روش های رفع محدودیت دایرکت اینستاگرام

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام یکی از مشکلات بزرگ کاربران می باشد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

چرا ارسال پیام در اینستاگرام با محدودیت مواجه می شود؟

اینستاگرام مانند هر اپلیکیشن دیگری دارای یک سری محدودیت ها و قوانین می باشد که با عدم رعایت آن ها ممکن بعضی از موارد اینستاگرام شما محدود شود و نتوانید به طور کامل فعالیت کنید. یکی از این موارد قسمت ارسال پیام در اینستاگرام شماست که نتوانید پیام ارسال کنید. اما علت این قضیه چیست؟

محدود شدن ارسال پیام در اینستاگرام به علت محدود شدن کل فعالیت ها.

گاهی اوقات ممکن است تعداد لایک هایی که کرده اید یا فالو آنفالو کردن شما بیش تر از حد معمول باشد و فعالیت شما بلاک شود. گاهی افراد زیادی در مدت زمانی کم پیجی را ریپورت می‌کنند و همین موضوع باعث محدود شدن فعالیت‌هایی مانند ارسال پیام در اینستاگرام می شود.

محدود شدن ارسال پیام به تنهایی

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی به شما اجازه می دهد که در یک ساعت تنها ۶۰ پیام در دایرکت افراد ارسال کنید. اگر تعداد ارسال پیام در دایرکت از این میزان بیشتر شود محدود شدن ارسال پیام یکی از نتایج نهایی خواهد بود. دقت قابل ذکر ان است که اکانت های اینستاگرامی که به تازگی ساخته شده باشند، با محدودیت های بیشتری رو به رو خواهند بود و حتی تعداد لایک ها، فالوها، دایرکت ها و کامنت های مجاز آن در یک ساعت به ۳۰ عدد کاهش پیدا می‌کند. در ادامه به روش های رفع محدودیت دایرکت اینستاگرام می پردازیم.

محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

پیام ها چه در گوشی چه در ویندوز برای شما محدود خواهد شد پس امتحان کردن این موضوع در سیستم درست نیست برای رفع مشکل ابتدا باید علت آن را برای خود مشخص کنید. یکی از مشکلاتی که باعث این موضوع می شود این است که شما نمی توانید به بیش از ۷۰ اکانت جدید در دایرکت پیام دهید یعنی پیام دادن به کسانی که قبلا با ان ها مکالمه نداشتید از حد مشخص رد شود باعث می شود که دایرکت شما محدود شود. یکی دیگر از دلایلی که وجود دارد برای این امر این است که ارسال پیام مشابه به تعداد بالایی از افراد باعث می شود که اینستاگرام پیام و دایرکت های شما را برای مدتی محدود کند.

حال باید این مشکل را برطرف کنیم در ادامه روش های مختلفی برای رفع این مشکل قرار داده ایم.

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

اینستاگرام از جمله یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد و به علت وجود تعداد بالایی از کاربران باید بهترین خدمات را به کاربران ارائه بدهد و به همین دلیل برای جلو گیری از بعضی از احتمالات محدودیت هایی برای کاربران قرار داده است که در این برنامه مشهور و پر کاربرد به مشکلاتی برنخورند و کاربران در صورت نقص قوانین اینستاگرام ممکن است دچار محدودیت هایی مانند ارسال پیام شوند. اما جای نگرانی نیست و این موضوع غیر قابل حل نیست بعد از مدتی یا در همان روز این مشکل حل خواهد شد در ادامه روش هایی برای حل آن آورده ایم.

اگر قوانین گاهی اوقات به علت نقص این قوانین ممکن است توسط این شبکه کل فعالیت‌های شما ممنوع شود. پس تا زمانی که حساب کاربری به حالت عادی برنگردد و سایر محدودیت‌ها برداشته نشود، قادر به ارسال پیام هم نخواهید بود.

باید به یک نکته ی دیگری نیزتوجه کنید که ارسال پیام شما برای مخاطب ها محدود شده است یا در گروه ها. گاهی اوقات ممکن است فعالیت شما در گروه توسط ادمین محدود شده باشد بهتر است در این مواقع با ارسال یک پیام به یکی از فالورهای خود مطمئن شوید در همه جا محدود شده اید یا نه.

پیام دادن به اینستاگرام برای رفع محدودیت

گاهی اوقات این اتفاق بدون دلیل افتاده است و شما مطمئن هستید هیچ کاری خلاف قوانین های اینستاگرام انجام نداده اید. در این صورت بهتر است با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. حتی شما می توانید اسکرین شات های مشکل خود را برای پشتیبانی آن ارسال کنید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • مرحله اول: رفتن به تنظیمات و پیدا کردن آپشنHelp
  • مرحله دوم: انتخاب گزینه Report a problem
  • مرحله سوم: انتخاب مجدد گزینه Report a problem
  • مرحله آخر: نگارش گزارش خود و انتخاب گزینه Submit

 راه های رفع محدودیت دایرکت اینستاگرام

اگر پیج شما تجاری نیست بهتر است صبور باشدی تا زمان محدودیت شما بر طرف شود اما نه اگر مهم است که سریعا این مشکل را رفع کنید می توانید موارد زیر را بررسی کنید تا این مشکل را بر طرف کنید.معمولاً در صورت بروز محدودیت در اینستاگرام برای اکانت‌های متفاوت با توجه به دلایل گفته شده، فرد نمی‌تواند برای ۲۴ ساعت آن فعالیت خاص را انجام دهد. در صورتی که فرد برای بار چندم باشد که اقداماتی که باعث محدود شدن اکانت می‌شوند را انجام داده باشد، ممکن است بین ۲۴ ساعت تا یک هفته با محدودیت مواجه باشد. این روش ها را حتما امتحان کنید مطمئن باشید مشکل شما رفع خواهد شد. برخی از روش های رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام عبارتند از :

سپردن رفع محدودیت به گذر زمان

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که کلا هیچ اقدامی برای ان انجام ندهید و بگذارید تایم محدودیت آن بگذرد و رفع محدودیت شوید.

فعال کردن حالت هواپیما

ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کنی و ببنید که اینترنت دارید یا نه! اگر داشتید شاید آنتن ها مشکلی پیدا کرده اند یک بار گوشی را بر روی حالت هواپیما بگذارید و خاموش کنید. شاید با این کار مشکلتان رفع شود.

بروزرسانی کردن اینستاگرام

برنامه اینستاگرام مانند هر برنامه ی دیگری هر چند بار یک بار برای برنامه خود آپدیت قرار می دهد و تغییراتی در آن انجام می دهد و آپشن های جدیدی به آن اضافه می کند. شاید با بروز رسانی کردن برنامه این مشکل را بتوانید حل کنید. مخصوصا اگر نسخه اینستاگرام شما قدیمی باشد می توانید آن را در Google play بروزرسانی کنید و نسخه جدید را دانلود کنید.گاهی اوقات در هنگام نصب به یک مشکل دیگر بر میخورید کهنسخه جدید در گوشی شما همخوانی ندارددر این صورت شاید مجبور باشید به نسخه قبلی بازگردید و برای این کار نیز می توانید در گوگل سرچ کنید و نسخه قدیمی آن را پیدا و دانلود و نصب کنید.

خروج از اکانت اینستاگرام

می توانید یک بار از اکانت خود خارج شوید سپس دوباره وارد آن شوید، فقط دقت کنید که رمز خود را فراموش نکرده باشید که دچار دردسر برای بازیابی رمزتان نشوید.

استفاده از نسخه قدیمی تر اینستاگرام

گاهی اوقات به خاطر مدل گوشی و اندروید بعضی از برنامه را با نسخه قدیمی تر کار می کند نه جدید. اگر مدل گوشی شما کاملا جدید نیست خب از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده کنید. شاید برای این مشکل جواب گو باشد.

تماس با پشتیبانی

از قسمت help برنامه می توانید با پشتیبانی نرم افزار اینگرام ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را مطرح کنید.اگر این مشکل باگ اینستاگرامی باشد مسئولان پشتیبانی آن را شناسایی و رفع خواهند کرد.رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام یکی از مشکلات بسیاری از کاربران ایسنتاگرام می باشد ولی نگران نباشید یکی از این راه حل ها جوابگو خواهد بود.برای ارتباط با پشتیبانی، ایمیل اینستاگرام را از این قسمت بردارید و از طریق ایمیلی که با آن در این شبکه ثبت‌نام کرده‌اید، پیام ارسال کنید و مشکل خود را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و تایپ کنید. برای این کار می‌توانید از متن گوگل ترجمه استفاده کنید.

حذف و نصب مجدد اینستاگرام

حذف و نصب مجدد اینستاگرام ممکن است باعث پاک شدن برخی از کش ها شود. یادتان نرود حتما حافظه های پنهان گوشی خود را نیز پاک کنید.

هنگام محتوا سازی و فعالیت حرفه ای در پیج اینستاگرامی خود باید قوانین اینستاگرام را رعایت کنید.

اگر دچار مشکل ارسال پیام شدید، برای رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام، مراحل بالا را طی کنید.

همچنین شما می توانید برای ثبت سفارش “ بنر اینستاگرام ” در بنر ساز روی لینک کلیک کنید.

برای ” دانلود اینستاگرام ” روی لینک کلیک کنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد، مطمئنن شما در زمینه تجربه های متفاوتی دارید خوشحال می شویم نظرات و تجریبات شما در این باره بدانیم آنها را در  قسمت کامنت با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: