روش بهتر طراحی بنر

روش بهتر طراحی بنر

 

روش بهتر طراحی بنر

روش بهتر طراحی بنر از جمله رایج ترین تبلیغات اینترنتی ، بنرها هستند   و شاید بتوان اینگونه عنوان کرد که یکی از مهم‌ ترین نمادهای خلاقیت‌ تصویری و گرافیکی آگهی ‌های اینترنتی می باشد که مورد توجه مخاطبان و شرکت‌های تجاری قرار می گیرد . در صورتی که حتی اگر کاربر همیشگی اینترنت هم نباشید ، باز هم با صفحات تبلیغاتی مستطیلی رنگارنگی بر خورد کرده اید که در اندازه ها و طرح‌های مختلف در مقابل چشمانتان صف آرایی می کنند و قصد دارند توجه شما را به خود جلب کنند . نام این کادرهای رنگین “بنر” است .

 

روش طراحی بنر برتر

بنرهای تبلیغاتی را می توان با بیلبوردهای تبلیغاتی مقایسه‌ کرد چرا که این نوع آگهی‌ها باید نظر بیننده ها را برای مدتی کوتاه به خود جلب کنند . بنر خواه در بالا ، میانه و یا گوشه های صفحه  باشد ، باید با چند کلمه یا تصویر مختصر پیام خود را به بیننده انتقال بدهد . این آگهی ها به خصوص در معرفی نام و مارک‌های تجاری بسیار موفق عمل می کنند ، زیرا نام ها یا تصاویر کوتاه به ‌خوبی در ذهن ها جای می گیرند .

 

کارکرد یک بنر موفق

متخصصان دنیای تجارت الکترونیک بر این باورند که محتوا و مغز تبلیغات باید تنها متن ساده یا لینک به سایت باشد. اکثر مردم به این نوع تبلیغات توجه می کنند زیرا هنگامی که فردی در اینترنت سیر می‌کند به دنبال مجموعه ای از اطلاعات خاص است و به فکر مشاهده انیمیشن های جذاب یا آرم های هنری نیست .

در واقع باید درارائه اطلاعات صحیح به جستجوگران در زمان و مکان مناسب از وظایف یک بنر موفق دانست .

روش بهتر طراحی بنر

ویژگی های یک تبلیغ اینترنتی موثر

” حداقل زمان برای نمایش اطلاعات بنر است ، هرچه زمان نمایش بنر کوتاه تر باشد کاربر زودتر به اطلاعات دسترسی پیدا می کند . توجه به حجم بنر نیز از جمله موارد حائز اهمیت است . هرچه مقدار حجم بنر کمتر باشد در صفحات وب زودتر بارگذاری می شوند . “

 

تبلیغات هدف گیری شده

حتما اصطلاح ” تبلیغات هدف گیری شده ” را شنیده اید . فی الواقع این اصطلاح اشاره به شناخت مخاطب دارد که شامل کاربرانی با علایق مشترک شغلی ، تخصصی ، هنری ، ورزشی و موارد مشابه هستند . در تبلیغات بنری ، این گروه‌ها را می توان با دسته بندی سایت‌های نمایش‌دهنده آگهی از یکدیگر جدا کرده ، به‌ گونه ای که هر بنر برای گروه خاصی از مخاطبان پخش شود .

با توجه به موارد مذکور در بالا این موضوع مبرهن است که هزینه ها کاهش و بازدهی تبلیغات به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و میزان تاثیرگذاری تبلیغات بالا می رود .

در فضای مجازی اگر مخاطب با صحنه هایی روبه‌ رو شود که به راحتی در دنیای حقیقی قابل مشاهده نیست بسیار تحت‌ تاثیر قرار می‌گیرد . حال آنکه اگر این رویدادها به‌ صورتی‌ خلاقانه و با قدرت گرافیکی بالا طراحی شوند و از رنگ‌ ها به‌ گونه ی مجموعه‌ ای حرفه ‌ای در کنار هم استفاده شود مخاطب را به سادگی به سمت خود خواهد کشید . همچنین ترکیب متحرک بودن اجزای بنر با مجموعه ‌ای ازگروه رنگ‌ های حرفه ای مناسب تر است

 

روش بهتر طراحی بنر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *