نکات طراحی بنر حرفه ای

نکات طراحی بنر حرفه ای

 

برای طراحی بنر حرفه ای لازم است که یک سری اصول و قواعد را رعایت کنیم و به آنها پایبند باشیم قبل از شروع آموزش باید یک نکته خیلی خیلی مهم رو به یاد داشته باشیم و آن هم این است که در طراحی بنر باید وسواس بسیار زیادی داشته باشید و نسبت به ریز ترین اجزای بنر باید حساسیت زیادی بخرج دهید همانطور که مطلع هستید گرافیک بنر و متن بنر دو عامل مهم تشکیل دهنده  بنر بحساب می آیند حال در این آموزش یکسری نکات را به شما دوستان گرانقدر یاد میدهیم که بوسیله این نکات بتوانیم بنری حرفه ای را طراحی کنیم

رعایت اصول حجم برای طراحی بنر حرفه ای:

یکی از مواردی که در طراحی بنر بسیار حائز اهمیت میباشد حجم بنر هست تمامی بنر هایی که دارای حجم سبک و پایین میباشند شانس بسیار بیشتر را برای دیده شدن دارند زیرا نسبت به بنر هایی با حجم سنگین خیلی سریع تر لود میشوند و راحت تر دیده میشوند دقت داشته باشید که اگر بنری را به منظور استفاده از صفحه اول وبسایت میخواهید بکار بگیرید از طراح بنر خود بخواهید که پایین ترین حجم ممکن را برای بنر شما در نظر بگیرد زیرا میتوانید تاثیر بسزایی در لود شدن وبسایت شما داشته باشد و سایت  را دیر تر لود بکند و باعث کندی وبسایت بشود و این یعنی یک امتیاز منفی برای وبسایت شما پس نهایت دقت را بخرج دهید

در حالت دوم اکثر وبسایت هایی که در زمینه تبلیغات بنری فعالیت میکنند و بوسیله اجاره جایگاه های بنری خود از شما هزینه های متغییری را طلب میکنند  و معمولا در دایره قوانین خود به حجم بنر اشاره کرداند که بنرهایی با حجم بالا را از شما قبول نخواهند کرد و همانطور که در پاراگراف بالا توضیح دادیم وبسایت آنها سنگین شده و موجب کندی سرعت وب سایتشان خواهد شد پس برای تبلیغ در  این وبسایت ها حجم بنر خود را با توجه به حجم اعلامی هماهنگ سازید

نکات طراحی بنر حرفه ای

پس نتیجه گرفتیم که برای بهرمندی از یک طراحی بنر حرفه ای یکی از آیتم هایی که باید در نظر بگیریم حجم بنر میباشد در حالت عادی بنر هایی که دارای حجم زیر ۱۰۰ کلیو بایت هستند بنری استاندارد و قابل قبول محسوب میشوند پس هنگام سفارش طراحی بنر حجم بنر های خود را زیر ۱۰۰ کیلو بایت به طراح اعلام نمایید

 

نکات طراحی بنر حرفه ای

طراحی بنر حرفه ای با متنی حرفه ای کامل خواهد شد:

یکی دیگر از مهم ترین آیتم های که باید در هنگام طراحی بنر رعایت شود استفاده از متونی حرفه ای و تبلیغاتی میباشد همانطور که در آموزش های قبلی عنوان کردیم اگر بنر شما به زیبا ترین حالت ممکن هم طراحی شده باشد اما دارای متنی حرفه ای و تبلیغاتی نباشد هیچگاه بازدید کننده روی بنر شما کلیک نخواهد کرد و بنر شما را نادیده خواهد گرفت زیرا در آخر محتوای بنر است که تعیین میکند، بازدید کننده باید روی بنر شما کلیک کند یا خیر

 

پس همانطور که در عنوان گفته شده است طراحی بنر حرفه ای با متنی حرفه ای کامل خواهد شد ، دوستان عزیز خواهش میکنیم قبل از هر گونه سفارش طراحی به طراحان عزیز درباره متن بنر خود با تمرکز کافی فکر نموده و سپس  اقدام  به سفارش بنر نمایید تا بتوانید بهترین بازخورد را از بنر تبلیغاتی خود دریافت کنید

نکات طراحی بنر حرفه ای

طراحی بنر حرفه ای با افکت های چشمک زن و متحرک :

بنر هایی با افکت های چشمک زن و متحرک شانس بیشتری برای دیده شدن دارند اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که بنر شما نباید بیش از حد چشمک زن و متحرک باشد زیرا چشم کاربر را مورد ازار و اذیت قرار داده و باعث میشود که بنر به شما نتیجه عکس بدهد و بازدید کننده بنر شما را نادیده بگیرد
پس فراموش نکنید که در استفاده از بنر های متحرک و چشمک زن زیاده روی نکنید به مثال های زیر توجه کنید  بنر اول یک بنر غیر حرفه ای محسوب میشود و بنر دوم یک بنر استاندارد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *