغام یا یک رویداد رو به مخاطب خود منتقل کند. شما میتوانید با طراحی یک بنر منحصر به فرد و اختصاصی و با قرار دادن آن در سایت خود، بخشی از خدمات را به صورت پررنگ تر مورد توجه بینندگان قرار دهید.

مطالعه بیشتر: طراحی بنر برای سایت چیست؟

سفارش بنر سایت از تیم بنرساز

برای سفارش کار در سایت بنرساز شما نیاز به طی مراحل زیر دارید:

  • ابتدا وارد قسمت سفارش آنلاین در سایت بنر ساز شوید.
  • مشخصات خود را وارد کنید.
  • فرمت بنر و ابعاد مورد نیاز خود را تعیین کنید.
  • نوع سفارش خود را انتخاب کنید.
  • روی کلید ثبت سفارش بنر کلیک کرده و وارد پنل کاربری شوید.
  • پس از ثبت سفارش طرح اولیه پروژه بنرتبلیغاتی برای شما ارسال می‌گردد.
  • مدت زمان طراحی بنر در روند عادی سایت بنر سایت ۲۴ ساعت است البته امکان سفارش بنر فوری هم در پنل وجود دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: