بنر تبلیغاتی خدمات فنی

بنر تبلیغاتی خدمات فنی

بنر تبلیغاتی خدمات فنی

برای مشاهده نمونه کارهای ” بنر گیف ” کلیک کنید!

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

بنر تبلیغاتی خدمات فنی

اگر یک نگاه ساده به طراحی بنرهای تبلیغاتی موجود در اینترنت داشته باشیم.

متوجه می شویم که سایت ها و شرکت های بزرگ، تمرکز زیادی را بر روی بنرهای تبلیغاتی خود قرار داده و سعی می کنند بنرهایی خاص و منحصربه فرد را طراحی کرده که توجه کاربران دنیای اینترنت را به سمت خود جلب کنند.

طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب و تاثیر گذار

طراحی بنرهای تبلیغاتی تاثیرگذار، بسیار فراتر از باز کردن نرم افزار فتوشاپ و یا نرم افزارهای ساده طراحی بنر بوده که در داخل آنها طرح هایی زده و یا با استفاده از الگوهای از پیش طراحی شده، بنرهایی تعریف شود.

برای طراحی بنرهای خاص و منحصربه فرد، علاوه بر ذوق و قریحه طراح، توجه به نکات بسیار زیادی مهم بوده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

بنرهای تبلیغاتی زیبا و پرافکت

البته باید بدانیم که همیشه بنرهای بسیار زیبا و جذاب، دلیل بر موفق بودن بنر نبوده و همواره زیبایی بنر طراحی شده و وجود افکت های مختلف، دلیلی بر طراحی موفق بنر نمی باشد. خیلی مواقع طراحی یک بنر ساده، می تواند بسیار تاثیر گذارتر از یک بنر خاص و با افکت های مختلف باشد. پس توجه به نکات مهم در طراحی بنرهای تاثیرگذار بسیار مهم می باشد.

یکی از مهم ترین عوامل در طراحی یک بنر موفق، توجه به این نکته می باشد که طراح بنر کمپین شما، ماهیت کسب و کار شما و هدف تبلیغات شما را به خوبی درک کرده باشد.

بنر تبلیغاتی خدمات فنی

این طراح باید بداند از کجا و به چه شکل شروع کند و چه کاربرانی را از اینترنت به سمت بنر شما، سوق دهد.

نکات مهم در طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب

نکته اول: در طراحی های بنرهای کمپین تبلیغاتی خود، از لگو کسب و کار و چند کلمه تاثیرگذار استفاده کنید.

نکته دوم: بنرهایی با سایزهای کوچک، در تمامی سایت های موجود قابل استفاده بوده و به راحتی در قالب وب سایت ها قرار داده می شود. پس بنرهای با سایز کوچک و استاندارد، می تواند برای شما مفید باشد.

نکته سوم: استفاده از نوشته های زیاد، به خصوص در بنرهایی با سایزهای کوچک باعث می شود سایز فونت نوشته، کوچک شده و در نگاه اول برای کاربران ناخوانا باشد. همین امر یکی از عوامل شکست در کمپین موردنظر می باشد.

نکته چهارم: استفاده از سایه، در طراحی های بنر، بی مورد بوده و در طولانی مدت باعث خستگی چشم کاربران می شود.

بنر تبلیغاتی خدمات فنی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: