طرز تفکر اشتباه درباره طراحی بنر و تبلیغات بنری

طرز تفکر اشتباه درباره طراحی بنر و تبلیغات بنری

 

طراحی بنر و تبلیغات بنری صحیح چگونه باید برنامه ریزی شود

ما تبلیغاتی را موفق میدانیم که از طریق طراحی بنر ، صفحه فرود و ترافیکی که برای تبلیغمان می آید بتوانیم اطلاعات بازدید کنندگان را دریافت کنیم,فقط به روش تبلیغات مستقیم فکر نکنید اگر ما منطقی فکر کنیم شما زمانیکه با یک شبکه تبلیغاتی و یا یک وبسایت برای تبلیغات بنری قرار داد همکاری میبندید در واقع شما ترافیکی که از آن وبسایت برایتان می آید را خریداری کردید باید در نظر داشته باشید تبلیغاتی موفق است که شما بتوانید اطلاعات آن ترافیک و یا بازدید کنندگان را دریافت کنید.

طراحی بنر

طرز تفکر اشتباه درباره طراحی بنر و تبلیغات بنری

حالا سوال اینجاست که ما چطور میتوانیم این اطلاعات را دریافت کنیم؟خیلی ساده است یک هدیه یا جایزه میتوانید در نظر بگیرید که در ازای ثبت نام بازدید کنند و یا کاربر برای آنها ارسال کنید,وقتی اینکار را انجام دهید میتوانید نظر قابل قبولی از بازدید کنندگان را به بیزنس خود جلب کنید بعد از این که اطلاعات را دریافت کردید میتوانید کارهای خیلی بهتری انجام دهید مثل ایمیل مارکتینگ ,بازاریابی محتوایی و خیلی روش های اصولی دیگر.

در آخر با جمع بندی این مطالب به این نتیجه میرسیم که باید دید خود را نسبت به تبلیغات تغییر دهیم و فقط تمرکز خود را روی تبلیغات مستقیم نگذاریم و هدف خود را تغیر دهیم,یعنی از این به بعد طراحی بنر و یا هر تبلیغاتی که میخواهیم انجام دهیم باید هدفمان این باشد که چه تعداد آدرس ایمیل بازدید کننده میتوانیم جمع آوری کنیم و از طریق این آدرس ایمیل ها بتوانیم بعدا بازاریابی بیشتری انجام دهیم با این روش در بازرایابی های بعدی که انجام میدهیم میتوانیم فروش مستقیم خود را بالا ببریم.

 

طرز تفکر اشتباه درباره طراحی بنر و تبلیغات بنری

طراحی بنر و تبلیغات بنری

دوستان عزیز توجه داشته باشید زمانیکه شما یک کسب کار آنلاین دارید و قصد دارید برای آن یک تبلیغات انجام دهید اولین چیزی که به ذهن شما میرسد تبلیغات مستقیم است یعنی یک هزینه یا بودجه تبلیغاتی برای آن در نظر میگیرید,بعنوان مثال میخواهید از تبلیغات بنری استفاده کنید ابتداطراحی بنر انجام میدهید و کمپین را اغاز میکنید و منتظر میمانید که این کمپین به پایان برسد.

طراحی بنر

مطمئنا انتظار دارید در ازای هزینه ای که کرده اید یک سود دو الی سه برابری نصیبتان شود اما متاسفانه در واقعیت چنین اتفاقی رخ نمیدهد چراکه استراتژی های تبلیغات آنلاین عوض شده است و این به این معنی است که ما باید طرز تفکر خود را درباره تبلیغات و تبلیغات بنری تغییر دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *