رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

رفع محدودیت ارسال پیام | در صورتی که به محدودیت‌ های اینستاگرام توجه نکنید، برای مدتی نمی‌توانید آن فعالیت خاص را انجام دهید.
در این مقاله می‌خوانید:

رفع محدودیت ارسال پیام را در اپلیکیشن اینستاگرام در این مقاله از سایت ” بنرساز ” بررسی خواهیم کرد: اگر از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید، باید بدانید که می توانید از طریق قسمت دایرکت برای سایر کاربران پیام متنی، صوتی و تصویری ارسال کنید.

این بخش روز به روز پیشرفته تر می شود و با هر به روز رسانی این برنامه ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود. البته طبق گزارش هایی که کاربران ارسال می کنند، گاهی محدودیت هایی برای ارسال پیام در اینستاگرام وجود دارد. ممکن است در حین ارسال پیام با خطاهایی مانند تلاش مجدد، عدم ارسال و غیره مواجه شده باشید. در ادامه به بررسی راهکارهایی برای رفع محددیت ارسال پیام خواهیم پرداخت:

رفع محدودیت ارسال پیام

اینستاگرام را باید یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی دانست. محدودیت های اینستاگرام نیز به دلیل جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد می باشد. این محدودیت‌ها در زمینه‌های متفاوتی مانند میزان لایک، فالو و آنفالو، تگ کردن افراد، کامنت و پست گذاری وجود دارد.

برای رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام می توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که برخی از آنها موارد زیر هستند:

  • گذر زمان: اگر شما برای مدت زمان طولانی پیامی در دایرکت ارسال نکنید، با گذر زمان اینستاگرام به خودی خود محدودیت شما را برطرف می کند. در اکثر موارد مدت زمان محدودیت برای ارسال بیش از اندازه پیام در دایرکت در حدود ۱ تا ۲ روز است.
  • ری استارت کردن گوشی: یکی دیگر از روش های احتمالی برای رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام ری استارت کردن گوشی است.
  • فعال کردن حالت هواپیما: در قدم بعدی برای رفع اشکال فرستادن پیام در دایرکت می توانید حالت هواپیما را برای چند دقیقه فعال کنید.
  • به روز رسانی اینستاگرام: در برخی از موارد اینستاگرام شما تنها نیاز به روز رسانی دارد تا مجدداً کار خود را با کیفیت بالا انجام دهد.
  • تماس با پشتیبانی: در صورتی که طی چند روز مشکل شما برطرف نشد، می‌توانید با استفاده از تماس با پشتیبانی از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی، مشکل خود را با پشتیبانی اینستاگرام مطرح کنید.

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

انواع محدودیت های اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم، محدودیت های اینستاگرام شامل بخش‌های متفاوتی می‌شود. میزان محدودیت هر کدام از این بخش‌ها با دیگری متفاوت است. به همین دلیل باید در خصوص هر کدام از این قسمت‌ها و محدودیت‌های آن اطلاعات کافی داشته باشید تا با مشکل بن و محدود شدن مواجه نشوید. یکی از این محدودیت ها، برای ارسال پیام در قسمت دایرکت است:

باید بدانید که شما در روز نمی‌توانید به بیش از 50 تا 70 اکانت جدید در دایرکت پیام دهید. البته این محدودیت برای کسانی که قبلا در دایرکت با آن‌ها مکالمه داشته‌اید وجود ندارد. همچنین توجه داشته باشید که در صورتی که پیامی مشابه در دایرکت برای افراد متفاوت ارسال کنید، ممکن است توسط اینستاگرام ربات تشخیص داده شوید و اجازه انجام برخی فعالیت‌ها از شما گرفته شود.

مطالب پیشنهادی: الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور

در صورت عدم توجه به محدودیت‌ها با چه مشکلی مواجه خواهیم شد؟

در صورتی که به محدودیت‌ های اینستاگرام توجه نکنید و قوانین آن را نقض کنید، برای مدتی نمی‌توانید آن فعالیت خاص را انجام دهید.

همچنین، از آنجایی که می دانید، کپی کردن کپشن ها در برنامه اینستاگرام امکان پذیر نیست. در مقاله “آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام” روش کپی کردن کپشن را برایتان معرفی میکنیم که در صورت نیاز میتوانید از این مقاله استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *