سفارش طراحی بنر گیف

سفارش طراحی بنر گیف تبلیغاتی با بهترین کیفیت و اصول نوین طراحی یکی دیگر از خدمات تیم طراحی بنرساز می باشد. بنرهای تبلیغاتی برند خودتان را به ما بسپارید…

“با حرفه ای ترین تیم طراحی و بروزترین اطلاعات تبلیغاتی

برای ثبت سفارش بنر گیف و مشاوره رایگان کلیک کنید

 

طراحی بنر گیف

امروزه اکثر وب مسترهای حرفه ای تبلیغات خود را در فضای اینترنت انجام می دهند. برای تبلیغات ایترنتی شما نیاز به بنر گیف (متحرک) حرفه ای که مخاطب هدف شما را جذب کند دارید.

حالا شما باید اطلاعات کامل در مورد تبلیغات در فضای اینترنت، انواع سبک های بنر متحرک و استاندارد های طراحی برای بازدهی بالا را نیاز دارید.

اول از همه باید سبک های بنرهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دهیم.

در کل به سه نوع بنر گیف تبلیغاتی اشاره می شود کرد که شامل: بنر گیف رئالیسم ، بنر گیف فلت و بنر گیف چشمک زن.

  • بنر تبلیغاتی گیف رئالیسم: به بنر هایی گفته می شود که در آن از افکت های زیاده استفاده شده و تقریبا شبیه پوسترهای قدیمی پر از سایه یا به اصلاح دراپ شادوو می باشند.
  • بنر تبلیغاتی گیف فلت: به بنرهایی گفته می شود که در طراحی آن از نهایت سادگی،اوج زیبایی خلق شده است، به صورت متداول از تصاویر پشت زمینه تک رنگ بدون سایه و افک های آن چنانی استفاده می شود.این نوع بنرهای تبلیغاتی دارای موشن (حرکت) بسیار نرم و حرفه ای هستند.
  • بنر تبلیغاتی گیف چشمک زن: این نوع بنرها اکثرا در سبک رئالیسم بوده ولی با این تفاوت که در بنرهای رئالیسم چند صفحه داریم که با افکت های مختلف جا به جا می شوند ولی در بنرهای چشمک زن اینگونه نیست، و مخاطب هدف با صفحه ای روبرو می شود که فقط یک کلمه یا بخش خاصی از بنر چشمک میزند.

نکته: اکثر سایت های معتبر از پذیرش بنرهای چشمک زن خودداری میکنند.

 

سایز بنر گیف

قبل از سفارش طراحی بنر گیف باید حتما سایز بنری که می خواهید سفارش دهید را بدایند، برای مثال شما در یک وب سایت محلی را برای تبلیغ یک ماهه اجاره کرده اید، باید از صاحب سایت بخواهید که اطلاعات کامل آن جایگاه را به شما بدهند.

شما باید سایز دقیق را به پیکسل و محدودیت حجمی را به کیلوبایت بدانید تا هنگام سفارش یا طراحی بنر تبلیغاتی گیف به مشکل نخورید.

سایز های استاندارد بنر گیف عباراند از:

  1. ۴۶۸*۶۰
  2. ۱۲۰*۲۴۰
  3. ۱۲۵*۱۲۵
  4. ۳۰۰*۲۵۰
  5. ۲۵۰*۲۵۰
  6. ۹۴۰*۲۰۰
  7. ۷۲۰*۹۰

به غیر از این ۷ سایز که سایزهای استاندارد می باشند سایز های دیگری هم وجود دارند که باید از سایت میزبان اطلاعات آن را بگیرید.

سایزهای بنر های گیف

سایزهای بنر های گیف

 

 

حجم بنر گیف

شما باید در طراحی بنر گیف به حجم بنر دقت کنید، اکثر سایت های معتبر از پذیرش بنرهای تبلیغاتی با حجم بالاتر از ۶۰ کیلوبایت خودداری می کنند.

یعنی بنر شما باید حداکثر ۶۰ کیلوبایت حجم داشته باشد، البته این حجم بستگی به سایت میزبان تبلیغات از ۲۰ کیلوبایت تا ۱۰۰ کیلوبایت قابل تغییر می باشد.

برای اینکه خروجی بنر گیف ما از حجم کمی برخوردار باشد باید از بکگراند های صاف برای بنر استفاده کنیم، یعنی اگر بخواهیم بکگراند بنر خود را از یک تصویر استفاده کنیم، ممکن است حجم بنر ما تا ۲۰۰ کیلوبایت هم افزایش یابد.

نکته دیگر برای کم کردن حجم بنر گیف این است که از افکت های بلور و تار استفاده نکنید و حدالامکان تعداد فریم های خود را پایین بیاورید.

بنر با حجم ایده آل بین ۱۰ تا ۲۰ کیلوبایت
بنر با حجم معمولی بین ۶۰ تا ۱۰۰ کیلوبایت
بنر با حجم بالا و ضعیف بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوبایت

یکی از اصلی ترین دلایل برای بازدهی تبلیغات کم بودن حجم شما و در نتیجه لود شدن سریع بنر قبل از لود شدن سایت میزبان است، یعنی کاربر اولین تصویری که هنگام لود شدن سایت به چشمش می خورد بنر شما باشد!

 

 

رنگبندی بنر گیف

یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکات در طراحی بنرهای گیف متحرک رنگبندی آن است، یعنی اگر طراح رنگبندی را متناسب با برند و رنگ سازمانی شما انتخاب نکند کار شما بسیار غیر حرفه ای به نظر می آید.

هرگز از طراح نخواهید برای طراحی بنر شما از چند رنگ مختلف استفاده کند.

استاندارد جهانی رنگبندی طراحی بنر ۴ رنگ می باشد:

  1. رنگ سازمانی برند شما ( قرمز ، آبی، زرد یا هر رنگ دیگری… )
  2. رنگ مترادف و هم خانواده با رنگ سازمانی
  3. رنگ سیاه
  4. رنگ سفید

اگر طراح به غیر از این ۴ رنگ اصلی، یک یا چند رنگ دیگر به کار شما اضافه کند، کار شما بسیار غیر حرفه ای می شود و طبیعتا اعتبار برند شما هم کاهش می یابد.

فرمت بنر متحرک

فرمت بنرهای متحرک تبلیغاتی که در اینترنت مشاهده می گنید گیف ( Gif ) می باشند، طراحی بنرهای متحرک یا همان بنر گیف با نرم افزار فتوشاپ انجام می شود.

بنر با فرمت گیف به دلیل حجم پایین آن، محبوبیت خاصی در بین وب مستران جهان دارد و ۹۰% بنرهای موجود در وب سایت ها با همین فرمت طراحی شده اند.

۱۰% باقی هم با فرمت های SVG یا به عبارتی فلش طراحی شده اند.

بنرهای فلش انیمیشن بسیار بالایی دارند ولی بزرگترین ایراد بنرهای SVG این است که در همه مرورگرها قابل نمایش نیست.

فقط در مرورگرهایی شما می توانید بنر فلش را مشاهده کنید که فلش پلیر برای آن ها نصب باشد.

به همین دلیل فرمت گیف برتری و محبوبیت خاصی در بین مدیران کسب و کار ها و وب مستران دارا می باشد.

 

نکاتی که باید در طراحی بنر گیف رعایت شوند

در این قسمت به برخی نکاتی که باید در طراحی بنر گیف رعایت شوند اشاره می کنیم:

  1. حجم پایین بنر
  2. رنگ بندی حرفه ای
  3. انیمیشن ها و متحرک سازی های حرفه ای
  4. استفاده از لوگو در اول بنر
  5. عدم استفاده از انیمیشن های چشمک زن
  6. استفاده از دکمه های کال تو اکشن
  7. بولد کردن متن خاصی در بنر
  8. ایده پردازی و جذابیت بصری بنر
  9. استفاده از المان های مرتبط
  10. استفاده از کلمات جذب کننده مانند: رایگان، مدت محدود، ویژه و…

 

حال شما کاربران و وب مستران عزیز برای سفارش طراحی بنر گیف باید متناسب با کسب و کار خودتان نوع بنر و سبک آن را مشخص کنید.

مشاوران تیم طراحی بنرساز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *