طراحی کاتالوگ اختصاصی فلورپان
طراحی کاتالوگ اختصاصی فلورپان – اروم راش
(۴ لت عمودی – سایز A4)
یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید
طراحی کاتالوگ اختصاصی فلورپان
- شما تنها ۲۰ ثانیه یا کمتر فرصت دارید تا مخاطب را راضی به برداشتن بروشور خود از روی میز و ورق زدن آن ، کنید. پس هرچه در آستین دارید رو کنید.
- استفاده از نام کمپانی و آرم آن یکی از ضرورتهای اولیه طراحی کاتالوگ و بروشور می باشد. بروشورها اگر در بیش از دو صفحه یا دو لت طراحی می شوند، احتمالا دارای یک صفحه یا لت رویی به عنوان جلد خواهند بود که آرم و نام کمپانی و همچنین سوتیتر آن نیز باید در این صفحه قید گردد.
- استفاده از تصاویر مستقیم یا غیر مستقیم با کیفیت بالا و رنگهایی با تونالیته بیشتر، از ویژگی های طراحی بروشورها می باشد. این عکس ها می تواند یا، عکس های محصولات و خدمات شرکت یا کمپانی صاحب بروشور باشد (که به آنها عکس های مستقیم و صنعتی گفته می شود و بهتر است در لابراتوآرهای عکاسی گرفته شود)، یا میتواند تصاویر در ظاهر بی ربطی باشند که در توصیف و تحلیل ربط آن با خدمات مرتبط با شرکت ، مشخص گردد. (این تصاویر، بیشتر در بروشورهای شرکتهایی استفاده می شود که کارهای خدماتی انجام می دهند.). در یک کلام هرچه عکس های یک بروشور بیشتر باشد ، موفقیت دیداری بروشور در جلب مخاطب ، افزایش می یاید.
- تا آنجا که امکان دارد از عکس ها، تصاویرو ترکیب فرم هایی که سابق بر این در دیگر آثار منتشر شده ، وجود داشته است، استفاده نکنید. هرچند که هر المان گرافیکی در فضاهای مختلف ، تاثیر مخصوص به خود را می گذارد و عکس ها یا تصاویر تکراری در فضای غیر تکراری ، المان منحصر بفرد همان فضا محسوب می شود. اما برای پرهیز از خلق اثر کپی، بهتر است تا جای ممکن از این کار اجتناب نمایید.
- اگر می خواهید ایده شما در کار طراحی بروشور (که از طراحی های تبلیغاتی محسوب می شود) یونیک و تک باشد، بهتر است ایده های اول و دوم که به ذهنتان خطور می کند، نادیده بگیرید واگر امکان دارد سراغ ایده های دیگر روید. چون احتمالا ایده های اولی و دومی به ذهن دیگران هم آمده و آنچنان یونیک نخوا هد بود.
- پیام نمادین توسط فرم، رنگ یا احتمالا تصاویر ، باید سریع و در کوتاه ترین زمان منتقل گردد. این خاصیت کارهای گرافیکی تبلیغاتی است.
- تا آنجا امکان دارد از متون کمتر و کاملا به جا استفاده کنید. بروشور را با کتاب داستان اشتباه نگیرید و فقط از درج اطلاعات ضروری به طور خلاصه استفاده نمایید. هرچه جملات کوتاه و مختصرتر باشد، کار شما کیفیت بهتر خواهد یافت.
طراحی کاتالوگ اختصاصی فلورپان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.