طراحی آگهی نامه کانون زبان اطلس

طراحی آگهی نامه کانون زبان اطلس

 

طراحی آگهی نامه کانون زبان اطلس

طراحی حرفه ای طرح آگهی کانون زبان اطلس نامه شماره ۱۳ ابزاررسانه ایرانیان(ارومیه) | صفحات داخلی

طراح:فرزام قلیزادگان

نرم افزارهای استفاده شده | کورل:چیدمان آگهی | ایلوستریتور:وکتورهای استفاده شده | فتوشاپ:گرافیک

 

 

طراحی آگهی نامه کانون زبان اطلس

 

مطبوعات به عنوان رسانه های مکتوب، همیشه برای تبلیغات مورد توجه کسب و کارها بوده اند. از روزنامه های سراسری که در تمام کشور توزیع میشوند تا روزنامه های محلی که در یک شهر یا استان خاص توزیع میشوند.

از مجله ها و کتابجه های تبلیغاتی که به صورت منظم در مناطق مختلف شهری به صورت مستقل توزیع میشوند تا ویژه نامه های ضمیمه روزنامه ها تا هفته نامه ها و ماهنامه های تخصصی.

اگر بخواهیم اصطلاح دقیق و علمی در مورد این حوزه را به کار ببریم باید از اصطلاح Press Advertising یا تبلیغات مطبوعاتی استفاده کنیم. تبلیغات مطبوعاتی زیرمجموعه ای از تبلیغات مکتوب محسوب می‌شود.

طراحی آگهی نامه کانون زبان اطلس

تبلیغات مطبوعاتی زیرمجموعه‌ای از تبلیغات مکتوب با یک پیش فرض مشخص است و آن اینکه رسانه ای که از طریق آن تبلیغ می‌کنید، به صورت منظم تولید و توزیع شده و به عبارتی بستر مورد استفاده شما دارای دوره‌ی انتشار منظم است.

طبیعی است که هنگام تصمیم گیری در مورد تبلیغات مطبوعاتی، شما به نشریه های مختلف در دسترس، تیراژ آنها، مخاطبانشان، هزینه های تبلیغات در آنها، ابعاد آگهی تبلیغاتی، بخشی که تبلیغ در آن منتشر می‌شود، استفاده یا عدم استفاده از رنگها و طیف رنگهای مورد استفاده، تعداد دفعات چاپ تبلیغات و همینطور فاصله زمانی بین آنها توجه می‌کنید.

 

طراحی آگهی نامه کانون زبان اطلس توسط تیم طراحی بنر ساز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: