طراحی بروشور کارخانه نیارو

طراحی بروشور کارخانه نیارو

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی بروشور کارخانه نیارو

 

در طراحی بروشور باید به چه نکاتی توجه کرد ؟

بروشور ها با کاربردی مشابه کاتالوگ می باشند که جهت معرفی محصولات و خدمات شما طراحی می شوند، تفاوت اساسی کاتالوگ و بروشور در این است که کاتالوگ در حوزه جذب نمایندگان فروش و اطلاعات جزئی تر کاربرد دارد و در تیراژ کم تر به چاپ می رسد، اما بروشور در واقع به دست آخرین مخاطب هدف یا همان مصرف کننده می رسد و در تیراژ بالایی به چاپ می رسد. چاپ بروشور عموما در کاغذ هایی با گرم پایین به انجام می شود و در نمایشگاه ها و مکان هایی که استند موسسه یا شرکت قرار دارد، در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

در طراحی بروشور هیچ محدودیت خاصی در خصوص ابعاد طراحی وجود ندارد، همچنین اطلاعات کاربردی و مصرفی محصول یا خدمات در آن گنجانده می شود و عکس های با کیفیت که تاثیر به سزایی در انتخاب و تصمیم گیری مشتری ایفا می کند در آن قرار می گیرد. بیان کاربرد های مختلف محصول و همچنین ذکر مشخصات ظاهری، جنس، ابعاد و… در بروشور بسیار حائز اهمیت است.

در حوزه برند سازی شرکت و محصولات، بروشور در واقع نماینده فروش شما است، به همین جهت انتظار می رود هم چون یک نیروی متخصص در این حوزه اقدام به معرفی برند و محصول شما کند و مشتری را نسبت به خرید و استفاده از محصول شما متقاعد نماید.

معناي لغوي بروشور در دنياي تجارت و كسب و كار، ارايه اطلاعات جامع در خصوص فعاليت يا فرآيند يك محصول است، در واقع بروشور همچون دفترچه  راهنمايی در خصوص محصول عمل مي كند.

در طراحي بروشور، طراح امكان تغيير ابعاد دارد و اين بدان معنا است كه بروشور ارایه شده در ابعاد ١٠*١٠ باشد و مشتري پس از باز نمودن آن و مطالعه با حجم مطلب بیشتر و بروشوري در ابعاد ٢٠*٢٠ مواجه شود، لذا مخاطب اطلاعات زياد تري در خصوص محصول و خدمات مشاهده مي كند. اين قابليت گسترش يافتن بروشور، امكان معرفي بهتر و ارايه اطلاعات کاربردی و مورد نیازرا به مشتري فراهم مي نمايد.

طراحي بروشور با در نظر گيري سليقه كارفرما و طراح به صورت بروشور دو لتي، بروشور سه لتي و… طراحي مي گردد، اطلاعات مندرج در بروشور تيتر وار، خلاصه، مفيد و به ترتيب اولويت قرار داده خواهد شد لذا شناخت مخاطب اهميت فراواني در اين حوزه دارد، چرا كه با شناخت مخاطب و تحليل روانشناسانه وي، مي توان دريافت چه نوع نوشتار و گرافيكي او را ترغيب به مطالعه بروشور مي نمايد.

 

طراحی بروشور کارخانه نیارو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.