ترفند های طراحی بنر حرفه ای

ترفند های طراحی بنر حرفه ای

 

باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که فورستر به تازگی مقاله ای منتشر کرده است که در این مقاله مشخص شده است  هزینه ای

که بابت تبلیغات بنری پرداخت شده است در سال ۲۰۱۲ برابر با ۱۲٫۷ میلیارد دلار بوده و همینطور بیان  کرده است طبق تخمین به عمل امده هزینه بنر ها در سال ۲۰۱۷ به ۲۸ میلیارد دلار خواهد رسید

البته فورستر نیز اعلام کرده است که حدود ۴۰ درصد این بنر ها که با استراتژی نا معلوم و بی هدف اقدام به تبلیغات کرده اند بی اثر بوده و صرفا هزینه بیهوده پرداخت شده و در این بین بنر هایی که کاملا کارشناسی شده و حرفه ای طراحی شده اند

بیشترین بازدهی را نصیب خود کرده اند و نتیجه های مطلوبی را بدست اورنده اند حال در ادامه مقاله به بررسی ۳ راه و روشی که میتواند بازدهی تبلیغات شما را چند برابر کنند میپردازیم .

ترفند های طراحی بنر حرفه ای

۱:همیشه به این نکنه توجه داشته باشید تبلیغات خود را در بهترین سایت و بهترین مکان مناسب قرار دهید به صورتی که همان مکان تبلیغات بازار هدف شما باشد برای مثال بنری که مربوط به طراحی گرافیک میباشد نباید در سایت فروش لوازم ارایشی

قرار گیرد چون به هیج وجه ان مکان بازار هدف شما نمیباشد و کاربران ان سایت صرفا برای خرید لوازم ارایشی به ان سایت مراجعه میکنند و به بیانی بهتر جایگاه تبلیغات طراحی گرافیک سایت ها ی طراحی وب – انجمن های طراحی وب  و…….. میباشد پس حتما جایگاه مختص به خود را بیابید .

ترفند های طراحی بنر حرفه ای

۲:همیشه سعی کنید در روی بنر اطلاعاتی از محصولتان قرار دهید مانند قیمت قبل و قیمت کنونی کشور سازنده و ….   همین روش باعث میشود مخاطب روی بنر شما کلیک کند

البته در نظر داشته باشید همه اطلاعات نباید در بنر درج گردد زیرا دیگر جذابیتی برای مخاطب وجود ندارد و از کنار بنر شما به راحتی گذر میکند

.

۳: به این نکته همیشه دقت کنید که اگر در فروشگاه شما چندین محصول برای فروش میباشد و شما فقط یکی از ان محصولات را توسط بنر به نمایش میگذارید حتما در نظر داشته باشید که از صفحه فرود مناسب بهره ببرید زیرا همین صفحه های فرود قسمت

اصلی اتمام سفارش را بر عهده دارد اگر این صفحه های فرود قابل اعتنماد باشند بخوبی قدرت این صفحه ها لمس خواهید کرد و یک موضوع دیگر که بشدت قابل بررسی میباشد این است که اگر شما از بین محصولاتتان فقط یک محصول را برای تبلیغات بنری انتخاب

میکنید حتما به لینک صفحه فرود دقت کنید که هنگام فرود فقط ان محصول برای مخاطب به نمایش دراید در بعضی موارد مشاهده شده که مخاطب هنگام فرود به جای ان محصول لیستی از محصولات گوناگون را مشاهده کرده این روش بسیار اشتباه میباشد

ترفند های طراحی بنر حرفه ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *