طراحی بنر متحرک (Gif)

طراحی بنر متحرک یا همان طراحی بنر گیف، یکی از خدماتی می باشد که تیم طراحی بنرساز با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.

طراحی بنر متحرک

ما می توانیم با طراحی بنرهای متحرک Gif در سبک ها و حجم های مختلف محتوای تبلیغاتی شما را فراهم کنیم.

در این قسمت ابتدا چند نمونه از طراحی های تیم بنرساز را مشاهده می کنید:

 

برای سفارش طراحی بنر، می توانید هم از صفحه سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و هم می توانید با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس حاصل فرمائید.

بنر تبلیغاتی متحرک

در سایت بنرساز می توانید سفارش همه بنرهای تبلیغاتی متحرک را ثبت کنید.

چند نوع بنر متحرک داریم؟؟

  1. بنر متحرک گیف ( با محدودیت حجمی )
  2. بنر متحرک گیف ( بدون محدودیت حجمی )
  3. بنر متحرک موشن گرافی ( با نرم افزار افترافکت )

برای تبلیغات در وب سایت ها ، حتما باید از بنرهای متحرک گیف استفاده کنید و برای تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام حتما می بایست از بنرهای موشن گرافی که در نرم افزار افترافکت طراحی شده است باید استفاده کنید.

 

بنر تبلیغاتی تلگرام

 

در این مقاله به نکات حرفه ای در طراحی بنر میپردازیم :

۱:بهره بردن از ایکن در طراحی بنر

سعی کنید در اکثر فریم ها از ایکن ها استفاده نمایید حتی اگر طراحی بنر شما به ساده ترین حالت ممکن صورت پذیرفته باشد این ایکن ها زیبایی بنر شما را چند برابر خواهد کرد زیرا خود ایکن از طراحی زیبایی بر خوردار هست به همین دلیل استفاده از آن در طراحی بنر تاثیر بسزایی در زیبایی طرح خواهد داشت

طراحی بنر متحرک

۲:از استفاده کردن طیف بیش از حد رنگ خود داری کنید 

درهنگام طراحی بنر سعی کنید تا حد امکان از گرادینت ها و طیف های رنگی زیاد استفاده نکنید

زیرا همین گرادینت و طیف های رنگی باعث زیاد شدن حجم بنر میشود

 

۳:سعی کنید در اکثر اوقات از رنگ تخت استفاده نمایید

همیشه سعی شما بر این باشد که در اکثر طراحی های خود از رنگ تخت استفاده نمایید زیرا استفاده کردن از رنگ تخت باعث میشود حجم بنر بشدت کاهش پیدا کند و همچنین در پایان کار کیفیت خود را حفظ کرده و هیچ گونه افت کیفیتی نخواهید داشت

برای جبران زیبایی بنر همانطور که در بالا ذکر شد میتوانید از ایکن بهره ببرید

 

۴:تا حد امکان از عکس ها در طراحی بنر استفاده نکنید

استفاده کردن از عکس ها در طراحی بنر باعث میشود حجم بنر شما بشدت افزایش پیدا کند و سعی کنید تا حد امکان از عکس در طراحی خود استفاده نکنید یا خیلی کم استفاده نمایید و همچنین باعث میشود که از لحاظ خلاقیت و افکت گذاری در بنر محدود شوید چون تمامی فضای بنر را آن عکس تسخیر نموده و به قول معروف در نهایت کار جالبی از آب در نمیاد

طراحی بنر متحرک

۵:خلاقیت در طراحی بکگراند :

در بالا توصیه شد که از رنگ تخت استفاده نمایید همانطور که میدانید رنگ تخت جذابیت انچنانی ندارد برای جبران این کار گفتیم که از ایکن استفاده نمایید حال ترفند دیگری به شما یاد خواهیم داد که زیبایی بنر را دو چندان کنید

سعی کنید در بالای بنر خود از طرح های منحنی و مخالف با رنگ بکگراند استفاده نمایید

یا در پایین طرح از نیم دایره و یا اشکال دیگر استفاده نمایید البته این اشکال میتواند با تضاد رنگ از بکگراند باشند

استفاده کردن از این نوع ترفند باعث میشود از حالت رنگ تخت خارج شود و به طرحی جذاب تبدیل شوند

طراحی بنر متحرک

۶:برای ایجاد حجم کمتر میتوایند از سبک فلت استفاده نمایید :

سبک فلت علاوه بر زیبایی که دارد بیشتر بخاطر این معروف شده است که هم ایکن و هم بکگراند از رنگ تخت استفاده شده است به همین دلیل در بنر ها کمترین حجم را دارا هست اگر مشتری های شما از لحاظ حجم حساسیت به خرج میدهند این سبک بهترین گزینه هست

طراحی بنر متحرک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] طراحی بنر متحرک کلیک […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.