نوع لوگو، لوگو تایپ

مردم وقتی در مورد طراحی لوگو صحبت میکنند، معمولا به لوگوتایپ اشاره دارند، چون نام برندشان را در ذهن تصور میکنند. یک لوگوتایپ به سادگی میتواند با انتخاب یک فونت مناسب طراحی شود یا اینکه با صرف زمان و خلاقیت به ریخت و فرمت اختصاصی خود برسد.

مزیت لوگوتایپ در این است که به سرعت نام تجاری را با هویت برند ارتباط میدهد و مخاطب را دچار سردرگمی نمیکند. این امر نقطه شروع خوبی برای برندهای جدید است. لوگوتایپ ها همه جا دیده میشوند، از عنوان فیلم ها گرفته تا برند های تجاری و بسته بندی محصولات. لوگو تایپ یک کلمه انگلیسی است و معادل آن در زبان فارسی نشان نوشته است.

لوگو انواع متخلفی دارد که از منظر ساختاری با هم تفاوتهای آشکاری دارند و لوگوتایپ یا نشانه نوشته یکی از انواع لوگو است. انتخاب این که چه نوع لوگویی مناسب چه سفارش دهنده ای است به عوامل زیادی بستگی دارد. نام برند، محصول یا فعالیت، زمینه کاری، مخاطب یا مخاطین، جغرافیای فعالیت و … در این موضوع دخیل هستند. و در آخر پس از دریافت سفارش بنرساز کار را شروع میکند.

طراحی حرفه ای

طراحی لوگو  موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد

و چشم را به شدت به خود جلب می کند.نشانه باید بی هیچ سخن یا کلامی به سرعت قابل تشخیص باشد

و دارای انسجامی باشد که آن را از دیگر نشانه ها متمایز سازد.

طراحی لوگو حرفه ای  خوب باید آنچنان قوی و معتبر باشد که تا مدت زمان طولانی

همچنان اعتبار خود را حفظ نموده و قابل استفاده باشد.

طراحی لوگو حرفه ای امروزه بیش از هر زمانی از علائم در جایگزینی

و پر محتوا کردن علائم محدود الفبایی (یعنی حروف) استفاده می گردد.

فرم یا شکل می تواند مهمترین عنصر طراحی لوگو باشد،که تیم ما با بهترین اتود های روز آماده خدمات رسانی و دریافت سفارشات شما هستیم.

 

تعرفه مناسب

قیمت های طراحی های تیم ما در بهترین و مناسب ترین تعرفه ها رده بندی میشود.

گروه طراحی بنرساز،نسبت به کیفیت کار پایین ترین تعرفه طراحی را برای شما انتخاب کرده است.

برای ثبت سفارش،تعرفه سفارش خود را مشاهده کرده،سپس به قسمت ثبت سفارش مراجعه فرمائید.

برای اظلاعات بیشتر کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.