طراحی کتابچه مشاغل خونه تو

طراحی کتابچه مشاغل خونه تو

طراحی کتابچه مشاغل خونه تو

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کتابچه مشاغل خونه تو

جداً توصیه می کنیم برای این که کتاب یا مجله شما در چاپ، دچار افت کیفیت و مشکلی نشود، حتماً موارد زیر را به دقت مطالعه نموده و نکات آن را در طرح خود بکار بندید. در اینجا به اختصار به چند نکته اشاره می کنیم:

۱- Resolution فایل یا فایل های شما باید ۳۰۰ پیکسل بر اینچ و مُد آن CMYK باشد.

۲- در نظر داشته باشید که کتاب یا مجله در آخرین مرحله صحافی، از هر سه طرف بالا، پایین، و لبه جلویی کتاب به میزان تقریباً یک سانتیمتر برش می خورد. پس متن ها، آرم ها و تصاویر مهم شما در هر بخش از طرح باید حداقل ۲ سانتیمتر از حاشیه های بیرونی و همچنین از محل عطف کتاب فاصله داشته باشد.

همچنین در طراحی خود دقت داشته باشید که جهت برش لبه جلویی در کتاب فارسی (راست به چپ) در صفحات فرد از لبه چپ و در صفحات زوج از لبه راست می باشد.

۳- در شماره گذاری صفحات و محل قرار گیری عدد شماره صفحه، به قرینه بودن آنها در صفحات چپ و راست دقت داشته باشید.

۴- برای طراحی می توانید از انواع نرم افزار های طراحی عمومی مانند فتوشاپ، و یا نرم افزار های تخصصی طراحی کتاب مانند Adobe InDesign استفاده نمایید. ولی آنچه نهایتاً می بایست به عنوان فایل برای چاپ تحویل دهید، یک فایل pdf شامل طرح صفحات داخلی و یک یا چند فایل jpg دیگر برای طرح جلد می باشد.

اگر صفحات کتاب خود را در محیط فتوشاپ طراحی نموده اید، برای تبدیل فایل ها خود به pdf می توانید از منوی File و زیر منوی Automate گزینه PDF Presentation را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده روی دکمه Brows کلیک کنید و همه فایل های طراحی شده خود را انتخاب نمایید. سپس مشاهده خواهید کرد که نام فایل های شما درون کادر بزرگ قرار می گیرد. در این لحظه بررسی نمایید که آیا ترتیب فایل ها به همان ترتیبی است که صفحات کتاب می بایست قرار بگیرد. اگر ایرادی در ترتیب صفحات وجود داشت با استفاده از ماوس و درگ کردن ترتیب را اصلاح نموده و سپس بدون تغییر در سایر گزینه ها دکمه Save را کلیک نمایید. یک پنجره برای تعیین نام فایل pdf جدید و محل ذخیره سازی آن باز می شود،که پس از انتخاب و تایید، پنجره جدیدی با گزینه های بیشتر نمایش داده خواهد شد. با کلیک بر روی گزینه Save PDF فتوشاپ شروع به باز و بسته کردن یک به یک فایل ها نموده و در پایان فایل pdf ذخیره خواهد شد. در پایان و پس از بررسی فایل نهایی از نظر خطاهای احتمالی، فایل pdf شما آماده است.

طراحی کتابچه مشاغل خونه تو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: