نحوه انتخاب طراح آرم

نحوه انتخاب طراح آرم

 

برای پیدا کردن یک طراح ابتدا لازمه تا با معنای طراحی و طراح آشنا شوید

طراحی چیست؟

طراحی بخشی از هنرهای ارتباطی است ، طراحی چیزی است که شما قصد ایجاد آن را دارید ، طراحی به بیننده یا کاربر پیامی بصری و احساسی می رساند تا از طریق ایجاد ارتباط عاطفی با یک محصول یا خدمات ، تجربه وی را در مورد محصول تغییر دهد.

به عبارت دیگر ، “طراحی” روشی است برای هدایت افراد برای اقدام یا تقویت ارتباط با یک برند ، توسط احساسات.

 

ببینید در حالی که طراح مخاطبان هدف و اهداف خاص خود را در ذهن دارد ، تنها چیزی که برای هنرمند مهم است این است که از آنچه می خواهد برقرار کند قدردانی شود. تنها نقطه مشترک هنر و طراحی این است که هر دو سعی می کنند به احساس کسی برسند یا احساسی را ایجاد می کنند.

 

طراح کیست؟

فردی حرفه ای و آموزش دیده که پروژه هایی را که می تواند با کمک ماشین تولید کرد را تصور و اجرا می کند. متخصصانی در زمینه های مختلف طراحی وجود دارند از جمله: طراحان گرافیک که کارهایشان عمدتا دو بعدی است ، مانند آرم یا پوستر.

طراح مد ، طراح مفهوم یا طراح وب

طراحي اغلب مستلزم اين است كه طراح جنبه هاي زيبايي ، عملكردي و بسياري از جنبه هاي ديگر يك شئ يا فرآيند را در نظر بگيرد ، كه معمولاً نياز به تحقيقات ، تفكر ، مدل سازي ، تنظيم تعاملي و طراحي مجدد دارد.

با چنین تعریف گسترده ای ، هیچ زبان جهانی یا نهادی برای طراحان همه رشته ها وجود ندارد.

 

با توجه به تعداد زیاد طراحان لوگو ممکن است یافتن طراح مناسب برای نیازهای خاص شما دشوار باشد. در زیر یک راهنمای کوتاه برای کمک به شما در انتخاب صحیح  آورده شده است. این نکات همچنین می توانند هنگام استخدام یک طراح وب ، طراح گرافیک یا هر طراح دیگری مفید باشند.

 

من نمی خواهم که در این پست تبلیغات خودم را انجام دهم ، با این حال ، با ارائه مثالهای خودم میخواهم به شما نشان دهم چگونه شخصاً ارزش کار طراحی خود را به مشتری های بزرگ نشان دهید.

 

۱٫ تجربه طراح

هویت پروژه های قبلی طراح به شما نشان میدهند که طراح شما در چه سطح مهارت است و چه انتظاری می توانید از آن داشته باشید اگرچه این بدان معنا نیست که یک طراح تازه کار نمی تواند طرح های با کیفیت بالا را ارائه دهد

این نکته را باید با سایر موارد در نظر گرفت نکاتی که در ادامه نوشته ام.

 

برای مشاهده نمونه کار های طراحی شده توسط بنر ساز به صفحه نمونه کار های ما مراجعه نمایید

 

۲٫ توصیفات مثبت

 

آیا آنها (طراح) از مشتریان و همکاران گذشته خود گواهی مثبت گرفته اند؟

 

اطمینان حاصل کنید که آن توصیفات واقعی هستند که می تواند با جستجوی آدرس وب (مشتریان و همکاران آن ها) یا حتی با ارسال ایمیل به شرکت انجام شود. بهتر است بررسی کنید که آیا این شرکت حتی وجود دارد یا خیر!

 

۳٫ یک فرآیند طراحی کامل

 

آیا آنها فرآیند طراحی آرم دارند که در آن از روند مشخصی پیروی کنند یا به سادگی مانند فست فود آرم تولید می کنند؟

تکمیل یک فرآیند معمولا کمتر از ۴۸ ساعت طول نمی کشد ، به همین دلیل توصیه می کنم به شدت از طراحانی که کمتر از زمان گفته شده آرم شما را طراحی میکنند دوری کنید.

 

فکر می کنید چه مدت برای طراحی آرم شما لازم است؟ آیا میخواهید کمتر از ۴۸ ساعت تکمیل شود؟ قطعا آرمی که در زمان کوتاهی طراحی شود به سرعت هم از یاد خواهد رفت و این دقیقا بر عکس مطالب گفته شده از این پست و پست های قبلی ما است

 

۵ مزیت برند تجاری: چرا به یک برند تجاری قوی نیاز دارید

 

ولی میتونم قاطعانه بگم هیچ بازه زمانی “معمولی” هم وجود ندارد زیرا هر مشتری نیازهای متفاوتی خواهد داشت.

 

۴٫ برنده جوایز / آثار منتشر شده

 

آیا آنها (طراح) برای کارشان جایزه ای کسب کرده اند؟ آیا آثار آنها در هیچ کتاب یا مجله ای منتشر شده است؟ چقدر در صنعت شناخته شده اند؟

 

۵٫ نمونه کارها قوی

نمونه کارهایشان چقدر قوی است؟

طراحی لوگوهای واقعی تا جعلی چیست؟ وقتی می گویم “آرم های جعلی” به آرم هایی که برای شرکت های خیالی ساخته شده اشاره می کنم ، نه برای مشتریان واقعی.

 

۶٫ قیمت

هزینه های خدمات معمولاً درمورد آنچه که قرار است دریافت کنید کاملاً مشهود است. در اکثر موارد ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت خواهید کرد اما درست نیست که فقط از روی قیمت تصمیم بگیرید.

هزینه طراحی آرم در واقع چقدر است؟ از نظر من ، این سوال جزو یکی از متداول ترین سوالات مطرح شده تا بحال است. دلیل این امر آنست که هر طراح تجربه، نمونه کار و… متفاوتی دارد.

 

 

۷٫ وابستگی های طراح

آیا آنها به انجمن ها یا نشریات طراحی وابسته اند؟ این به خوبی نشان می دهد که آنها چقدر به کار خود متعهد هستند اما اصلاً ضروری نیست.

به عنوان نمونه ، یک طراح ممکن است عضو انجمن حرفه ای های فتوشاپ باشد ، یا عضوی از یک گالری آنلاین برای متخصصان طراحی لوگو . صد البته وابستگی های دیرگری هم وجود دارد.

 

۸٫ پشتیبانی به مشتری

آیا آنها به سرعت به ایمیل های شما پاسخ می دهند؟ چگونه با شما ارتباط برقرار می کنند و خود را نشان می دهند؟ یک طراح باید پشتیبانی عالی به مشتری را در کل مراحل ، از طریق ایمیل اولیه تا پشتیبانی از خدمات پس از فروش ، ارائه دهد.

 

۹٫ حرفه ای بودن تجارت

توجه به جزئیات ، قابلیت اطمینان ، مهارت های ارتباطی قوی و مدیریت زمان همه از اهمیت اساسی برخوردار هستند و همراه با پشتیبانی عالی به مشتریان تکمیل می شوند.

 

۱۰٫ سوالات مناسب بپرسید

یک طراح باید سوالات مختلفی را بپرسد تا نیازهای شما در رابطه با اهداف تجاری شما را دریابد. سوالات باید حول تاریخچه شرکت ها ، بازار هدف ، رقبا ، اهداف شرکت و غیره باشند.

 

در نهایت اینها ۱۰ موردی است که باید هنگام انتخاب طراح آرم به آنها توجه کنید:

 

  1. موفقیت و تجربه ثابت شده
  2. توصیفات مثبت
  3. یک فرآیند طراحی کامل
  4. جوایز و طرح های منتشر شده
  5. نمونه کارها قوی
  6. قیمت
  7. وابستگی های طراحی
  8. پشتیبانی عالی به مشتری
  9. حرفه ای بودن طراح
  10.  پرسش سوالات مناسب

 

 

آیا نکته دیگری برای اضافه کردن دارید؟

در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *