مبانی طراحی لوگو

مبانی طراحی لوگو

 

 

 

در این آموزش طراحی لوگو نکات بسیار خوبی بازگو میکنیم تا شما بتوانید به بهترین شکل لوگو مورد نظر خود را طراحی کنید با م همراه باشید..

مبانی طراحی لوگو

مبانی طراحی لوگو

مثل هر کاری که برای پیشرفت در آن نیاز به کسب مهارت و تمرین زیاد می باشد  در لوگو هم این موضوع سدق می کنه و با تمرین زیاد یک لوگو موفق می توانید طراحی کنید.
برای طراحی یک لوگو موفق باید درباره نیازهای مشتری و کمپانی آن اطلاعاتی کسب کنید و به نظرات مشتری اهمیت بدهید و درباره مجموعه و پیشه اون حرف بزنید.
از مشتری خود سوالاتی در باره منظور اولیه کمپانی او بپرسید و قصد اصلی شرکت را جویا شوید این ونه در ذهن شما ایده های خوبی برای کمپانی شخص می آید سپس همه سوالات در یک پرسش نامه قرار بگیرید تا شما بتوانید جمع بندی کنید.

در  مبانی طراحی لوگو تعادل را رعایت کنیدتعادل در طراحی لوگو اهمیت زیادی دارد زمانی ذهن ما لوگویی که طراحی کرده ایم را تایید می کند که تقارن در طرح ما رعایت شده باشد.

با حفظ تعادل در طرح های گرافیکی ، رنگ ها و سایر عناصر در هر طرف لوگو باید تعادل داشته باشد گاهی می توانید این قانون تعادل را شکست ولی توچه داشته باشید لوگو شما را قرار نیست فقط شما و دوستانتان ببینید لوگو چیزی است که همه ملت آن را می بییند  پس یک لوگو متعادل احد از اصول مهم طراحی لوگو می باشد.

سایز و اندازه لوگووقتی وارد آموزش طراحی لوگو می شویم سایز لوگو اهمیت زیادی دارد یک لوگو باید در هر سایز و اندازه ای زیبا و منظم باشد یک لوگو زمانی عالی به نظر می رسد که حتی وقتی خیلی سایزش افزایش می یابد هم بازم کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهد و از همان کیفیت اولیه برخوردار باشد از آنجا که طراحی لوگو در سایز کوچک سخت تر می باشد ابتدا لوگو را روی پاکت نامه و یا سربزگ چاپ کنید ببینید قابل خواند هست یا نه شما می توانید لوگو را در اندازه بزرگ تر هم چک کنید.

مبانی طراحی لوگو

طراحی باید بسیار زیبا باشدشما می توانید از نمونه های گوناگون برای طراحی لوگو استفاده کنید و برای پیدا کردن سبک مناسب اطلاعاتی از مشتری کسب کنید و درمود برندش بیشتر سوال کنید.

در حال حاضر گرایش طراحان لوگو بیشتر به سمت لوگوهای سه بعدی می باشد که دارای تصاویر برجسته و گرادیانت و سایه می باشد این سبک برای یک کمپانی تکنولوژی بسیار مناسب است از هما نخست سعی کنید بهترین طرح را به مشتری ارائه کنید

مبانی طراحی لوگو

گسترش طرح لوگو

در مبانی طراحی لوگو  بار عالی بود باید یک خط تولید خوب برای لوگو داشته باشیم

۱-تحقیق و جستجو برای جمع آوری اطلاعات

۲-تولید ایده با کمک گرفتن از اطلاعات کسب شده

۳-کشیدن طرح های اولیه لوگو

۴-ارتقای طرح های وکتو

۵-ارسال طرح برای مشتری و اهمیت دادن به نظرات و تغییرات آن

۶-تکمیل هر انچه مشتری می خواد و تحویل به موقع

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: