شروع یک استارت آپ با بودجه اندک

پس برنامه شما در حال انجام است ، و شما در حال آماده شدن برای راه اندازی برند تجاری جدید خود هستید. اوقات هیجان انگیز!

 

اما شما شروع به فکر کردن در مورد برند تجاری کرده اید و اکنون در مورد هزینه تمام شده وحشت زده اید … (خیلی جالب نیست ، به خصوص اگر با بودجه کمی کار می کنید).

 

برند تجاری قوی و موثر واقعاً می تواند به شرکت شما کمک کند تا در یک بازار رقابتی برجسته شوید و به عنوان یک تازه وارد ، باید کمی وقت و تلاش خود را صرف ایجاد یک ایده ارزشمند کنید.

 

برند تجاری یک شرکت نوپا اغلب می تواند بسیار شکننده باشد . روشهای زیادی وجود دارد که می توانید در عین صرفه جویی برای کسب و کار جدید خود برند تجاری ایجاد کنید. از این گذشته ، مواردی مانند توسعه محصول و ارائه خدمات به مشتری باید در بالای لیست اولویت های شما باشند.

 

در زیر ما برخی از نکات برتر مخصوص راه اندازی یک برند نوپا را با کمترین بودجه رو بررسی خواهیم کرد.

استراتژی برند تجاری خود را بنویسید

 

اول از همه چیز ، یک برنامه ارائه دهید. شما باید یک استراتژی برای برند تجاری خود ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که وقت یا منابعی را که در اختیار ندارید برای کارهای سطحی که در دراز مدت به نفع استارت آپ شما نیست ، تلف نمی کنید.

شما باید از استراتژی کلی کسب و کار خود به عنوان زمینه استراتژی برند تجاری خود استفاده کنید – این دو باید دست به دست هم دهند و به یکدیگر متصل باشند.

در بازار کار خود تحقیقات انجام دهید

هنگامی که شما در حال برنامه ریزی استراتژی برند تجاری خود هستید برای شروع فعالیت خود، باید تحقیقات زیادی انجام دهید.

با هدف قرار دادن هویت مشتری یا مشتریان خود شروع کنید و درباره آنها تحقیق کنید

موفق ترین کسب و کار های موجود گروهی خاص از مشتریان را انتخاب کرده اند تا برند خود را به سمت موفقیت سوق دهند و سپس برند تجاری خود را برای جلب نظر این گروه طراحی کرده اند. تلاش برای جلب نظر هر کسی که محصول یا خدمات شما را در اختیار دارد ، کارساز نیست.

 

شما باید در مورد رقبا تحقیق کنید و ببینید که آنها در حال انجام چه کاری هستند:

آنها چه کاری انجام می دهند تا با موفقیت خود را معرفی کنند؟

ابزار های مفید زیادی وجود دارند تا به شما کمک کنند که الگوهای مفیدی را که می توانید برای ارائه بهتر برند خود در برابر رقبا استفاده کنید را پیدا کنید.

 

اگر شما در محل تازه وارد هستید و احساس جسارت می کنید ، چرا بچه های بزرگ تر را برنداز نمی کنید؟

با برجسته کردن شباهت ها و تفاوت های خود ، شرکت خود را به عنوان جایگزین بازیکنان اصلی بازی راه اندازی کنید. آیا کالای مشابهی می فروشید اما ارزان تر و کمتر شناخته شده هستید؟ یک جدول مقایسه ایجاد کنید تا نشان دهد چرا مشتری شما باید شما را انتخاب کند. در سورتی که ممکن است رقیب شما یک شرکت بزرگ چند ملیتی باشد.

از همان ابتدای در زمینه اصول برند تجاری تحقیق کنید

 

وقتی نوبت به راه اندازی برند تجاری شما می رسد ، ایجاد یک آرم “لوگو” جذاب ، فوری و قابل شناسایی در اولویت هستند. برای داشتن یک لوگو حرفه ای از خدمات طراحی لوگو سایت بنرساز استفاده کنید!

اینها بخش مهمی از هویت شما به عنوان یک کسب و کار هستند ، هم آرم و هم برچسب باید به یادماندنی و مربوط به کل برند شما باشد.

اگر در زمینه برند و طراحی آرم تازه کار هستید ، یا در آن مهارتی ندارید می توانید با خیال راحت طراحی آرم “لوگو” خود را به ما بسپارید پس همین الان برای شروع استارت آپ جدید خود طراحی آرم “لوگو” خود را به برند ساز بسپارید.

با استفاده از ابزارهای طراحی برای ایجاد تصاویر و اینفوگرافیک در شبکه های اجتماعی ، می توانید پس انداز کنید ، اما اگر در طراحی لوگو و هویت نام تجاری خود صرفه جویی کنید ، ممکن است بعداً برای شما هزینه زیادی داشته باشد!

اطمینان حاصل کنید که با برند تجاری خود سازگار هستید:

هنگامی که برند تجاری خود را راه اندازی کردید ، باید در تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی قابل مشاهده باشید.  همه چیز از وب سایت شما تا سربرگ باید یک دست  باشد و درک ملموسی از ارزش ها و مفاهیم اصلی برند تجاری شما را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

راه یکسانی را در همه رسانه ها پیش بگیرید:

از قرار دادن آرم خود شروع کنید ، به یک طرح رنگی پایبند باشید و از استفاده از تعداد زیادی فونت متنوع خودداری کنید (برای ترکیبات عالی فونت های متفاوت به بخش بلاگ بنر ساز سر بزنید).توجه به جزئیات هزینه ای ندارد و تعداد زیادی فونت رایگان برای استفاده وجود دارد که می توانید بصورت رایگان دانلود کنید. هیچ بهانه ای برای طراحی یک آرم تجاری شلخته ، حتی به عنوان یک شرکت تازه وارد وجود ندارد.

به عنوان بخشی از برند خود ، وقت خود را صرف محتوای خود کنید

 

ایجاد یک هویت در محتوای وب سایت و لحن کلام منحصر بفرد از عناصر مهم (و رایگان) برند تجاری استارتاپ شماست.

همیشه برای یکنواختی برند تجاری خود تلاش کنید:

صدا و محتوای شما فرمت محصول شماست ، بنابراین لحنی از کلمات ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. شما کی هستید؟ مشتری های شما چه کسانی هستند؟ چه پیامی ارسال می کنید؟

مشتری یا مشتریان شما باید درک واضحی از آنچه که برند شما به آنها ارائه می دهد داشته باشند:

 

صدای شما باید این را منعکس کند. محتوای درست و صحیح یکی از ساده ترین راه ها برای درک راحت استارتاپ شماست و یکی از ارزان ترین روش های اثبات نام تجاری سازگار بصورت آنلاین است. اطمینان حاصل کنید که هر جزئیات جزئی – از بسته بندی ، پست های شبکه های اجتماعی و وب سایت شما باید انعکاسی از برند تجاری که ساختید باشد.

حضور در شبکه های اجتماعی

 

رسانه های اجتماعی راهی آسان و ارزان برای بازاریابی کسب و کار نوپای شما هستند و باید سنگ بنای استراتژی برند شما باشند. وقتی صحبت از تبلیغات مردمی و تبلیغات در مقیاس کوچک می شود ، آنها بهترین مکانها برای رفتن هستند پس یک صفحه ایده آل برای مشتریان برند خود راه اندازی کنید.

در شبکه های اجتماعی ، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک پیام منحصر به فرد ،  تعدادی فرد با استعداد و مقداری تصویر خلاقانه است.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: