طراحی بیلبورد نیارو
طراحی شده توسط گروه طراحی بنرساز
برای ثبت سفارش کلیک کنید یا با شماره 09128938665 تماس حاصل فرمائید.
بیشتر اوقات بیلبوردها تلاش می کنند توجه رانندگان خودروها، موتورسیکلت ها و دوچرخه سواران و پیاده ها را به خود جلب کنند. ( شما تنها چند ثانیه برای جلب توجه افراد در اختیار دارید). همین امر باعث می شود دو راهی جذابی برای تبلیغ کننده ایجاد شود.
قبل از هر چیزی شما دوست دارید افراد به تبلیغی که نوشته اید توجه کنند.
اما نمی خواهید مسئول تصادفات و حوادث شدید رانندگی باشید. به همین خاطر باید مراقب حواس پرتی افراد باشید. با اینکه این موضوع در بیشتر رسانه ها دیده می شود اما بیلبورد اهمیت بسیار زیادی در این زمینه دارد و باید تعادل خوبی در جلب توجه افراد ایجاد شود.
به عنوان یک قانون کلی باید از بیلبوردهایی استفاده کنید که نظر بیننده را جلب کند و او را به تحقیق در مورد برند وا دارد. استفاده از عناصر بصری پیچیده در این شرایط مفید نخواهد بود.
برخی از افراد بر این باورند که بیلبوردها همانند تکه های پازلی هستند که باید توسط مخاطب حل شوند اما این ها باید ساده تر از یک پازل باشند. باهوش باشید، سرگرم کننده باشید اما بیلبورد را به یک پازل تبدیل نکنید. شما در صنعت تبلیغات هستید پس لازم نیست زرنگی خود را به رخ افراد بکشید.
بیلوردها ارزان قیمت نیستند اما می توانند تاثیر زیادی بر روی کسب وکار شما داشته باشند. بیلبوردها رسانه ای هستند که افراد زیادی در ان حضور دارند اما شما به حمایت و پشتیبانی نیاز دارید. پس باید بیش از یک بیلبورد را اجاره کنید. هر بیلبوردی نرخی به نام را دارد.
این نرخ بر اساس ترافیک، دیده شدن، موقعیت، اندازه و سایر موارد است. نمره نمایشی بین 1 الی 100 را در اختیار شما قرار می دهد. اگر این نرخ 50 بود بدین معناست که حداقل 50 درصد جمعیت ناحیه مدنظر یکی از بردهای شما را در یک روز دیده اند.
اگر تنها یک برد دارید، شانس دیده شدن کمتر از زمانی خواهد بود که 4 الی 5 برد داشته باشید. خوب شما هم همانند سایر افراد به نمایش 100 درصدی فکر می کنید اما به خاطر داشته باشید که بیلبوردها گران قیمت هستند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.