طراحی کاتالوگ گالری خانه تو
یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید
طراحی کاتالوگ گالری خانه تو
نکات مهم و خواندنی در مورد طراحی کاتالوگ
بروشور یا کاتالوگ نوعی رسانه تجاری چاپی است كه شامل مشخصات، كاربرد كلی كالاها و برخی اطلاعات مفید دیگر كه مورد نیاز مصرف كنندگان و مشتریان قرار می گیرد. تفاوت کاتالوگ و بروشور به این ترتیب است که کاتالوگ برای توزیع کننده ها طراحی و چاپ می گردد، اما بروشور برای مصرف کننده جز. و در ادامه می توان به کم هزینه تر بودن بروشور نسبت به کاتالوگ اشاره کرد.
بـه صورت کلی برقراری ارتباط موثـر با مشتریان برای هـر سازمان اهمیـت زیادی دارد و در ایـن امر یکی از بهتـرین و کارآمدترین ابزارها برای معرفی، بروشور است و محصولات شرکت ها را به شکلی جالب و جذاب در اختیار بیننده قرار می دهد. به طور اساسی طراحی بروشور شکل انتقال اطلا عات را جذاب ترمی کند. برای طراحی بروشور باید هدف مشتری و انتظارات سفارش دهنده را در نظر گرفت.
نکاتی که در طراحی کاتالوگ باید به آن دقت کرد :
لوگو
لوگو یکی از آیتم های اساسی و مهمی است که حتما در طراحی باید استفاده شود. در صورت نداشتن لوگو و تمایل سفارش دهنده طراحی آن بپردازید زیرا لوگوی یک شرکت نماد تجارت و کار و منعکس کننده نوع فعالیت شرکت سفارش دهنده است. لوگو می تواند در آیتم ها و ابزار ارتباطی از جمله بروشور نقش یک ابزار تبلیغاتی به یادماندنی مهم را ایفا کند.
رنگ ها یکی دیگر از عناصر جذب کننده و مهم هر طرح هستند. به علت اهمیتی که رنگ ایفا می کند ، رنگی چاپ کردن کار ارزش این هزینه را دارد. با استفاده از رنگ بندی متنوع و جذاب، طرح را به گونه ای برجسته تر و چشم گیر تر در بروشور معرفی می کنید. میانگین زمانی که یک فرد به یک بروشورنگاه می کند معمولأ ۷ ثانیه است و این رنگ است که بیننده را راغب به توجه و صرف کردن وقت بیشتری می کند. بروشورهای زیادی روی میز مشتریان و کاربران شما وجود دارد، که دراین میان بروشور شما باید جلب توجه کند و بدرخشد. هیچ چیز به جز رنگ زیبا و جذاب ، چشم بیننده را به خود جلب نمی کند.
طراحی کاتالوگ گالری خانه تو
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.