بک گراند استوری اینستاگرام

دانلود بک گراند استوری اینستاگرام | دانلود بهترین بگ گراند های استوری اینستاگرام | استوری ایسنتاگرام بهترین مکان برای تعامل با مخاطبین

دانلود بک گراند استوری اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران ایسنتاگرام می باشد. ما در این مقاله ۲۰ عدد از بهترین بک گراند های استوری را برای شما قرار داده ایم!

بک گراند استوری

استوری های اینستاگرام  مکانی است برای ثبت جاهایی که می‌روید، افرادی که ملاقات می‌کنید و لحظات به‌یادماندنی‌تان از متداول‌ترین تصاویر و ویدئوها هستند، تصاویری از زندگی افراد که فقط به مدت ۲۴ ساعت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند.

برای داشتن استوری های جذاب و خلاقانه می توانید از بک گراند های جذاب برای استوری که توسط تیم بنرساز برای شما به صورت رایگان قرار داده شده است استفاده کنید!

برای ثبت سفارش طراحی ” بنر اینستاگرام ” کلیک کنید.

امیدواریم از دانلود بکگراند استوری اینستاگرام لذت برده باشید و برایتان کاربردی بوده باشد.

بک گراند متن اینستاگرام

در ادامه چند بک گراند برای استوری اینستاگرام ویژه نوشتن متن در آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

Rectangle gold frame on abstract black watercolor mockup

 

بک گراند سوالی

اگر می خواهید در استوری، مخاطبان خود را به چالش بکشید و از آن ها سوال بپرسید، بهتر است از بکگراند های زیر استفاده کنید:

 

بهترین زمان انتشار استوری در اینستاگرام

قاعدتاً بهترین زمان برای انتشار استوری در اینستاگرام برای همه پیج‌ها و همه تخصص‌ها یکسان نیست. بهترین زمان استوری گذاشتن برای کسب و کارها و حوزه‌های کاری و  تخصصی مختلف متفاوت است  نمی‌شود برای همه حوزه‌ها یک نسخه پیچید. یک سری زمان‌ها بین کسب و کارها مشترک است. اما اگر میخواهید به طور تقریبی این قضیه را بفهمید این سوالات را از خودتان بپرسید:

  • مخاطبان شما چه خصوصیاتی دارند و در چه زمان‌هایی آنلاین هستند؟
  • پیج شما در چه زمینه‌‌ای فعالیت می‌کند و موضوع اصلی پیج شما چیست؟
  •  از انتشار این استوری چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

در صورتی که به پرسش‌های فوق پاسخ دهید، خیلی راحت می‌توانید مسائل بسیار مهمی را در مورد بهترین زمان استوری گذاشتن در اینستاگرام متوجه شوید.

برای دانلود رایگان بنر مسابقه اینستاگرامی کلیک کنید.

 

در مجموعه، بکگراند استوری به معنای ترکیب بکگراند و داستان یک تصویر یا گرافیک است که هدف آن انتقال یک پیام خاص یا احساس به مخاطبان است. این مفهوم می‌تواند در طراحی‌های مختلف از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها گرفته تا کمپین‌های تبلیغاتی به کار گرفته شود.

اگرچه این اصطلاح ممکن است در زمینه‌های مختلف به کار رود، اما معمولاً به ترکیب بکگراند و داستان مرتبط با آن اشاره دارد. در زمینه‌های طراحی گرافیک و وب‌سایت، ممکن است از بکگراند استوری برای ایجاد یک ترکیب مؤثر از تصویر و محتوا استفاده شود تا یک حس یا داستان خاص به کاربران منتقل شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: