کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت چیست؟ کارت ویزیت ابزاری است که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و شرکتمان و کمپانی خود به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده می کنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام شود می تواند تاثیرات بسیاری بر روی کسب و کار ما داشته باشد. به همین خاطر مدیران شرکت ها و موسسات یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند. در این مقاله از سایت بنر ساز به اهمیت طراحی کارت ویزیت و کاربرد آن اشاره خواهیم کرد:

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت اولین معرف شما و راه ارتباطی مشتریان برای دسترسی به شماست. كارت ویزیت یكی از موثرترین و ارزانترین ابزار تبلیغاتی به شمار می رود که اطلاعات یک شخص یا مجموعه را به ساده‌ترین شكل ممکن به مخاطب نشان می‌دهد. این کارت شامل اطلاعات دقیقی همچون نام، لوگو، نشانی، راه‌های ارتباطی، شعار تبلیغاتی و گاهی اوقات خدمات کلی مجموعه می‌باشد.

کارت ویزیت چیست؟

 

اهمیت طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت در ابتدا شما را به مخاطب معرفی می‌کند و سپس تمامی راه‌های ارتباطی با شما را در اختیار آن قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید برخورد اول همیشه تاثیر گذاری خاصی روی مخاطب دارد، در نتیجه کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخش مهمی از بازاریابی و تبلیغات برند شما را برعهده خواهد داشت. پیشنهاد می شود برای طراحی کارت ویزیت و چاپ اختصاصی، آن را به تیمی متخصص و با تجربه واگذار نمایید.

کارت ویزیت تجاری چیست؟

کارت ویزیتی که اغلب برای تجارت و معرفی شخص به مشتریان استفاده می شود و جنبه بازاریابی ندارد به کارت ویزیت تجاری معروف است. البته باید از این نکته که کارت ویزیت تجاری بصورت غیر مستقیم هم می تواند در امر بازاریابی و تبلیغات نقش بسزایی داشته باشد هم نباید گذشت و باید برای طراحی و چاپ کارت ویزیت تجاری وقت گذاشت و آن را برای ایجاد رابطه در میان مخاطبان خود آماده کرد.
در کارت ویزیت های تجاری می توان در صورتی که لوگوی ما بزرگ بود از کارت ویزیت عمودی هم استفاده کرد. البته کارت ویزیت های افقی بیشتر جلب توجه می کنند اما نباید از تاثیر کارت ویزیت های عمودی هم در کسب و کار و نشان دادم خاص بودن کار غافل شد.

نکات لازم برای طراحی کارت ویزیت تاثیرگزار

باید توجه داشت که برای داشتن یک کارت ویزیت خوب و تاثیر گذار حتما به سادگی آن توجه کرد. سادگی را می توان در طرح، رنگ و همچنین متریالی که قرار است روی آن چاپ کنیم دید.

به عنوان مثال برای داشتن یک کارت ویزیت خوب حتما باید روی رنگ کارت ویزیت و همخوانی آن با کسب و کار خود توجه داشته باشیم . رنگ کارت ویزیت یکی از موثر ترین المان ها برای درگیر کردن ذهن مخاطبان و مشتریان است.

رنگ کارت ویزیت باید بر اساس لوگو و شرکت انتخاب شود. پس باید توجه لازم را داشته باشیم که استفاده درست از رنگ ها می تواند هویت شرکت را به مخاطبان نشان بدهد.
یکی دیگر از نکاتی که باید در طراحی کارت ویزیت باید به آن توجه کنیم استفاده از لوگو شرکت و انتخاب سایز مناسب برای آن است. لوگو نباید آنقدر کوچک باشد که در طراحی کارت ویزیت به چشم نیاید.
از کارت ویزیت های پشت و رو بیشتر برای شرکت هایی که بین المللی کار هستند و مشخصات کارشان را به صورت انگلیسی و فارسی دارند، استفاده می شود.

در آخر

امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از کتاب های الکترونیکی یا مطالعه اخبار از طریق وب و اپلیکیشن به سراغ کتاب ها می روند و محصولات را از طریق بروشور ها و کاتالوگ ها باهم مقایسه می کنند. همچنین ما را به وسیله کارت ویزیت ما به دیگران معرفی می کنند.
برای طراحی کارت ویزیت خود به شما پیشنهاد می کنم با ما در تماس باشید. کارشناسان ما بهترین پیشنهاد را برای پیشرفت کسب و کار شما به شما می دهند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: