راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام را باید بلد باشید تا بیشترین فروش را در فضای مجازی داشته باشید. در ادامه شما را با این روش ها آشنا می کنیم.

ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام

اکانت بیزینس داشته باشید

اولین کای که باید برای فروش خود انجام دهید این است که به طور کاملا رسمی کاری بودن پیج خود را هم برای کاربران دیگر و هم برای اینستاگرام  اعلام کنید. برای این کار باید پیج خود از پیج شخصی به پیج کاری تبدیل کنید. که خوشبختانه اینستاگرام به شما این امکان می دهد که پیج خود را بیزنسی کنیدو تمامی فعالیت های این پیج را برای اهداف کاری خود برنامه ریزی کنید و فعالیت های شخصی خود را متوقف کنید.

عکس‌های باکیفیت از محصولات منتشر کنید

اگر محصولی برای فروش دارید مطمئنن مخاطب شما و خریدار باید عکسی از محصول را مشاهده کند، سپس به خرید اقدام کند.نوع عکاسی شما از محصول بسیار بسیار در جذب مخاطب موثر است. پس این قسمت از فروش را به هیچ وجه نادیده نگیرید و برای آن زمان بگذارید تا بهترین عکس را از محصولات خود داشته باشید.

حتی اگر فکر میکنید خودتان نمیتوانید عکس های خوب و حرفه ای از محصول بگیرید میتوانید از عکاس حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

مسابقه برگزار کنید

یکی از راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام که همیشه باعث می شود افراد زیادی به یک محصول جذب شوند وجود مسابقه چه برای تخفیف چه برای رایگان بودن می باشد. مسابقه همیشه جذاب و پرهیجان بوده و زمانی که قرار است در پایان این مسابقه یک محصول خوب جایزه داده شود یا تخفیفی گذاشته شود مطمئن باشید نه تنها تعداد فالورهای شما افزایش می یابد بلکه میزان فروش شما نیز افزایش خواهد یافت.

از ویدیو استفاده کنید

هیچ چیز به اندازه ویدیو تاثیر گذار نمی باشد مخصوصا اگر از محصول خود فیلم برداری کنید، چون همین کار باعث می شود مخاطب به شما اعتماد کند چرا که محصول را همان طور که است تبلیغ می کنید، پس می تواند سبب جذب خریداران زیادی برای محصول شما شود

از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

تبلیغات مهمترین رکن یک برند برای بهبود فروش خود می باشد، که حتما باید هم برای آن برنامه ریزی کنید و هم هزینه ای را برای تبلیغات خود کنار بگذارید . خوشبختانه امکانات زیادی در اینستاگرام برای کسب و کار های مختلف وجود دارد. شما حتی می توانید از قسمت تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.

از اینفلوئنسرها کمک بگیرید

مطمئنا از این موضوع با خبر هستید که افرادی در اینستاگرام دارای فالورهای زیادی هستند و روزانه هزاران نفر از پیج آن ها بازدید می کنند این افراد بهترین گزینه برای تبلیغات می باشد چون بیش از اندازه موثر است. پس می توانید از این افراد برای شناخته شدن برند خود کمک بگیرید.

از کمپین‌های ریتارگتینگ اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام این قابلیت را دارد که افرادی که با شما تعامل خاصی دارند مانند لایک کردن ، مشاهده کردن پست و استوری های شما و…هدف قرار دهد و از طریف تبلیغات ایسنتاگرام محتوای شما به صورت مرتب به او نشان داده شود، اگر مخاطب های درستی را مورد هدف خود قرار دهید این گزینه می تواند تاثیرات خوبی برای فروش شما داشته باشد.

لینک خرید فراموش نشود!!

اگر محصول خود را در استوری یا پست قرار می دهید یادتان باشد نحوه ی خرید و اربتاط خریدار را با خود حتما در آن ها درج کنید تا مخاطب سریعا تر با شما ارتباط برقرار کند و خرید خود را سریع تر انجام دهد.

گول زدن ممنوع!

گاهی اوقات شده محصولی را به صورت اینترنتی سفارش داده اید اما بعد از مشاهده آن متوجه شده اید که اصلا هیچ شباهتی به عکس محصول که منتشر شده بود ندارد!! خب این خیلی بد است چون باعث می شود خریدار نسبت به شما بی اعتماد شود و مطمئنا دیگر از شما خرید نخواهد کرد چون احساس می کند فریب خورده است.پس در نتیجه محصول را همان طور که هستن نمایش دهید نه کمتر نه بیشتر .

هشتگ فراموش نشود

استفاده از هشتگ در کپشن خود و استوری یک امر حیاتی می باشد اما باید به این نکته توجه کنید که از هشتگ های مناسب همچنین مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید، چون در غیر این صورت بی فایده خواهند بود.هشتگ نویسی درست یکی از بهترین راه های افزایش فروش می باشد که اگر به درستی انجام نشود باعث می شود مخاطب هدف شما به سمت پیج شما کشیده نشود.

کپشن حرفه ای فراموش نشود!

کپش عضو جدا ناپذیر پست می باشدو اگر جذاب و هیجانی نباشد اصلا پست و محصول شما به خوبی دیده نمی شود .پس برای این قسمت از پست گذاری خود توجه کنید. چون در غیر این صورت فروش شما افزایش نخواهد یافت.

برای بازدهی بالا و فروش بیشتر در اینستاگرام، باز یا بسته بودن صفحه یکی از چالش های هر کسب و کاری می‌باشد. برای مطالعه بیشتر در این مورد، حتما مقاله ” پیج باز بهتر است یا بسته؟ ” ما را نیز مطالعه کنید.

آیا خرید فالوور فیک راه خوبی برای افزایش فروش در اینستاگرام است؟

ما به هیچ وجه خریدن فالوور را به شما توصیه نمی‌کنیم. هرچند در ظاهر باعث می‌شود پیج شما پرطرفدار به نظر برسد اما ضرر آن خیلی بیشتر از سودش است. شاید فالوورهای شما نفهمند که شما تعدادی فالوور فیک خریده‌اید اما الگوریتم اینستاگرام به خوبی متوجه این موضوع خواهد شد و به ضرر پیج شما تمام خواهد شد.

در یک کپشن حرفه ای حتما یک فراخوانی وجود دارد و از مخاط سعی می شود کاری انجام دهد. پس وادار کردن مخاطب به تعامل فراموش نشود

 

افزایش فروش در اینستاگرام

 

همه ی این نکاتی که به شما گفته شد همگی باهم در افزایش فروش شما موثر است .راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام که بالا گفته شد به کنارداشتن یک بنر جذاب به کنار!!!
بنرهایی که برای استوری و پست های خود استفاده می کنید باید هارمونی و نظم خاصی خاصی داشته باشد و حتی پیج شما باید دارای رنگ سازمانی باشد. اگر تمامی مراحل بالا را رعایت کنی اما بنر های خوبی برای استوری و پست خود نداشته باشید ممکن است تمامی تلاش شما بی فایده باشد.

برای طراحی بنر اینستاگرام جذاب کلیک کنید. برای مشاهده نمونه بنر های استوری و پست به سایت بنر ساز مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: