سه مورد که در طراحی بنر بایستی رعایت شود

سه مورد که در طراحی بنر بایستی رعایت شود

 

در این آموزش میخواهیم راجع به سه نکته که در هنگام طراحی بنر باعث افزایش بازخورد در تبلیغات بنری می شود با شما دوستان عزیز صحبت بکنیم همانطور که مطلع هستید هرچه بتوانید در طراحی بنر ریزه کاری های بیشتری را رعایت نمایید قطعاً بنر شما بسیار حرفه ای تر خواهد شد و تبلیغات بنری موفق‌تری را تجربه خواهید کرد پس فراموش نکنید که طراحی بنر فقط متحرک سازی نوشته ها و آیکون ها نمی باشد بلکه بسیاری تکنیک های دیگری در موضوع دخیل هستند که می توانند تاثیر به سزایی در تبلیغات بنری شما داشته باشد در ادامه به توضیح این موارد خواهیم پرداخت.

سه مورد که در طراحی بنر بایستی رعایت شود

اهمیت فریم در طراحی بنر

دیده شدن یا متمایز بودن بنر از چند سال پیش تا به حال یکی از دغدغه‌های مهم تبلیغ دهندگان تبلیغات بنری می باشد زیرا اگر شما بتوانید درطراحی بنر حرفه ای ظاهر شوید و بنر را به طوری طراحی کنید که از الباقی بنرها متمایز شود می‌توان گفت که یک امتیاز مثبت برای شما محسوب می شود یکی از تکنیک هایی که برای متمایز شدن می توانید استفاده نمایید این است که در هنگام طراحی بنر برای آن یک فریم در نظر بگیرید یا به بیانی بهتر یک کادر برای دور بنر طراحی کنید فلسفه طراحی کادر این است که چشم انسان مطالبی را که در داخل یک کادر قرار دارند بهتر میتواند ببیند و تجزیه و تحلیل کند در نتیجه افراد بسیار بهتر می توانند بر روی مطالب داخل بنر متمرکز شوند و در نهایت به دلیل وجود کادر چشم آنها کمتر به این طرف و آنطرف منحرف خواهد شد دقت داشته باشید که بهترین حالت برای ایجاد کادر استفاده از رنگ‌های مشکی و طوسی می باشد اگر تصویر پس زمینه شما سفید هست می توانید از کادر مشکی برای دور آن استفاده نمایید و اگر از رنگ های دیگری برای پس زمینه استفاده کرده اید حال برای کادر آن می‌توانید از رنگ طوسی استفاده نمایید.

 

سه مورد که در طراحی بنر بایستی رعایت شود

استفاده از آیکون ها و تصاویر غیر مرتبط در هنگام طراحی بنر

دقت داشته باشید برای زیباسازی بنر نباید از هر تصویری و ایکونی که به نظرتان زیبا می‌آید استفاده نمایید تمامی مراحل طراحی بنر از ابتدا تا انتها بایستی با توجه به موضوع بنر صورت گیرد در غیر اینصورت بنر شما بنری غیر استاندارد محسوب خواهد شد و در اکثر اوقات در هنگام تبلیغات نتیجه چندانی برای شما به همراه نخواهد داشت بطور مثال اگر موضوع بنر شما مربوط به آموزش می باشد بایستی از آیکون ها و تصاویر مرتبط با موضوع آموزش استفاده نمایید زیرا گرافیک بنر شما تا حد زیادی تداعی کننده زمینه کاری شما می باشد پس بهتر است موضوع یا متن بنر را با گرافیک بنر تا حدودی هماهنگ نمایید.

سه مورد که در طراحی بنر بایستی رعایت شود

 

تنظیم سرعت بین فریم ها و متون بنر

موضوع تنظیم سرعت هم یکی از حائز اهمیت می باشد که روی این موضوع بایستی حساسیت ویژه‌ای داشته باشید قابل ذکر است که در هنگامطراحی بنر بایستی فواصل زمانی استاندارد را رعایت نمایید به طور مثال فاصله هر فریم باید ۳ ثانیه باشد طوری که متن ها خوانده شود و خیلی هم سریع عوض نشوند اما در کل تایم ۳ الی سه و نیم ثانیه برای تعویض بین فریم ها استاندارد می باشد پس دقت کنید که فریم ها خیلی سریع عوض نشوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *